Vraagje aan de ervaringsdeskundige... Hoe doen jullie dat ? Wat is dat eng ! Het gevoel alsof je om gaat vallen terwijl dat nauwelijks kan. Iemand tips voor mij ? Dat ik de bochten ruim moet nemen en drempels recht dat snap ik . Het is vooral het gedeelte dat je niet in de goot beland . Bij als de weg schuin afloopt
Dat was hier een kwestie van wennen. Heb je de bakfiets al lang? Als ik daar nu overheen rij voelt het soms nog niet fijn, maar ik ben niet meer bang om om te kiepen
Ik herken je gevoel! Maar er is niet zoveel aan te doen ben ik bang. Ik vind het net als mammavantwee wel wennen.
De eerste km vond ik vreselijk, dacht waar ben ik aan begonnen. (Had hem ook gekocht zonder proefrit ivm lock down. Nu fiets ik echt elke dag kilometers! Het went echt wel, en je wordt zekerder. Maar wat je zegt over het schuin gaan herken ik nog steeds wel een beetje hoor. Nu moet ik zeggen dat wij in een dorp wonen en het veel langere wegen zijn. Weet niet of ik er in een stad mee zou kunnen fietsen met veel (kleine) bochtjes en ongelijke straten enzo.
Inderdaad een kwestie van wennen. In het begin paste ik zelfs de route naar school erop aan Ik vermeed de kortere weg omdat die zo bol stond en fietste graag een stukje om op een heerlijk vlak fietspad. Maar inmiddels maakt het me echt niet meer uit.