wachten

Discussie in 'Miskraam' gestart door brenjomi, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hallo,
    ik ben vandaag eigenlijk 10weken zwanger. maar ik ben afgelopen maandag naar de gyn. geweest voor controlle en het hartje en de baby was gestopt met iets meer dan 6,3weken. (mijn eerste echo was met 6,3weken)
    ik had er al een voorgevoel van, maar mijn verdriet is groot.
    nu zit ik te wachten, al vanaf maandagavond, wachten tot het kindje komt. de gyn zei dat het binnen een week, zeker 2 er moest zijn. ik had zo gehoopt dat het er voor het weekend zou zijn. wil graag nog terug naar de gyn om te kijken of alles eruit is.
    de gyn. wilde graag dat het spontaan komt. ik ook, want dit is beter voor mijn lichaam en ik denk misschien ook voor mezelf, dat ik het toch zelf gedaan heb.

heb al sinds dinsdag af en toe een beetje roze bloedverlies. heel af en toe zitten er een paar kleine stolseltjes bij (ter grote van een kruimel) vandaag lijk ik iets meer kramp in mijn buik te hebben.
    aan de ene kant wil ik zo graag dat het komt, dat ik duidelijkheid heb. maar aan de andere kant, als het eruit is is het weg. dan is het niks meer. (voor ons wel)
    sinds gisterochtend had ik ineens diarree (beetje onsmakelijk, sorry) maar voor de rest nergens last van. dit had ik ook voor mijn bevalling, las toen in de boeken dat mijn lichaam zich klaar aan het maken was voor de bevalling? is dit nu weer zo?

het grote nadeel is dat mijn vriend op de grote vaart zit, hij is iets meer dan een maand weg nu en moet nog 2maanden. (komt eind oktober naar huis) hij kan mailen en af en toe bellen, maar dat is via de sateliet dus erg duur. aan boord bij hem weet niemand dat ik zwanger was (hij zou het na deze echo vertellen) ik heb zoveel behoefte om gewoon even samen met mijn vriend te zijn, om het verdriet met hem te kunnen delen.

mijn schoonmoeder zou het liefst de hele dag naast me zitten en meegaan naar de wc. die vroeg ook gelijk en vaak waarom de gyn me niet gelijk gecurriteerd heeft (ggrr) dus een paar keer uitgelegd dat het beter is dat het vanzelf komt. ze is zo bang dat ik ineens heel veel ga bloeden en doodga. (heb een behoorlijke bloeding gehad na mijn bevalling, zakte daarna ook helemaal weg, was gelukkig in het ziekenhuis) ze wilde vannacht ook hier slapen, maar dat wil ik allemaal niet. ik wil graag gewoon alleen zijn. geen gezeur en geen schuine hoofden als ze vragen hoe het gaat. het gaat k*t, voel me leeg en de enige die ik rond me wil is mijn vriend (en mijn dochter en de hondjes) maar dat snappen ze niet. kan ze dit ook niet uitleggen, want dan luisteren ze toch niet.

mijn schoonzusje kwam dinsdagavond langs (heb maandagavond bij mijn ouders geslapen, want moest eigenlijk dinsdag werken en mijn moeder zou op mijn dochter passen) en ging me gelijk knuffelen. gisteravond kwam ze langs en ging me weer knuffelen, want daar had ik volgens haar behoefte aan?? dat heb ik niet echt. in ieder geval niet met haar. haar dit met een omweg duidelijk gemaakt.

ik ben het wachten beu, vooral omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren.
    vind het zo moeilijk. ik ben verdrietig (maar laat dit niet merken aan iedereen) maar aan de andere kant ben ik ook 'blij', ik heb een gezonde dochter, ben blij dat ik weet dat het kindje niet goed was, het had een chromosomale afwijking (zei de gyn.) de gyn heeft ook uitgelegd dat het niet aan mij ligt, maar dat het natuurlijke selectie was. dat het voor volgende zwangerschappen geen kwaad kan enz.

waar ik af en toe helemaal boos om word is dat mijn schoonmoeder ineens allemaal mensen weet die het ook gehad hebben, maar dan wel ongeveer 20jaar geleden. daar kan ik niks mee (ze blijkt het zelf ook gehad te hebben, heeft hier nog nooit iets over gezegd, we hebben het er wel al vaker over gehad)
    met jullie verhalen kan ik wel wat, ik leef met jullie mee, want bij jullie is het ook niet zo lang geleden gebeurt.

