Wie is ook deze week vruchtbaar?

Discussion in 'Zwanger worden' started by sassefras26, Dec 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sassefras26

sassefras26 Actief lid

Nov 12, 2010
    150
    1
    0
    Heb berekend dat ik deze week vruchtbaar ben, en dat ik op zijn vroegst mag testen op 30 12-2010.
    Zooooww spannend, dat zou nog is een mooi begin van een nieuwjaar zijn, en dan heb je ook nog eens iets heel moois om te vieren met oud en nieuw.:)
    Dit is onze vierde ronde!

Wie mag nog meer eind dit jaar testen!??

Groetjes

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hoi,
    ik heb het zelfde berekend, testen op zijn vroegst de 31ste!
    Dit is onze 5e ronde en hopen dat het raak mag zijn! rond de uitgerekende datum zijn voor ons ook leuke dagen bij!
    en idd dan heb je een hele speciale oud en nieuw wat alleen jij en je partner nog maar weten;)

x

3. sassefras26

sassefras26 Actief lid

Nov 12, 2010
    150
    1
    0
    Oeh spannend ook...
    Dat zou echt fantastisch zijn.
    Nou laten we duimen;)

4. Josefien

Josefien Actief lid

Dec 1, 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Hoi!

Ik heb deze week ook mijn vruchtbare week, ik heb mijn NOD op 3 januari (of 4, ik heb steeds een cyclus van 28 of 29 dagen). Dit is nu de derde serieuze ronde. Vind het zo spannend en het zou inderdaad een prachtig begin van het nieuwe jaar zijn zeg! Leuk om de komende periode met jullie te kunnen delen..;)

Gebruiken jullie ovulatietesten? Ik heb het nu 1 ronde gedaan en had precies op dag 14 een positieve test. Wel fijn hoor, om zo regelmatig te zijn, na ruim 7 jaar pilgebruik!

5. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

Mar 30, 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Haai,
    Als het goed is heb ik ongeveer donderdag mijn eisprong... en zou ik de 30ste op zijn vroegst mogen testen!

Het is voor ons de eerste ronde....en het is weer net zo spannend als toen we voor een eerste kindje gingen!!!! We gaan er niet vanuit dat het meteen de eerste ronde raak zal zijn, mijn man lijkt het ook wel leuk om even te mogen oefenen;)
    Maar.... SPANNEND!!!!!

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    1,811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @josefien, ik gebruik nog geen ovu testen. heb ze vandaag toevallig gehaad.
    heb een cyclus van ongeveer 30 dagen (soms 29 soms 31) ga morgen beginnen met de testen. heb testen van pedictor iemand daar mee bekend??

succes allemaal deze week en hopen dat het snel raak is natuurlijk!!

x

7. mlis

mlis Niet meer actief

ik wil me ook graag hierbij aansluiten, ik ben voor het eerst bezig met ovutesten en hoop ergens deze weeek mijn ei te vinden..ik ben uitgegaan van een cyclus van 30 dagen dus zou 1 jan ong. mijn nod moeten zijn.. laten we hopen dat het deze maand raak is voor ons.. :D

8. nataik

nataik Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,992
    0
    0
    verzorgende
    Ook ik zit in mijn vruchtbare week, dus wordt weer lekker klussen! :D
    Nod rond de 30e

9. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,415
    52
    48
    Hier ook deze week goed oefenen en mag ook testen rond oudjaar...
    Ronde 5, ik hoop het zo!
    Ook voor jullie dames!

10. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,891
    0
    36
    N-H
    Mag ik me ook aansluiten?

Ben van de kerst-nod afgedondert omdat mijn ei vertraging op heeft gelopen. Zal weer door het weer komen ;)

Aan de andere kant wel lekker, want dan ben ik in elk geval niet ongi met kerst :p

Ik heb gister en vandaag soort van positief getest en vanmiddag vruchtbaar slijm gespot! Dus vanavond nog maar een keer extra aan de bak! :D

11. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,891
    0
    36
    N-H
    1 keer lijkt me wel genoeg.... :)

12. Josefien

Josefien Actief lid

Dec 1, 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Spannend hoor meiden! Zullen we elkaar een beetje op de hoogte houden? Ik denk dat ik maandag of dinsdag as. mijn eisprong heb, dus vanaf nu flink klussen en sowieso zondagavond raak proberen te schieten..;)
    Ik gebruik overigens ovutesten van Testjezelf, goede ervaringen mee!

