Voel me weer zo klote!! Had deze ronde zoveel hoop en opnieuw heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden Ben moe van het hopen op een wondertje, ja ik weet het er zijn dames op het forum die nog veeel langer bezig zijn dan ons en kan me eigenlijk maar amper voorstellen hoe die zich moeten voelen als ik me al zo depri voel!! Gelukkig ben ik aankomende 2 weken vrij want naar andermans problemen luisteren (ben ambulant hulpverlener) zal maar moeizaam gaan. Heb echt het gevoel dat ik in een negatieve spiraal beland..denk bij het opstaan en naar bed gaan aan zwanger worden en dat is niet goed...maar hoe krijg ik het uit mijn hoofd?! Word lichtelijk depressief ervan en kan alleen maar proberen leuke dingen te doen met mijn vriend en vrienden en ergens anders aan te denken..maar wat is dat een opgave als je zoooo graag wilt! Ik denk dat ik nog 1 ronde wacht voordat wij maar naar de huisarts stappen...kijken wat de vervolgstappen zijn... Sorry voor dit depri bericht dames maar moest ff mijn hart luchten!
****dikke knuffel**** probeer het even van je af te zetten meid, en ga in januari naar de huisarts! hopelijk zijn jullie snel zwanger met wat hulp (of nog beter zonder hulp)
vervelend hoor meis! Ik had hetzelfde gevoel voor mijn zoontje. Maar probeer positief te blijven! ** digi knuffel **
Een hele dikke knuffel voor je meis... Ik begrijp je volledig hoe je je voelt... En je moet niet denken: er zijn meiden die nog veel langer bezig zijn.... Je wens is er al zo lang... en die wens wordt steeds groter, en hij word keer op keer niet vervuld... Nogmaals een hele dikke knuffel voor je!
heel veel sterkte meid, doe het even rustig aan. Heb ook anderhalf jaar moeten wachten tot het raak was. Was er veel te veel mee bezig, waarschijnlijk. Tot ik een maand had waarin ik heel veel stress had en even een weekendje met manlief weg was. Ik dacht dat ik al geovuleerd had, maar bleek toch zwanger te zijn. Dus het kan zeker hoor! Begrijp dat je het nu even gehad hebt. Neem gewoon rustig je tijd, probeer het even van je af te zetten (en ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan), hopelijk heb je snel duidelijkheid of raak je snel zwanger! Heel veel sterkte en hou je rustig! Knuffel
Veel sterkte meid! Iedere maand weer een teleurstelling en die wordt steeds maar zwaarder. Ik vind het fijn om op de dagen dat ik zelf verdrietig ben, wat mee te lezen op dit forum. Je staat niet alleen in dit verdriet, met jou en mij nog zoveel andere meiden, maar je eigen verdrietjes voel je toch het hardst. Het is moeilijk om er niet mee bezig te zijn, terwijl het de sterkste wens is die ik ken! Wij zetten alles op 2011! Ik duim voor jou, voor mezelf en voor alle meiden die graag zwanger willen worden! knuffel van Roos
Hey meid. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt... mijn man en ik zijn nu ook een jaar bezig... ik werd er ook zo depressief van en verdrietig dat ik op den duur het niet eens meer gunde aan anderen, ik stond ermee op en ging er idd ook mee naar bed. Echter ben ik al eerder richting ZH gegaan( heb een paar maandjes erbij gelogen) omdat ik t gewoon niet meer trok. Alle controles gehad en afgelopen donderdag een laparoscopie. wat bleek: eileiders zaten wat verstopt.. deze zijn gelukkig door de HSG open gegaan en volgens mijn fertiliteitsarts zit er theoretisch gezien niets meer in de weg nu om een zwangerschap tegen te houden.... Sinds deze uitslag heb ik weer voor het eerst alle vertrouwen erin dat t gaat lukken en bruis ik van de energie en kan ik niet wachten om weer aan de klus te gaan.... Dit had ik een week geleden nog niet durven dromen... Meid echt zet de stap, ik weet zeker dat t je oplucht... En voel je niet schuldig over je gevoel t.o.v. anderen want jouw wens is net zo groot!!! Sterkte Liefs Chelleke
Hier nog iemand die het volledig begrijpt! Wat is het soms moeilijk he! En wat duurt de tijd dan lang.. En wat zijn er toch vreselijk veel mensen op deze aardkloot die er geen reet van begrijpen (gelukkig hebben we daarom ZP)! Probeer straks een beetje van de feestdagen te genieten met de personen waar je van houdt. En ga in januari lekker naar de huisarts. Het is fijn om verder geholpen te worden! Succes en hoop dat je gauw zwanger mag worden!
