Hallo allemaal, Sinds een paar maanden ben ik gestopt met de anticonceptie. Afgelopen donderdag moest ik ongesteld worden. Ik heb dinsdagavond een zwangerschapstest gedaan, daaruit bleek dat ik niet zwanger was. Ik heb toen woensdagavond tijdens een etentje 3 wijntjes gedronken. Donderdag werd ik ongesteld, tenminste dat dacht ik want ik had (licht) bloedverlies. Vrijdag ben ik uit het werk ook nog een wijntje gaan drinken en toen bleek 's avonds dat ik de hele dag geen bloed verloren had en ook de rest van het weekend ben ik niet ongesteld geweest. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Misschien maar weer een zwangerschapstest halen straks. Maar mocht ik wel zwanger zijn, hoe schadelijk is het dan dat ik dus 4 wijntjes heb gedronken in de dan 4e week? Ik hoor graag van jullie want ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee.
Niet zo, pas vanaf de 6 weken komt het bloed van je baby in contact met jou bloed. Ik hoop voor je dat je hier snel met mooi nieuws komt
Spannend! Die wijntjes kunnen geen kwaad hoor, het vruchtje heeft nu nog een bloedsomloop van zichzelf en heeft dus niets met jou bloedsomloop te maken! Herken het wel hoor. Toen ik vorigjaar er achter kwam dat ik zwanger was van Dinand heb ik dat weekend ervoor nog lekker in de kroeg gezeten voor een verjaardag. De wijntjes gingen rijkelijk over de tafel heen! Dinand heeft er niets aan over gehouden hoor hihi.
gefeliciteerd! Ik heb ook toevallig 2 dagen voor ik positief testte een aantal wijntjes op. De zwangerschap en de baby zijn helemaal goed gegaan hoor! Is nu nog niet erg inderdaad, zoals hierboven al gezegd is.
gefeliciteerd!!!! is niet erg toen ik niet wist dat ik zwanger was heb ik carpaccio en biefstuk op ook een drankje filet american en ben morgen alweer 13 weken zodra ik t wist ben ik gelijk gestopt met dit eten en drinken
gefeliciteerd! Ik heb gewoon tot op de dag van de positieve test alcohol gedronken en gerookt. Ook bij mijn dochter. En alles is goed volgens de echos.
gefeliciteerd meid!!! ik heb gewoon gedronken en gerookt tot ik eindelijk een posi test had. het heeft zo lang geduurd voordat ik zwanger was. ik ben eerst wel gestopt geweest maar konden maar niet zwanger worden dus ben weer begonnen met roken en drinken. en we hebben een hele gezonde stoere knul gekregen!!!
gefeliciteerd meis! hier bij de 2de zwangerschapspoging ook wijntje en fil american genuttigt... was rond de eisprong bij mijn ouders op de camping, dus ging er niet vanuit dat het raak kon zijn... bleek achteraf dus wel.. zolang het niet een gewoonte is en elke week voorkomt..