Nou, daar zijn we weer, tweede ronde na miskraam in december en 7de ronde na miskraam in augustus heb ik weer dat extra streepje op Mn testjes. 8 dpo vandaag, super vroeg maar ik had ineens een voorgevoel gisteren dat t raak was. Ik heb het hele arsenaal aan supplementen en Chinese kruiden plus acupunctuur in gezet, nu maar hooen dat deze wel blijft plakken, ik gebruik utrogestan dus laten we hopen dat t goed zit.
Ik zie het streepje zonder turen. Hopelijk loopt hij mooi op de komende dagen met als resultaat een mooie baby over 8 maanden.
Oh.. @Izzie7676 wat zou dit gaaf zijn!!! ik hoop het echt voor je, want ik zag hem gelijk !!.. kunnen beide nu wel een plakker gebruiken..
Nee helaas moeten we nog wachten tot morgenmiddag vandaag veel buikpijnen maar gelukkig is madam ook al actief geweest en dat stelt gerust!
Hè bah nou ik duim voor jullie dat t alles meevalt, als de dame het karakter van dr moeder heeft komt het vast goed ❤️
Woehoeeee!!! Ow wat spannend weer meid! Superfijn dat het in iedergeval zo snel weer raak is. En nu goed oplopen aub!