Niet om valse hoop te geven, maar dan kan het toch alsnog goed zijn? Hartje kan toch alsnog zichtbaar worden? Of zit ik er nu echt heel erg naast? Hoever ben je nu?
Ik ben 7 weken en 1 dag geleden voor het laatst ongesteld geweest, en had al op 29 januari een positieve zwangerschapstest
Wat ontzettend verdrietig. Een vruchtje zonder hartslag klinkt helaas ook niet zo goed. Wat een klap meis. Kan je niet over een weekje al weer terug naar het ziekenhuis, want ik kan me voorstellen dat er ergens toch altijd een beetje hoop blijft. Dat had ik zelf wel elke keer bij een slechte echo en ik vond die periode altijd zo zwaar. Als het dan definitief echt niet goed was kon ik het ook gaan verwerken. Heel erg veel sterkte!
op zich wel fijn dat er nubwel een dooierzak te zien was en een embryo.. kan door je gekantelde baarmoeder komen en embryogped ingenesteld dat het moeilijker te boordelen is qua hartje.. ga je binnenkort nog eens heen?
Iets positiever dat ze nu wel een vruchtje gezien hebben. Ik hoop zo voor je dat als je nog terug gaat er dan alsnog een hartje te zien is en dat het nu misschien nog net te vroeg was.
Ik blijf hopen op een wonder, al ziet het er niet goed uit. Wat een rollercoaster, leef echt met je mee. Sterkte!
Jeetje meid, weet ff niet wat ik moet zeggen, vind het echt zo rot voor je. Dikke virtuele knuffel voor jou
Ach Meis wat klote. Ik wil je geen valse hoop geven, maar een vriendin van mij was 2x zeker van haar eisprong, 2x vroeg positief getest en 2x bij een vroege echo een stuk terug gezet. Zij heeft bij beide zwangerschappen slow starters gehad. Nu 1 gezonde dochter en 17 weken zwanger van de 2e. Ik hoop dat je over 1 a 2 weken toch wen mooi kloppend hartje ziet! Ik ga voor je duimen. Maar voor nu heel veel sterkte
Dank je wel Jajo. Vandaag uitslag bloedprikken en maandag nog een x prikken, dat zal wel een beetje helderheid kunnen verschaffen hoop ik. Ik vind t een akelige situatie. Mijn verstand zegt tis foute boel en Mn hart zegt dat t wel goed zit. Dat zal valse hoop zijn
Zware tijd dit zeg. Met een gekantelde b.m is het erg lastig te zien. Heb ik vaker gelezen hier. Maar aan valse hoop heb je niets. Ik hoop gewoon zo voor je dat er toch je nog een hartje te zien krijgt
Ik heb ook een gekantelde baarmoeder! Dat ze nu wel een embryo + dooierzakje zagen is iig wel positiever dan helemaal niets. Maar ik snap je bezorgdheid en ik duim ook voor een wonder voor je. Sterkte deze spannende tijd.
Ik weet telkens niet wat te zeggen want het is ook zo lastig wat te bedenken met die 1% hoop en kans dat er toch een wonder gebeurt ik hoop dat je snel duidelijk krijgt en vlug een goede zwangerschap
Eigenlijk wil ik er niet op hooen. Ik kan het me niet voorstellen dat het toch goed komt, en de klap komt zo hard aan als ik toch ga hopen. Om 9,30 kan ik bellen voor de bloeduitslag en maandag nog een x prikken. Dat zou ook wel duidelijkheid moeten geven.