hey meiden, ik ben voor t eerst in onze 3e ronde kid ( kunstmatige inseminatie donorzaad) ivm onvruchtbaarheid van mijn man... OVERTIJD! Althans.. vandaag is mijn nod, en ik merk niks. Mijn ei wordt gestimuleerd door hormonen e.d. dus ik weet zeker wanneer die is geweest.. 1 mei. toen ben ik ook geinsemineerd. Nu had ik gister avond een tampon in gedaan en had er heel weinig roze aan zitten.... dus ik verwachte eigenlijk dat het los zou barsten.. niets in minder waar... het is er nogsteeds niet. Heb ook totaal geen pms klachten en de pijnlijke borsten zijn verdwenen.... Nu had ik daarstraks weer een tampon in en was het weer iets roze op de punt.... maar nu ik niks in heb vind ik niks in mijn inlegkruisje.. kan dit van innesteling zijn of??????????? wat denken jullie? ik durf door meerdere teleurstellingen niet echt te testen dit keer...
Heeeeee ik heb dit keer geen bloed of wat gehad met evt innesteling, dus kan hier geen antwoord op geven, alleen duim ik giga voor je
Het klinkt veelbelovend meid! Heb zelf verder niks verloren maar lees het regelmatig bij anderen wel. (roze dan) helderrood is niet goed. Keep my fingers crossed...
Hey, Ik had vorige maand ook licht bloedverlies en werd de dag daarna toch nog ongesteld. Ik weet hoe het voelt om keer op keer teleurgesteld te worden en dat je valse hoop hebt. Ik hoop van harte dat je toch zwanger bent. Groetjes
vooralsnog niks gezien.... het was echt duidelijk hoog het 'roze' dus ik heb verder niks in mijn slipje/inlegkruisje gehad...
Ik duim ook voor je!! Ik had het ook, en ik was zwanger.. maar het kan alle kanten op denk ik. Hopelijk word je niet ongesteld en ben je zwanger
Wendy, spannend! Ik lees ook vaak dat iets roze positief kan zijn.. maar het kan ook het begin van je ongi worden (maar dat hopen we niet en we blijven positief!). Ikzelf ben ook een dag overtijd nu. Test negatief helaas vanmorgen.. Nu dus afwachten! Ik ben erg benieuwd.....