3 x bevallen op 29 februari

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pinguin72, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

grappig... maar niet helemaal 'fair'... ze is tenslotte ingeleid

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.821
    3.346
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben stiekem wel benieuwd of de andere bevallingen ook ingeleid zijn ofzo....

3. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is wel heel toevallig.

4. Heb zo een vermoeden dat ze alle 3 ingeleid zijn, of minstens 2.. Te toevallig!

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Maartoch blijft het toevallig dat ze wel net op dat moment zwanger is en kan bevallen,volgens mij is dat nog niet zo goed te plannen ;)

6. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

was net hetzelfde aan het denken :D

7. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    liever zij dan ik :D

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik ben nou voor de 3e keer zwanger geraakt in de maand december. Blijkbaar is dat een hele vruchtbare maand voor mij.
    Misschien heeft zij ook wel zo´n extra vruchtbare maand.;)

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ze had er in dit geval ook prima voor kunnen kiezen om een dag eerder of later ingeleid te worden en het kindje elk jaar een normale verjaardag te geven/gunnen.
    Lijkt mij persoonlijk namelijk niets, de 29e jarig zijn....

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wie zegt dat? Misschien was het medisch noodzakelijk dat ze ingeleid werd?

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ben ik niet met je eens !!

toen ik zwanger was van onze zoon is hij een maand te vroeg geboren, op van 7 op 8 febr.2009 in de nacht om 2 uur braken mijn vliezen

een maand te vroeg, op een zondag, de weeen kwamen niet goed door en ze besloten mij in te leiden dmv weeopwekkers.

toen ik zwanger was van onze dochter zeiden we : hoe toevallig zou het zijn als zij op 8 aug. word geboren... dan is dat ook op een zondag, dan is dat ook een maand te vroeg, en er zit precies 1,5 jaar tussen !!

tijdens de zwangerschap werd ik erg ziek en ze besloten mij 9 aug. in te leiden, in de nacht van 7 op 8 aug braken mijn vliezen weer.... en ik kreeg lichte weeen, maar ook deze zette niet door.... maar omdat het hartje van onze dochter achteruit ging hebben ze besloten mij toch in te leiden ipv van nog 1 dag te wachten.... want ik stond namelijk gewoon al gepland voor de 9e, dus hadden dan ook "makkelijk" kunnen wachten,

maar soms KAN het niet wachten, en dan nog vind ik het bijzonder dat onze kinderen PRECIES anderhalf jaar schelen en het eigenlijk precies hetzelfde ging als bij onze zoon

beide op zondag geboren
    beide op de 8e
    beide de vliezen gebroken om 2 uur midden in de nacht
    beide de weeen die niet door wilde zetten.

misschien was er bij deze vrouw ook wel iets medisch waardoor ze toch ingeleid moest worden.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.821
    3.346
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat ze de 29ste jarig zijn, zou ik nog niet zo erg zijn maar met z'n 3en tegelijk jarig ? Natuurlijk, soms is het toevallig zo..Maar het lijkt me toch niet zo leuk. Dus als er iets te beinvloeden is geweest, zou het in elk geval niet mijn keuze zijn geweest.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wel speciaal.
    Maar idd niet geheel natuurlijk.
    Inleiden is niet altijd te vermijden of uit te stellen.
    Hier is de maand maart mijn vruchtbaarste maand, was bij 3 kids in december uitgerekend ;)

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wat apart!
    Ik heb 3 kinderen in juni jarig,allemaal met precies een week verschil (de 14de,de 21ste en de 28ste).
    Mijn omaatje voorspelde vroeger al dat ik alleen kinderen in juni en maart zou krijgen en dat klopt:mijn andere zoon is in maart geboren!
    Zelf had ze ook 4 kinderen: 2 in maart geboren en 2 in juni!
    Vind ik ook heel apart dat ze dat altijd zei,denk er nog heel vaak aan!

15. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Maar ook al wordt je ingeleid dat wil nog niet zeggen dat je die dag bevalt. Hier bij de oudste ingeleid ivm langdurig gebroken vliezen, dus ook nog eens iets te vroeg gebroken waren. Hier op vrijdagochtend begonnen met inleiden maar pas op zaterdagmiddag bevallen, dus ja. Die vrijdag was toen trouwens ook een mooie datum, 7-8-09. Nu is ze dus de 8e geboren.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    eigenlijk vind ik het best wel zielig... altijd samen jarig zijn, voor altijd verplichtingen ook voor je broers op je eigen verjaardag... niet mijn keuze... echter wel heel bijzonder, 12 maanden in het jaar om zwanger te worden en tot 3 x toe...

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Alsof je een keuze hebt.. en een dag na of voor je broertje/zusje maakt natuurlijk niet zoveel verschil.
    Bijzonder hoor :)

Deel Deze Pagina