3 wiegdekentjes

Discussie in 'Slapen' gestart door taliaa, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Jaaaa die wil ik er wel bij hebben! Is 30 euro incl. verzenden voor alles bij elkaar goed? Of vind je dat te weinig?

    Zo ja, als je even je bankrekeningnummer en naam PB't maak ik geld over en krijg je PB met mijn adres terug!
     
  2. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.647
    113
    Brabant
    ja is goed. moet er even bijzeggen (zodat je niet schrikt) dat de dekentjes niet helemaal recht zijn, maar dat komt doordat het 100% katoen is, en na het wassen hebben ze gehangen. Als je ze wast en dan liggend, of ergens overheen, droogt, zijn ze weer recht:)

    ik pb je even.
    (heb je nog meer dingen nodig? :) of speelgoed? ik verkoop allesssss:))
     
  3. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.647
    113
    Brabant
    chipssssssssssssssssss


    ik zie nu dat ik ledikantdekentjes heb gezegd:( :( oh sorry sorry sorry, het zijn wiegendekentjes:(

    oh wat ben ik SUF!!!!

    (ben blij dat ik er nu achter kom, en niet jij als je het pakketje had gehad)
     
  4. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Oeh dat is jammer!!! Heb echt ledikantdekentjes nodig namelijk! Zie wel dat je titel anders is, daar staat nu wiegdekentjes!

    Oh sorry maar dan houd het wel op :(
     
  5. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.647
    113
    Brabant
    sorry:(
     
  6. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Joh kan gebeuren! Sterker nog, zou mij (heel makkelijk) ook kunnen overkomen hoor!!!

    Hey maar dat lichtroze wiegdekentje en die twee aankleedkussenhoezen, kunnen die niet in een grote enveloppe? Of heb je nog ergens een rozige ledikantdeken liggen die je niet meer gebruikt?
     
  7. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.647
    113
    Brabant
    nee, ze passen echt niet in een enveloppe:( althans, niet door de brievenbus;) niet nog dekentjes voor de kinderwagen nodig?

    en ja,(domdom) ik heb nog wel een ledikantdeken bedenk ik me, haha. hardroze en maar 2x gebruikt. (was reserve deken)
    Zelfde kleur als aankleedhoezen ongeveer.ook 100% katoen.

    foto volgt:)
     
  8. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    #28 Kwabbernoot, 25 jul 2012
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
    Ik heb nu twee katoenen en een wollen wiegdekentje, dus eentje erbij is leuk maar dat is wel genoeg(voor op t mozesmandje had ik bedacht). Kleintje gaat in de reiswieg(hoe heet dat nou, zon ding wat je in de wagen legt, reiswieg toch?) dus een wikkeldoek is genoeg met misschien een dekentje, maar daar heb ik weer warmere voor(gekregen :D). Wil alleen erg graag nog een mooie deken voor t ledikant erbij, heb al wat van mn zoontje maar vind wat extra speciaal voor haar wel leuk(en handig, ik weet niet of en hoeveel ze spuugt).

    Is hij wel zacht? Dan hoef je geen foto te maken maar wil ik hem zoiezo wel! Heb hier nog een turqooise liggen vond de kleur zo gaaf maar t ding is net een plank en blijft zo hard, dat wil ik liever niet. Vandaar dat ik ook steeds fotos vraag hihi:p

    Oh ik bedacht me(ja kan t maar vragen hahahahahah je weet t nooit!) dat ik ook nog een roze wipstoelhoes zocht en een lodger wikkeldoek, zo'n lekker warme. Enenenen nog een wit zacht babybroekje in maat 56:D
     
  9. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.647
    113
    Brabant
    heb geen wipstoelhoes,maar een heeele zachte warme omslagdoek van swsdle me. foto volgt van deken.
     
  10. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Ik pb je mijn mailadres even! We zijn je topic zwaaaaaaar aan t vervuilen whahahaha!
     
  11. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Had je mijn PB gehad??
     
  12. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.647
    113
    Brabant
    up. niks verkocht:(
     
  13. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.647
    113
    Brabant
    upp
     

Deel Deze Pagina