dames, hopelijk zijn jullie nog wakker. en kunnen jullie me voorzien van advies. sinds ik in bed lig heb ik ontzettend last van een drukke beeb, constant in beweging wat een ontzettend pijnlijk gevoel geeft in mijn vagina. maakt niet uit hoe ik lig. op mijn rug of 1van mijn zijen. het zijn fikse steken. ik ben momenteel alleen thuis,met mijn dochtertje. zouden dit al weeen zijn? ik ben een beetje huiverig om mijn man al te gaan bellen ( die moet minimaal 1uur rijden voor die thuis is) omdat ik bang ben dat het misschien voor niks is... marijke
Probeer de vk te bellen voor advies en dan kan ze even langskomen en dan bekijken wat ze zegt en dan pas je man bellen? Klinkt wel als weeën
Ik denk ook dat je het beste de vk even moet bellen, ik denk namelijk ook dat je weeën begonnen zijn.
het is nu weer even rustig. de steken komen ook nog niet regelmatig. het is echt een tijdje achter elkaar en dan weer even niet... wel blijft de beeb vrij onrustig..
Zou even gaan douchen of een kruik bij je buik houden om te kijken of het dan verandert. Als het aanhoudt kan het best zijn dat er iets echt aan het beginnen is en anders zakt het hopelijk af
Ik had dit vanochtend ook heel erg maar ik denk aan indalen.. Baby is al ingedaald en ligt echt vast maar is waarschijnlijk toch nog dieper gaan liggen.. Rest van de dag bijna geen last meer van gehad maar baby bleef erg onrustig.. Ben heel benieuwd of het bij jou toch weeën zijn!
ik herken alleen het hele drukke bewegen als aankondiging van de bevalling, niet dat het pijn doet. Bij mij was zoon op het laatst zo druk aan het doen dat ik mijn vliezen hoorde en voelde knappen. pas daarna kwamen heel lichtjes de weeen op gang. ik zou even de vk bellen als je je zorgen maakt