(the story so far) Vanochtend stond ik onder de douche, mijn vriend kwam erbij staan. Hij zei toen tegen mij dat ik snel moest gaan afdrogen, want de visite is onderweg. Snel aankleden dus. Máár ik kon me handdoek niet zo snel likken, want dat is toch ook wel erg handig. Maar ik vond het raar dat de telefoon ging, terwijl ik toch de stekker eruit had getrokken, sinds afgelopen maandag, toen ik helemaal gek werd van mijn ex tevens stalker, die elke keer weer probeerde om mij boos te krijgen! Ik pakte de handdoek en gaf mijn vriend een flinke klap op zijn lekkere kontje, want dat vindt hij, o zo sexy, maar toen moest hij ineens erg hard rennen naar het toilet, want het bleek dat hij een enorme last had van acute diarree en dat stonk ontzettend. Toen hij weer moest rennen naar de deur, want de visite stond voor de deur. In zijn blote pielemuis deed hij de deur open. Treedt binnen zei hij en gaf een schreeuw naar de hond die hapte naar zijn pampeloeris. De visite keek verafschuwd naar het stukje worst dat tussen de benen lag van man. Opeen begon iedereen hard te schreeuwen dat hij zijn geslacht was kwijtgeraakt, toen de deur dichtgegooid werd. Toen begrepen ze waarom ik helemaal