Gister een pret echo gehad. Aan het begin zag ik 3 streepjes, en aan het einde heeft de echoscopiste er een foto van proberen te maken. Je ziet 3 witte streepjes. Heeft iemand hier ervaring mee met dit termijn? Ik ga nog nergens vanuit.. 3 witte streepjes betekend meestal een meisje, maar bij dit termijn ook al? Echoscopiste dacht eerst meisje, en daarna twijfelden ze. Over twee weken de geslachtsbepaling.. maar ik blijf het me afvragen na gisteren haha
Hihi hier hetzelfde kijk .. Ons ukkie lag dan wel op de buik . Ik weet ook niet of het wat zegt eigenlijk . M'n zoontje had met 13 weken al een piemeltje met balletjes .
Ik wil jullie pret niet bederven, maar bij deze termijn is het geslacht echt nog niet te zien. Je kunt wel de nub zien en op basis daarvan een idee hebben, maar echt, het geslacht is nog niet te zien...
Dopey . Dat lijkt me inderdaad ook hoor . Alleen omdat het bij ons zoontje wel zo was dat hij echt al een piemeltje en balletjes had met 13 weken zou het toch kunnen .
Het kan wel idd, maar meestal is het toch gissen. Ik zou even blij zijn met een jongetje als een meisje. We hebben er zo lang op gewacht.. het is al super dat het nu goed gaat!! Als ons kindje maar gezond ter wereld komt!! Toch ben ik heel nieuwsgierig haha. En het lijkt me leuk te lezen wat jullie denken. Hier een ingezoomde screenshot van een echo. Volgens mij schuin van de achterkant dus de beentjes zijn niet te zien hier. Er staat een wit klein pijltje bij de 3 witte streepjes. Mooie echo Lisanne
Ik denk (ben geen expert ) maar kom vaak op de Amerikaanse forums en lees daar ook vaak . Dat het de nub is die al in aan het groeien is tot de clitoris . Dat zie ik al een klein stukje gebeuren . Maar ook nog een stuk uitsteken . Verklaar me niet voor gek dit denk ik als ik kijk en vergelijk op het Amerikaanse nub forum ! Dus ik denk meisje . Ik snap dat je super nieuwschierig bent !! Ik heb ook geen voorkeur maar ben echt heeeeeel erg nieuwschierig wordt er zelfs een beetje gek van 😜
Hihihi klopt idd niet met je pendel, wie weet is het toch een jochie haha. We gaan het zien Ik zie volgens mij nergens de nub uitsteken? En ik vind je theorie helemaal niet zo gek Haha ik snap dat je gek word van nieuwsgierigheid
Haha jou ukkie werkt ook lekker mee 😜 . Hier dus ook niet hij/zij lag zoals hij jou ook met z'n beentjes in de lucht of op zijn buik . Ze weten gewoon dat we zo nieuwschierig zijn . Misschien kan je de 1e foto in het nub topic plaatsen ? Ik denk dat de beentjes er net voor zitten . Als het witte uitsteekseltje wel de nub is dan denk ik echt een meisje maar ik denk dat het wat hoog zit om de nub te zijn maar daar zijn de meningen vaak over verdeeld ik zou het even in het nub topic plaatsen ! Mooie echo's trouwens 😃
Hihi allebei al eigenwijs Dankjewel!!💟 Bedankt ik ga hem morgen in het nub topic plaatsen!! Ik ga nu lekker slapen, moe Wanneer hebben jullie de geslachtsbepaling?
Ik ben benieuwd , ik hou het nub topic in de gaten . 19 november met 14 weken . Ik hoop dat het gaat lukken is best vroeg . Met hoeveel weken heb jij de geslachts bepaling ? Slaap lekker !
Wauw met 14 weken al!! Idd vroeg maar super spannend Wij met 15.2 weken, over 12 dagen!! Ik heb de foto's in het nub topic gezet.
Hier de echo van 13.1 van ons tweede kindje.. Toch wel duidelijk het geslacht te zien hoor Er zijn meerdere echobureaus in nederland en belgie die geslachtsbepalingen vanaf 13 weken doen. Dit is echt niet op basis van nub en gok
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar je kunt ook je vraagtekens zetten dat al die echo bureaus commerciele instellingen zijn (?) En de ziekenhuizen die het pas later willen zeggen niet
Is het je wel eens opgevallen dat "commerciele instellingen" beschikken over de nieuwste technologie terwijl je in de meeste ziekenhuizen nog tegen een sneeuwscherm aan zit te kijken?
Dat is duidelijk een jongen ja Idd in echobureau's vaak duidelijkere apparatuur. Ik moet nog 11 dagen wachten tot de geslachtsbepaling bij Jan Koning.. maar door deze foto ben ik zo benieuwd
ik denk 13 en 2 dagen is inderdaad NET dat tikkeltje te vroeg, bij mij was met 14 weken en 2 dagen wel duidelijk het geslacht te zien overduidelijk een jongen. het leek me zo een driehoekje eigenlijk, op de dvd zag je wel duidelijk ' iets hangen '.. waren toch al voor 90% overtuigd toen .