3 weken te zien op echo?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door maaike80, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike80

maaike80 Niet meer actief

hoi hoi,

Ik ben juffertje ongeduld ;), wij zijn met de 1ste ronde clomid 50 begonnen. Over 1 week kan ik testen. Morgen moet ik naar de gynaecoloog, stel nu dat wij heel veel geluk hebben en zwanger zijn, zou de gyn dat dan al op een echo kunnen zien?

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    volgens mij is het enige dat ze op een echo kunnen zien dat er sprake is van verdikt baarmoederslijmvlies, maar nog niet of er iets is ingenesteld ofzo... helaas!

als het verdikt is, is er wel een goede kans, maar het geeft absoluut geen zekerheid...

ik hoop voor je dat het raak mag zijn!

3. maaike80

Hoi Surf,

Bedankt voor je reactie, ik wacht morgen rustig af. Ik hoop dat ze in ieder geval even een echo wil maken, dan maar hopen dat het bmsv dikker is. Ben in ieder geval al heel erg blij dat ik deze ronde een eisprong heb gehad, dat is al lang geleden. Maar het zou ook echt te gek zijn de 1ste ronde, ik had vorige week wel heel sterk het gevoel dat het raak is en verschillende symptomen. Maarja volgens mij als je iets graag wilt voel je ook van alles....

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dat is waar, je lichaam kan je snel voor de gek houden, helaas!
    ik hoop dat je een echo krijgt en dat ze een beginnende zwangerschap kan zien!

5. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    hoop voor je dat ze kan zien dat je bsv verdikt is...... verder kunnen ze nog niet echt veel zien met 3 week...

6. happymama

happymama Niet meer actief

ik had met 6 weken een echo en daar was alleen een hartje te zien in een wit bolletje dus denk met 3 weken er niet veel te zien is

7. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Volgens mijn gyn is er pas 3 weken NA de eisprong wat te zien. Was 1 dag voor mijn posi test (NOD) bij de gyn en heb een inwendige echo gehad. Er was alleen wat verdikt BMslijmvlies te zien. Maar dat kon ook zijn van een komende ongi. Wel was het gele lichaam nog goed aanwezig. Deze "breekt" geloof ik normaal gesproken 12 tot 16 dagen na je eisprong af. Succes ik hoop het beste voor jullie.

8. maaike80

Hoi meiden,

Bedankt voor al jullie reacties, dus als het bmsv iets dikker is kan er ook een ongi aankomen. Ik wacht vanmiddag af, ik ga er vanuit dat ik geen echo krijg. Ik laat het even weten.

groetjes

9. maaike80

hoi hoi,

Geen echo gehad, maar wel goed bericht dat ik een eisprong heb gehad, dat was nog niet zeker. Ben heel blij met dit nieuws. Nu nog een weekje wachten of ik ongi word. In ieder geval bedankt voor jullie reacties, en voor jullie allen veel geluk.

10. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    das goed nieuws!! nou hopen dat het raak is!!

Deel Deze Pagina