vanmiddag belden ze van het uwv, want mijn werkgever had me ziekgemeld. ja dat klopt. zegt die man: er staat hier dat u ziekgemeld ben voor een bevalling?? dus ik zeg: nou nee een miskraam. stomme werkgever.

mijn schoonmoeder belde net weeral, hoe het was, waar ik was, want ze had voor de deur gestaan, maar het was zo stil, dus ze had niet aangebeld. maar ze komt straks nog even. zucht.

sorry voor mijn lange verhaal, maar ik moest het even kwijt:)
    groetjes bren

2. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi meis,

Jammer dat het maar niet wil komen, wachten duurt lang. Probeer te vertrouwen op je lichaam, het schijnt wel het beste te zijn voor je lichaam en voor jezelf mentaal om het zelf te doen.

Balen dat jullie op dit moment niet samen kunnen zijn, dit maakt het nog vervelender.
    Fijn dat je steun hebt van anderen, maar geef wel aan wat jij wil. Ik heb dat ook gedaan en dan blijf je je prettig voelen en gaat de verwerking makkelijker.

Meid, super veel sterkte toegewenst. Als je wilt praten of je ei kwijt wil stuur maar een pb.

Dikke knuffel

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Tjee meid wat een naar gebeuren bij je...nu je juist je man zo nodig hebt is hij niet in de buurt! Voor hem natuurlijk ook afschuwelijk!
    Snap wat je ebdoelt met je schoonmoeder...heel lief bedoelt van haar maar als je er geen behoefte aan hebt , gewoon zeggen hoor! JIJ bent nu even belangrijk! Je kan gewoon zeggen...joh ik vind het heel lief van je allemaal maar ik wil graag even alleen zijn..ik bel je wel even om te laten weten hoe het gaat. En ja dat krijg je ook he...verhalen van wie het nog meer meegemaakt hebben...HALLO..alsof je daar iets mee op schiet!!! Niet dus.
    Misschien kun je lekker nog een nachtje bij je ouders gaan slapen en je even laten vertroetelen daar (als je een goede band met ze hebt)

Raar he dat een mens toch altijd een goed voorgevoel blijkt te hebben...ik was lang niet zo ver als jij maar ook ik wist van te voren dat het mis zou gaan...raar he?!

Nogmaals..je moet doen waar je je goed bij voelt en als je geen zin hebt in schoonfamilie die komt knuffelen..(wat schiet je daar mee op?!) dan zeg je dat gewoon en als ze dat niet snappen is dat hun probleem!

x

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :) bedankt voor jullie reacties, voel me af en toe ook zo lullig, want ze bedoelen het best goed.
    mijn moeder is meer zo van: tis jammer, maar we gaan door. die is juist weer heel anders dan mijn schoonmoeder. mijn moeder heeft het ook gehad, die wist nog maar net dat ze zwanger was, maar die heeft dat altijd gewoon gezegd.

ik had van mijn vriend voor mijn verjaardag (de 23ste) een bos rozen gehad (bijna elk jaar). het waren er 27. 25voor mij (werd 25) 1voor onze dochter en 1 voor de kruimel in mijn buik.
    zondagavond ging ik de rozen nog even schoon water geven en opnieuw schuin afsnijden en toen was er een die bijna helemaal verwelkt was, zat nog 2of3 blaadjes aan. smste toen al naar mijn vriend: het is toch niet die ene voor de kruimel he?? zo stom.

toen ik de eerste keer naar de gyn ging was ik volgens hem ook al anderhalve week korter zwanger wat volgens mij echt niet kon, toen had ik al een idee van: dit klopt niet. blijkbaar heeft het toen al niet helemaal goed gezeten (en was het dan al kleiner, toen klopte het hartje wel)

en bij mijn dochter had ik vanaf het begin het gevoel dat het goed zat, we hebben bij 6weken het hartje gezien en toen wist ik zeker: dit is goed, ook geen twijfel meer over gehad. maar bij deze wist ik het niet. heb ook tegen mijn vriend gezegd, die wilde wachten met het vertellen, maar hij moest weg en wilde het niet alleen doen. zei tegen hem: wat er ook gebeurd dit is baby nummer2 de volgende is nummer3.

