Een paar dagen geleden heb ik positief getest. Nu moest ik vandaag mijn eerste menstruatiedag hebben. Sinds woensdagnacht heb ik last van krampen... lijken wel menstruatiekrampen. Woensdagnacht was de eerste keer en in de morgen was het weer over. Gisteren begon het weer in de namiddag en gisterennacht rond 12 uur even en erna geen last meer van gehad. Nu ben ik aan het werk en begint het weer wat op te zetten. Ik ben bang dat er iets niet klopt dadelijk maar ik heb verder geen bloedverlies en ook normale afscheiding. Hebben hier meer mensen last van gehad toen ze zwanger waren??
Ja, best wel veel. En dat is helemaal goed gekomen Het schijnt erbij te horen voor veel vrouwen. Zo lang je geen bloed verliest proberen geen zorgen te maken.... Ik weet dat het lastig is
Wat ik heb begrepen is dat juist een goed teken en een zwangersschapsymptoom. Het schijnt dat de pijn het groeien van de baarmoeder is.
Ja had ik ook rond die tijd! Soms dat ik even niet rechtop kon staan! Maar tot nu toe gaat alles goed! Dus ik denk dat her er gewoon bij hoort hoor!
Ik ben ook net zwanger en ervaar de menstruatiekrampen ook. Ze zijn vergeleken met een week geleden wel iets afgenomen. Ik vraag mij dan ook af of het misschien mis gaat. Het gekke is eigenlijk dat als ik helemaal niks voel, ik dit ook wel eens denk. Ik poog rustig te blijven en er in te geloven dat het goed gaat! 90% van de zwangerschappen gaan goed!
Bedankt voor jullie reacties... Het heeft me echt gerustgesteld. Sinds gisteten is het ook een stuk rustiger... Af en toe nog een krampje maar daar valt mee te leven. Ik voel verder ook niets. Geen misselijkheid of pijn aan mijn borsten. Dus het is heel onwerkelijk. Net of ik ieder moment wakker wordt en het heb gedroomd. Maar ik ga er lekker van proberen te genieten!!
Ik heb het ook hoor meis die krampen En dit word mijn 2de kindje en nog maak ik me zorgen zo nu en dan
Ik had het op het begin ook heel erg. Ook verder geen kwaaltjes tot de 6 weken.. Daarna kwamen ze pas
Ik heb het ook nog altijd en zit nu in men 5de week, Is heel normaal omdat je baarmoeder zich uitbreid voor een nieuw leven te creƫren Zolang je geen bloed verlies hebt hoef je je nergens zorgen om te maken hoor
Ik heb t/m week 6 flinke buikpijn en krampen gehad en tot nu toe is alles nog goed! Mooi kloppend hartje 2 weken geleden. Alleen pijn hoeft dus niks te betekenen.