Hoi dames, Ik heb een vraagje, hebben jullie in het begin van jullie zwangerschap last gehad van jeuk op jullie lichaam?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa erg! ik moet mijn huis goed blijven insmeren want het is verschrikkelijk droog! nog steeds niet alleen in het begin. gr kim
Ik heb er namelijk al een paar dagen last van.. Ik zie niks op mijn lichaam, eerst begint het bij mijn benen, na een paar seconden gaat het weg en krijg ik het op mijn armen.. Ik word er echt helemaal gek van. Toen zei mijn man, misschien ben je wel zwanger en komt het door de hormonen. Natuurlijk is het daar te vroeg voor, maar misschien heeft hij wel gelijk, vandaar mijn vraag En ik heb het steeds in de middag en in de avond voordat ik naar bed ga.. Op dit moment niet.. echt heel vreemd. Maar het kan natuurlijk ook door de droogheid komen, zal me anders ook even goed insmeren.
Ja, ik heb er ook hele erge last van. Nu nog steeds eigenlijk (al wordt het al wel wat minder). Op heel mijn lijf, maar vooral op m'n buik is het erg. Ik heb een paar weken geleden in m'n slaap echt heel m'n buik opgekrapt. Nu smeer ik het steeds in met uierzalf (had al andere dingen geprobeerd, maar dit werkt voor mij het best). Succes ermee, ik weet hoe vervelend het kan zijn!
Ja, heel herkenbaar. Zo erg dat ik mijn nagels zelfs afgeknipt heb omdat ik mijn benen openkrabte Nu met ruim 19 weken gaat het een stuk beter
ik heb die jeuk op mijn benen gehad zolang ik mij kan herinneren... mijn moeder had er ook last van. allergie pilletjes helpen niet echt. ik heb het altijd als ik uit bad kom. het is ook niet van een allergie van een of andere soort zeep. bij mij is het denk ik van het temperatuurverschil (heet water, koude ruimte) en mijn super droge huid (slangenhuid) ik weet hoe vervelend het kan zijn maar er is voor mij maar 1 oplossing... naakt op bed, onder de dekens en proberen niet te krabben. dit is heeeeel erg moeilijk maar als je gaat krabben word het bij mij alleen maar erger!
Ik had altijd al een droge huid, maar kan nu echt geen dag overslaan. Moet elke dag mijn huid insmeren anders word ik gek van de jeuk!
Ik had altijd alleen op mn onderarmen en mn benen een droge huid. Maar nu....mijn hemel zeg...Ik moet me in smeren en dan is de jeuk net te harden. Vooral mn buik maar ook mn boven benen mn boven armen (voora links word ik gek) en mn rug. Terwijl mn rug altijd erg vet was...nou nu ECHT niet meer hoor! Heb dit bij de vorige 3 zwangerschappen niet gehad maar nu word ik er somshelemaal gek van. Vooral als ik net onder de douche uit kom. Ik probeer deppend te drogen maja probeer dat maar eens op je rug (vooral als het al kriebelt dat nodigt gewoon uit tot even lekker schuren met je handdoek). En daarna flink insmeren met n vette body lotion. Heb allerlei pijnlijke plekjes nu waar ik net teveel gekrabbelt heb.
Hé hoi! Ja ik heb er ook last van. Vooral op mijn onderrug, precies op mijn ruggewervel en in mijn zij bij mijn borsten. Gek hè. Maar ik heb er inderdaad last van sinds ik zwanger ben. Succes allemaal meiden! Liefs, Iwish
Ohhh dames wat een gejeuk allemaal! Hoop dat de jeuk snel voorbij is voor jullie, bij mij is het ietje minder geworden