voor mijn vriend vind ik het ook heel vervelend, want hij zit helemaal alleen. gelukkig had hij bereik met zijn gsm maandag, anders had ik hem moeten mailen, of wachten tot hij zou bellen. nu kon ik hem gelijk bellen.
    groetjes bren

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    vanavond heb ik al iets meer kramp. daarnet naar de wc en ook al iets meer bloedverlies, nu zat er in mijn nieuwe maandverband echt een goede streep bloed. anders kon ik hem een dag inhouden en was het nog heel licht.
    hopelijk zet het door. heb van de week al een paar keer gehad dat ik ging slapen dat het juist helemaal ophield?

ga nog even vriend mailen en slapen.

6. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij. Ik ben aan het wachten op een miskraam. Ik bloed nog niet. Mijn man heeft ook al meerdere keren gevraagd of ik niet direct gecurreteerd wil worden...
    Ik wil ook het liefst dat het zo snel mogelijk gebeurt en het liefst vanzelf...

sterkte!

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @liedjepiedje,
    ook heel veel sterkte, het is zo vervelend dat wachten, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. ga ik veel kramp en pijn krijgen, valt het mee? ga ik daarna veel bloeden. wat komt eruit? (klinkt een beetje stom, maar hoe groot is het?) ik weet ook niet of ik het door kan spoelen?

ik denk aan je en leef met je mee. bedoel het niet rottig, maar hou je ons op de hoogte?
    groetjes bren

8. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoi,

Ja dat heb ik ook, die onzekerheid... Doet het pijn, duurt het lang...Eerst hoopte ik op een gezond kindje en een goede zwangerschap en nu hoop ik dat het er snel uit is... zo dubbel... Het is echt verschrikkelijk om mee te maken. Je was zo blij en nu verdrietig... zo hoort het gewoon niet... maar ja je kan er helaas niets tegen doen.
    Gaan jullie gelijk voor een nieuwe zwangerschap of wachten jullie eerst een poosje?

Jij ook sterkte en ik krabbel van de week nog wel wat...

xxxliedje

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    mijn vriend zit op de grote vaart, hij is 3maanden weg en 3maanden thuis. hij is nu net een maand weg, komt eind oktober weer naar huis, dus we 'moeten' tot dan wachten.
    aan de ene kant hoop ik nu dat het dan weer snel raak is, aan de andere kant lijkt het me ook heel vreemd.

het is allemaal zo dubbel, we waren al bezig om een babykamer te maken (de zolder moet verbouwt) mijn vriend zou langer varen, zodat hij langer thuis is. ik was al aan het kijken voor een duo wagen, want ze zouden maar 17maanden schelen. was stiekem mijn zwangerschapsverlof al aan het inplannen en al genieten ervan.ik was me al aan het afvragen hoe het moet straks met 2kindjes en 2hondjes. en hoe we het doen met de auto, want die is zeker te klein. allemaal heel dubbel.

groetjes bren

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ben daarnet iets verloren, weet niet goed wat, het zat aan mijn wcpapiertje vast. een stolsel ongeveer zo groot als een vingertopje (van een pink, niet zo heel groot) het lijkt een staartje te hebben? las van de week op het forum dat je het kan afspoelen dus dat heb ik gedaan, het is 'harder' dan een bloedstolsel. het is wel rood, met witte/ lichtere vlekken erin. ik bloed nu gewoon zoals ik ongesteld ben. en heb af en toe nog kramp in mijn buik.

de gyn. zei dat het sinds de vorige keer bijna niet gegroeit was en toen was het 4mm, dus heel groot kan het ook niet zijn. misschien met de dooierzak erbij?
    vind het heel vreemd. is dit het??

11. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hey,

Bij mij konden ze op de echo zien dat het ook 4 mm moet zijn. Dus ben wel benieuwd of ik er wat van merk. Ik denk wel dat dat het is wat je verloren bent... Ik heb nog geen ervaring maar er deze week wel veel over gelezen... Weten veel mensen dat je zwanger was? Heb je ook een beetje meelevende mensen? Wij hebben heel veel kaartjes gekregen. Echt, het doet me goed!
    Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is nu je man zoveel weg is... Ik wordt al gek als hij een weekje weg is...Jammer dat je tot dan moet wachten. Wij willen er wel weer voor gaan zo snel als het kan.

