Ik ben in shock!! Voelde me een beetje misselijk na mijn hardloopsessie in de ochtend en dacht, ik heb nog een test liggen.. waarom niet. Voila, niets vermoedend sta ik onder de douche en kijk opzij en zie twee (één normaal / één vaag) streepjes. Was er al vanuit gegaan dat het wederom niks zou zijn. Heb vanmiddag meteen nog een test gedaan en ja hoor, twee dikke strepen!! Behalve van ongi -gevoel en (licht)pijnlijke borsten heb ik nergens last van; verder niet misselijk geweest, geen last van hormonen, eten of drinken wat tegen staat... Is dit normaal? Durf het eigenlijk nog niet te geloven......
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En ja hoor, ik had de eerst weken ook alleen licht pijnlijke borsten. Misselijk pas in week 8 en nu nog maar met vlagen. Eten of drinken staat me nog steeds niet tegen....bij iedereen gaat het anders! Dus lekker genieten van je roze wolk!!
Gefeliciteerd geniet er van je verdient het na zo'n lange tijd proberen° Die symptomen zijn normaal, ene dag dacht ik ook niet zwanger te zijn, maar andere dat erg misselijk. Bij iedereen zijn symptomen anders ene heeft enorm last andere nergens van! En ene dag kan beter zijn als andere. Geniet er van!