Mamma Charlotte, we zien ons ook overal he, de laatste dagen ik zie dat je over 5 dgn kunt testen: spannend zeg! Liefs Chelleke
Ik begrijp je ook heel goed. Wij zijn nog niet eens een jaar bezig, maar voel me hetzelfde als jij. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed en voel me vaak wat depri. Wij gaan morgen naar de huisarts, we willen sowieso een zaadtest laten doen en over 2 maanden een doorverwijs naar de gyn. Ben wel benieuwd hoe de huisarts reageert en of we een zaadtest mogen laten doen.
Hihi ja, leuk he! Ik vind het ook wel fijn om hier en daar wat meer contact te hebben met meiden waarbij het ook wat minder makkelijk lukt! Op zoek naar lotgenoten
*knuffelt pindakoek* Vervelend he meis. Ik weet er alles van. Wij hebben inmiddels de eerste testen gehad en zijn "goed" bevonden en weer naar huis gestuurd voor een half jaar. De eerste maand daarna had ik voor het eerst een voorzichtig positieve test 2 dagen voor NOD! Helaas is het 3 dagen na NOD alsnog misgegaan, maar wel een fijn gevoel om te weten dat het mogelijk is.... Wat ik maar zeggen wil, er hoeft niet altijd iets te zijn en het kan gewoon ietsje langer duren dan gemiddeld. Hou vol en (hoe moeilijk het soms ook is) blijf positief!
Hallo dames, Ik kom ook even mee kletsen.. Wij zijn deze maand ook precies een jaar bezig. Ik heb al verschillende onderzoeken bij de gyn gehad en tot nu toe alles goed. Ook de zaadtest was goed!! En toch lukt het niet!! GRRR.... In januari krijg ik Hsg onderzoek.. hier zie ik nu al tegen op... Ik heb donderdag mijn nod! Precies voor kerst dus ik hoop nog op een klein wondertje en dat we heeeeeeeel blij het nieuwe jaar ingaan.. Het is fijn om met mensen in contact te zijn die in het zelfde schuitje zitten... want andere mensen snappen het vaak niet... En de woorden "komt wel goed joh, heb alleen zijn tijd nodig" ben ik ook spuugzat hahha sorry hoor moest ik even kwijt.. Groetjes Snoopy..
lieve pindakoek het is ook niet makkelijk.. En goed dat je beseft dat het je beheerst.. Was het maar zo makkelijk dat er minder mee bezig zijn je zwanger maakte.. Dan gingen we met zijn allen aan iets anders denken en waren we in een wip zwanger.. Toch denk ik wel dat je er iets mee moet. Een aantal weken geleden gaf je ook al aan dat het je beheerst.. Alleen ik weet niet wat.. (hoezo een post waar je verder ook niks aan hebt) Houd er alleen wel rekening mee dat je pas een doorverwijzing naar de gyn krijgt na een jaar proberen en dat er bij een miskraam weer opnieuw geteld word.. (volgens mij heb jij een miskraam gehad toch? Er staat mij iets van bij...)
Bedankt voor jullie reacties, knuffels en duimen !! ik ga zeker genieten van de feestdagen hoor...voordeel is dat ik wat mag drinken en als ik zwanger was geweest niet! @Nanette: Tja dacht dat het een vmk was..maar heb nooit het woordje 'zwanger' gehad op de CB ofzo..dus zeker weten zal ik dat nooit! Heb wel ergens in mei een licht 2e roze streepje gekregen op de kv 2v5 maar was daarna ongi geworden. Wil gewoon alles onderzocht hebben, voor mijn eigen en voor mijn vriend ook!
dan kun je in ieder geval een verwijzing krijgen.. Denk ook dat dat goed is om de rust te krijgen en duidelijkheid!