3 witte streepjes met 13.2 weken

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by baby90, Nov 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Ja hoor, want van het geld wat ze er voor vragen mag je toch verwachten dat ze top apparatuur hebben.

In het ziekenhuis waar ze de nekplooimeting, 20weken echo en overige extra onderzoeken uitvoeren(dus niet de standaard gyn controles) hebben ze ook de nieuwste technologie, daar moeten ze namelijk nog belangrijkere dingen mee kunnen zien dan puur het geslacht ;)

2. Dopey

Dopey Bekend lid

Nov 21, 2008
    893
    1
    0
    Pardon?!
    Ik werk in een ziekenhuis met het allernieuwste echo-apparaat...we waren zelfs de eerste op de wereld die die machine in de verloskunde gingen gebruiken.

3. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

De verloskundige hier in de buurt heeft ook de nieuwste apparatuur en was zelfs de eerste in nl die echo in 4d deed, toch doet hij geen geslachtsbepaling eerder dan 18 weken, omdat het niet betrouwbaar is (en blijkbaar niet omdat hij niet kundig genoeg is of geen goede apparatuur heeft).

Ik ben ook in Lommel geweest, maar vond de kwaliteit van haar apparatuur een beetje tegenvallen, mijn baby lag er ook zo slecht voor als maar kan. Ze heeft op basis van een potty shot alleen een uitspraak gedaan met 13.4 wkn, een nubshot van opzij heeft ze niet voor elkaar gekregen.
    Eerlijk gezegd vertrouw ik niet 100% op haar bevinding en wacht de 20 wkn bevestiging af voordat ik echt uitga van het geslacht wat zij gezegd heeft

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Bij 'veel' verloskundige praktijken hebben ze iets oudere apparatuur, of helemaal geen. Er zullen vast ook praktijken zijn met de nieuwste apparatuur, dat is gewoon verschillend.

Geslachtsbepalingen kunnen met goede apparatuur vanaf 13 weken, met meer zekerheid vanaf 15 weken. Het blijft natuurlijk altijd wel een beetje een gok. Anders moet je wachten tot de 20 weken. Maar als degene die de echo doet er zeker van is, mag je er wel vanuit gaan dat dat klopt toch?
    Dus, de echoscopiste wist het niet zeker en deed daarom ook maar geen uitspraak. Ze neigde wel naar een meisje. Ik ga nog nergens vanuit, ik zou met allebei even blij zijn.

Nog iemand die een gokje wilt doen dmv mijn foto, wat je ziet/denkt?:)

5. Jaenne

Jaenne Actief lid

Nov 14, 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker verontwaardigd reageren terwijl ik toch duidelijk 'de meeste' schreef.. ;)
    :(

6. mamajj91

mamajj91 Actief lid

Dec 2, 2011
    436
    0
    0
    hier met 13.2 weken gezegd meisje en met 16.6 weken nogmaals bevestigd :)

7. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Bij mijn dochter waren er met 12 weken ook 3 streepjes te zien.
    In het NUB topic zeiden ze dat het een jongen was, maar dus toch echt een meisje!

8. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Bedankt voor jullie reacties. Het kan al te zien zijn met 13.2 weken maar de echoscopiste was twijfelachtig. Zij doet normaal geslachtsbepalingen met 16 weken.
    Nog een week wachten en dan kunnen we naar Jan Koning:D

Hebben jullie ook gekeken naar de echo?
    Hier nog even, zag het er dus ongeveer zo uit?
    Gefeliciteerd met jullie meiden, leuk:D
    Hihi jongens nub, die is dus ook niet 100% betrouwbaar:D

Share This Page