Wij waren ook echt al bezig met de inrichting van de kamer maar gelukkig nog niks uitgevoerd. Ik had bijna een wiegje gekocht, toch maar gewacht tot na de echo.
    Sterkte...

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    mijn moeder is hier en heb het haar laten zien, ze dacht ook dat het dat wel kon zijn. verlies nu af en toe stolsels (niet heel groot) en het lijken af en toe stukjes vlies (klink een beetje onsmakelijk, maar ik wrijf alles eraf, dus bekijk ook wat het is)
    heb nu af en toe meer kramp, echt ongesteldheidskramp, maar dan iets heftiger (niet heel heftig) heb ook een soort druk naar beneden toe dat had ik na mijn bevalling ook toen er nog een stolsel uitmoest (dat vond ik toen veel enger omdat ik niet wist wat het was en omdat ik heel bang was dat mijn hechtingen kapot zouden gaan)

hopelijk voor jou duurt het ook niet meer lang, succes.
    groetjes bren

13. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,

Hier nog eentje met 'stil verdriet'. Bij onze eerste echo 1 sept, ik zou toen 9 wkn 5 dgn zijn, was er alleen een lege baarmoeder te zien. Vermoedelijk gestopt met 5 wkn en 4 dgn. Ook ik 'zit te wachten'.
    Heel naar. Heb af en toe wat bloedverlies, niet al te veel en soms inderdaad ook wat 'propjes', klein dat wel.

Had ook een schoonmoeder die perse moest langskomen, onder het mom van 'ik vind het ook heel naar hoor!' Grrr... lief hoor maar nu even niet.

Moet dinsdag weer contact opnemen met verloskundige. Vraag me af of ik al genoeg heb verloren zeg maar of dat ik alsnog gecurreteerd moet worden geen idee hoe dat gaat... zucht wat een narigheid...

Jullie veel sterkte!
    x

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @blauw78: ppff vreselijk. vooral als je denkt dat je al zo ver bent. veel succes

@hier: gistermiddag nog een beetje last. maar dat viel mee. voor de rest geen last gehad. dacht ook: is dit het? maar vond het nogal meevallen. gisteravond wilde dochter niet slapen, dus om 10uur ook naar bed en rond kwart over10 lag ik in bed. voelde me goed, had nergens last. ineens voel ik een golf uit me komen, dat was een golfje bloed. gelijk mijn maandverband helemaal vol.:$ dus vlug naar de wc en even gewacht, snapte er niks van, want had ook nergens last van. dus getwijfeld wat ik ging doen. mijn schoonouders waren niet thuis (wonen hier 2minuten vandaan) de tante van mijn vriend heeft het zelf ooit gehad met ongeveer 13weken. die woont hier achter en had ook gezegd dat als er iets was ik mocht bellen. bleef bloeden, dus gebeld. dan naar de spoed gebeld. die gingen even overleggenmet de dienstdoende gyn en me terug bellen. was ondertussen al aan het bedenken wat ik mee zou moeten nemen. maar toen ze terug belden moest ik gewoon wachten, dit kon gebeuren bij een miskraam en zolang het geen liters waren? was het goed. ondertussen was het bloeden ookal veel minder geworden.
    zijn tante is hier blijven slapen, anders was ik alleen. dat vond ik wel fijn. we moesten vanmorgen om 10uur langs voor een echo om te kijken of alles eruit was.
    dus vanmorgen op pad, bij de echo bleek dat de vruchtzak er nog zat. baalde stevig. :x
    heb druppels en pijnstillers gehad. druppels om mijn baarmoeder te laten samentrekken.
    onderweg in de auto had ik al gedacht dat er nog iets zat, want mijn buik trok af en toe.
    het nadeel is, ik moet eerst de pijnstillers innemen, bij mijn eten, maar ja, ik heb steeds geen honger en veel moeite met eten, dus nu moet ik mezelf helemaal dwingen om te eten. (heb wel redelijk wat reserves over;))
    dus vanmiddag thuis een stokbroodje gemaakt, (het smaakte redelijk) daarvoor was ik naar de wc geweest en verloor weer een grote prop, leek een soort vliesachtig iets. maar mijn buik bleef trekken, dus het zal er nog niet allemaal uitzijn? dus toch maar de medicijnen genomen.
    nu net een paar uur geslapen.
    heb af en toe hele vervelende krampen in mijn buik die af en toe echt zeer doen. heb gelukkig goed geslapen, want vannacht heb ik niet zo heel veel geslapen.
    nu verlies ik nog steeds bloed en af en toe stolsels. hopelijk komt het er vlug uit en moet ik niet alsnog voor een curritage.