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,891
    0
    36
    N-H
    Hellow ladies!

Hier ovu-testen van zwanger en kids....
    Hoelang hebben jullie meestal een positest?

14. Josefien

Josefien Actief lid

Dec 1, 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    @Moettie30: ik heb meestal 2 dagen een positieve test: de eerste dag 'gewoon' positief, de tweede nog veel donkerder...Best lastig interpreteren dus!!

15. sassefras26

sassefras26 Actief lid

Nov 12, 2010
    150
    1
    0
    Dit is onze derder ronde, en driemaal is scheepsrecht zeggen ze toch. dus duimen duimen duimen.
    Had 2 maanden terug een cyclus van 32 dagen, vorige maand 34 dagen.
    Dus zou tussen 12 e 15 december vruchtbaar zijn. Gebruik geen ovu testen. Maar als het deze ronde niet is gelukt, dan ga ik daar volgende maand ook mee beginnen.
    Heb wel erg op afscheiding gelet(sorry misschien vies onderwerp), maar heb gelezen dat als je afscheiding helder en dradig is, de vuchtbare dagen niet lang meer op zich laat wachten. Dus meiden en dames, nu 2 lange weken wachten tot we het weten! Succes allemaal.
    Wat lijkt 2 weken dan lang te duren he.....

16. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

He meiden ik heb deze week ook mijn eisprong gehad dus mag weer gaan aftellen. Vanochtend was het feest ;) Ik heb trouwens 3 dagen vantevoren echt buikpijn gehad alsof ik ongi moest worden en vanochtend waarschijnlijk een eisprong. En ik zit in ronde 4! Moet zeggen dat ik zelden ovutesten gebruik.

Groetjes Bolbuikje

17. esli4

esli4 Lid

Aug 13, 2010
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Ik wil me hier ook graag aansluiten. DEze week is ook mijn vruchtbare week, als de berekeningen en cyclus kloppen. Dit wordt mijn 1e echte ronde. Mijn cyclus, nadat ik met de pil was gestopt was 26 dagen. Nu heb ik mijn cyclus dus ook berekend met 26 dagen. MAar je weet maar nooit, of dit nu ook klopt.

Verder had ik eerst wel ontpillings symtomen. Soms dacht ik...ik kan toch niet nu al zwanger zijn...maar dat was ook niet zo.

Ik mag nu ook met oud & nieuw gaan testen..En wie weet begint het nieuwe jaar helemaal Super!!

Succes allemaal, en vooral met wachten, want dat duurt altijd zo lang...... Liefs...

18. mlis

mlis Niet meer actief

hoi dames, ik moet hopelijk ook deze week ergens mijn ei krijgen, tot nu toe lichte streepjes gespot..maaaar vorige week donderdag was dat streepje donkerder dan dat ze nu zijn terwijl dat 7 dagen na mijn NOD was ...??? ik snap er niks van..??
    iemand enig idee?

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,891
    0
    36
    N-H
    Zo, ben niet de enige die er niets meer van snapt :p

Hier eerst wat vage streepje, maar dacht laat ik nog even doortesten.
    Nou had ik me daar een paar positieve testen!
    Was hier even druk aan de klus dus :D

Heb dus wel ontdenkt dat ik die paar keren te vroeg gestopt ben met klussen...

Waarschijnlijk heb dus een korte lf fase, ben nu alleen nog aan het uitvissen wanneer mijn nod dus gaat zijn.

Dus op het wachtbankje dan maar!

20. mlis

mlis Niet meer actief

zou ik dan ook een korte LF hebben?

ik ben 7 dec begonnen met ovutesten, 2 dagen geen positieve streepjes te zien (dat was 5 dagen na nod dus niet zo gek) toen donderdag 9 dec een mooi streepje, vrijdag was die lichter als donderdag en tot nu toe ook lichte streepjes.. die donderdag 9 dec was dus een vrij donker streepje..
    hoe kan dat?

Share This Page