eerste echo, wat een ervaring!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Unexplainable, Nov 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Unexplainable

Unexplainable Actief lid

Nov 15, 2014
    224
    16
    18
    Female
    Hoi (toekomstige) mama's!

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en een sterk kloppend hartje gezien. Wat een wonder. Bleek wel dat ik pas zes weken zwanger was (5.2 mm) in plaats van de acht weken dat ik dacht dat ik was..bijzonder!

Vier december ga ik weer terug voor nog een (inwendige) echo en de intake. Het kan zijn dat ik dan toch plots verder ben dan ze nu dachten. Begrijp alleen niet zo goed hoe dat kan, het is vandaag ook gemeten tenslotte..

Hebben jullie daar ervaring mee?

Liefs,

Eline

2. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Hallo Unexplainable!

Ik had vandaag ook mijn eerste echo. En inderdaad wat een ervaring... niet omdat we een kloppend hartje zagen maar omdat de echo onverwacht was.
    Vanwege onzekerheid over hoe ver ik nu was kreeg ik toch een echo vandaag. (Binnen het uur zat ik bij de VK)
    Omdat mijn baarmoeder verstopt lag achter mijn darmen mocht ik meteen inwendig..pfff... en zenuwachtig dat ik was!
    Ben nu 5 weken ipv 4 zei de vk heel stellig.
    Scheelt weer een weekje hihi.
    11 dec weer een nieuwe echo met als het goed is het hartje!

Geniet ervan meid.

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Hoi wat leuk dat je een goede echo hebt gehad!
    Bij mijn eerste echo was ik volgens eigen berekening 6w3d en werd ik 4 dagen teruggezet (met kloppend hartje!) met de termijn echo werd ik weer 4 dagen vooruit gezet en bij de laatste echo liep de uk weer 2 dagen voor... Dus bijna een week verder dan ze me met de eerste echo hadden gegeven :D

Het is gewoon erg moeilijk te meten in het begin. De gyn zei toen ook het gaat er nu om dat het hartje klopt en hoe het groeit komt later wel. Geniet ervan!

Share This Page