de curritage is niet eng, vond de narcose enger (ben ooit als kind helemaal hysterisch uit narcose gekomen, ging ook zo onder narcose)
    het enige waar ik voor een curritage tegenop zie: wie brengt me weg, wie wacht op me, wie wacht samen met me tot we naar huis mogen, wie blijft er thuis bij me. de vorige keer was dat mijn vriend en dat wil ik graag weer, maar dat kan niet.

ga nu nog even mijn dochter fruit geven en nog wachten,.
    straks mijn schoonmoeder bellen dat ik wakker ben (dat wilde ze) ze wilde ook wel mijn dochter meenemen, want ja, als die wakker wordt kan ik ook niet slapen. maar gisteravond wilde ze niet slapen, dus ik zei al: nee hoor, dan is ze weer helemaal van de kaart en wil ze straks vanavond weer niet slapen. dus laat haar maar hier.
    als ik me echt heel slecht voel kan ik nog altijd vragen of ze naar hier wil komen, want dat vind ik makkelijker.

groetjes bren

15. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    @ Blauw. Voor jou ook: wat vervelend zeg... Je bent zo ingesteld op je zwangerschap en opeens is alle vreugde weg! Hopelijk is het voor jou ook snel voorbij!

@Brenjoni: Wat fijn dat je tante bleef slapen. Ik vind het zo rot voor je dat je man niet thuis kan zijn. Dat lijkt me zo gigantisch moeilijk! Ik leef echt met je mee. Ik hoop dat je baarmoeder nu gewoon leeg is en dat je niet alsnog een curretage moet. Fijn dat je schoonouders dicht in de buurt wonen. Wonen je eigen ouders ver weg? En heb je geen broer of zus die eventueel mee zou kunnnen voor de curretage.
    Mijn man heeft net een nieuwe baan dus gaat maandag ook niet mee naar de gyn. Ik wil liever dat hij mee gaat voor de curretage. Ik heb besloten om maandag aan de gyn een curretage te vragen. Ik heb gewoon geen zin meer in wachten. Ik ben de hele week verdrietig geweest. Nu wil ik verder en weer genieten van het leven. Ik zal heus nog wel eens verdriet erom hebben maar ik wil nu verder met een schone lei/buik! Ik ben benieuwd hoelang ik moet wachten voor curretage...
    Brenjoni, ik hoop dat je krampen en het vloeien snel voorbij zijn!!

Groetjes...

16. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haai liedje,
    mijn ouders wonen een half uur van ons vandaan. dus op zich nog best dicht bij (ongeveer 20km)
    mijn moeder zei vanmiddag ook: je had mij ook mogen bellen, maar ja het was half11 en ik dacht: als ze nu nog moeten komen is het ook zo ver.
    het is inderdaad heel vervelend dat mijn vriend er niet is, hij is nu ook de enige die ik alles vertel, want de rest gaat zich van alles in het hoofd halen. zei vanmiddag wel tegen mijn schoonmoeder dat ik pijn heb, dat is ook zo. af en toe is het lekkerder om ineen gekrompen te zitten. maar nu een uurtje geleden die pijnstiller geslikt en daarna die druppels en dat werkt redelijk. want nu doet het minder pijn.

