Hallo, In oktober 2013 heb ik een BBZ gehad. Aanstaande vrijdag heb ik mijn eerste echo op 5 weken en 6 dagen om te kijken of het juist is ingenesteld. Nu ben ik voorbereid dat er misschien nog geen hartje te zien is, maar bij velen hier op het forum zagen dit wel in deze periode. Vanaf wanneer is het mogelijk om het hartje te zien?
Hallo, Bij 6 weken en een paar dagen is er hartactie zichtbaar op een echo. Soms wordt er gezegd dat dit iets vroeger zichtbaar is maar dan is de meting waarschijnlijk niet helemaal correct geweest. Dit komt vaker voor doordat betrouwbaar meten bij die termijn nog niet mogelijk is. Gebruik je foliumzuur? Groetjes Gea
Hoi Gea, Bedankt voor je reactie! Ik slik inmiddels al meer dan een jaar foliumzuur Ik weet niet of ik nog 1 vraag mag stellen... Ik heb een bbz gehad en had constant het gevoel dat het wel goed zat deze keer. Maar nu kreeg ik dus gisteravond ineens een trekkerig/drukkend gevoel nabij mijnmijn rechter lies. Kan dat ook gewoon bij een normale zwangerschap horen?