3 wiel bakfiets en bolle wegen...

Discussie in 'De lounge' gestart door spruitjes, 30 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Vraagje aan de ervaringsdeskundige...
    Hoe doen jullie dat ?
    Wat is dat eng ! Het gevoel alsof je om gaat vallen terwijl dat nauwelijks kan.
    Iemand tips voor mij ?

Dat ik de bochten ruim moet nemen en drempels recht dat snap ik . Het is vooral het gedeelte dat je niet in de goot beland . Bij als de weg schuin afloopt

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dat was hier een kwestie van wennen. Heb je de bakfiets al lang? Als ik daar nu overheen rij voelt het soms nog niet fijn, maar ik ben niet meer bang om om te kiepen ;)

3. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik herken je gevoel! Maar er is niet zoveel aan te doen ben ik bang. Ik vind het net als mammavantwee wel wennen.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.962
    113
    Ik kon er niet an wennen en heb hem ingeruild, vond er niks aan.

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hier kon ik er ook niet aanwennen en heb hem redelijk snel weg gedaan voor een gazelle cabby.

6. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

De eerste km vond ik vreselijk, dacht waar ben ik aan begonnen. (Had hem ook gekocht zonder proefrit ivm lock down.
    Nu fiets ik echt elke dag kilometers! Het went echt wel, en je wordt zekerder. Maar wat je zegt over het schuin gaan herken ik nog steeds wel een beetje hoor. Nu moet ik zeggen dat wij in een dorp wonen en het veel langere wegen zijn. Weet niet of ik er in een stad mee zou kunnen fietsen met veel (kleine) bochtjes en ongelijke straten enzo.

7. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Inderdaad een kwestie van wennen. In het begin paste ik zelfs de route naar school erop aan :oops: Ik vermeed de kortere weg omdat die zo bol stond en fietste graag een stukje om op een heerlijk vlak fietspad. Maar inmiddels maakt het me echt niet meer uit.

Deel Deze Pagina