als ik van de week naar de gyn ga en het is er niet uit wil ik ook heel graag toch een curritage.
    de vorige keer kon ik gelijk de volgende ochtend terecht, dus dat is makkelijk. hopelijk zou dat nu weer kunnen. weet niet hoe dat in nederland is (ik ga naar de gyn in belgie, dat is voor ons dichterbij en dan krijg je vaker/meer echo's, wat nu heel handig was)
    jammer dat je man niet meekan, hopelijk wel als je voor een curritage moet, ik was daar de vorige keer ook best bang voor, maar het viel veel mee. had s'avonds alleen spierpijn in mijn benen, kon de trap bijna niet op en was heel moe. maar dat kan ook een groot deel spanning zijn wat er ook nog uitkwam. daarna voelde ik me veel beter (maar toen was het vloeien ook over wat al 8weken aan de gang was)
    heel veel succes morgen, zal voor je duimen dat je vlug voor een curritage kan.
    groetjes bren

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @liedjepiedje,
    hoe was het bij de gyn?

@blauw,
    weet je al iets meer? vandaag mocht je de gyn bellen toch?

18. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Heey,

Inderdaad bij de gyn geweest. Wat een koele kikker was dat zeg, alsof ik een stukje kaas kwam kopen... Het was: Eerst een echo, wat wil je? Wachten of weghalen. Ik zeg: weghalen. Dan maar zo snel mogelijk? Ja graag! Nou dit zijn eventuele dingen die kunnen gebeuren: kans op verklevingen, kans op gaatje in baarmoeder bla bla bla maar dat zijn de uitzonderingen. Hij belt even voor een datum dat mogelijk is... Dat is je behandelend arts. De assistente helpt je verder en 5 min later was ik de kamer uit... Ach voor hem is het lopende band werk. Maar netjes is het niet. Je zou nog maar super emotioneel zijn... dan kan je hier echt niet tegen!! Daarna moest ik nog even bloedprikken. Vandaag een onderzoek bij de anestesist (schrijf je vast niet zo...) gehad en morgen wordt het weggehaald...
    De anestesist was een hele lieve mevrouw. Ik heb haar om uitleg gevraagd en ze heeft precies verteld wat er gaat gebeuren... nu wil het geval dat ik een uur geleden ben gaan vloeien... dus ik de vk maar gebeld. Nu moet ik morgen gewoon gaan en dan kijken ze om het er nog zit, dan halen ze het weg. Als het grootste gedeelte weg is dan moet ik waarschijnlijk wachten... dus ben benieuwd. De afspraak die ik vanavond had maar even afgezegd want volgens de vk kan het best wel hard gaan dat vloeien...

De verloskundige belde gisteren nog... echt lief, om te vragen hoe het gaat. En ze vroeg ook nog of ze woensdag nog even mocht bellen. Ze zijn zo lief en meelevend! Dat waardeer ik wel.

Doei doei

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    och wat vervelend bij de gyn. het is voor hem wel lopende band werk maar toch. bij mij vind iedereen de gyn juist een hark, maar dat vind ik juist weer meevallen. zag aan hem dat hij het ook heel erg vond, ookal gebeurd het hem vast vaker.
    gelukkig was de annestesist wel een aardige vrouw, dat scheelt.
    hoop voor je dat het er toch uitkomt, dat zou wel een narcose schelen, maar ja, beter dat het er toch uit is. succes vanavond. de ingreep zelf valt mee (vond ik)
    succes ook morgen. groetjes bren

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hoi meiden,

Wilde even laten weten dat ik ontzettend met jullie meeleef.
    Heb het vorig jaar ook zelf meegemaakt. We gingen voor de 12-weken echo en daarop bleek dat het kleintje met 8 weken gestopt was met leven. De dag voor de echo had ik wat roze bloedverlies, maar verder niks.
    Al ben ik blij dat ik al ietsje bloedverlies had, anders was de klap nog veel harder aangekomen!
    Ik heb gekozen om de mk op te wekken met pillen, maar dat was heftig zeg. Flinke weeen en ontzettend veel bloedverlies. Op den duur voelde ik wat in me zitten (sorry, onsmakelijk...) en heb even gevoeld. Ik heb het er zelf uitgetrokken en dat was de vruchtzak. Die groeit als die weken namelijk gewoon mee, ook al leeft het kindje niet meer. Hij was ongeveer zo groot al een sinaasappel.

Ik wil jullie heeel veel sterke wensen de komende tijd!

Deel Deze Pagina