Vreselijk proces . Hopelijk komt het alsnog, klinkt als een goed teken dat er iig iets van bloed is, en blijven moeilijke keuzes je bespaard.
Kwam even kijken hoe het met je gaat. Het is heel positief dat er iig iets gebeurt qua bloeding. Hopelijk zet het snel door! Wat je schrijft over borsten: ik heb altijd mega last van mn borsten gehad tijdens mijn miskramen, heel raar omdat het ook een duidelijk symptoom is van zwangerschap. maar heb gelezen dat het te maken heeft met hormoon schommelingen.
Zou me niets verbazen , ik merk echt dat die hormonen in mijn lijf schuiven, PMS on steroïds lijkt t wel. Dat vind jk best pittig en ik erger mr er ook wel aan
Ik wil nogmaals echt heel veel sterkte wensen. Zo ontzettend oneerlijk. Ik wil je wel meegeven dat wanneer het weken duurt, ik toch naar de gynaecoloog zou gaan. Bij mij werd er na 4 weken geadviseerd om in te grijpen, omdat het anders gevaarlijk voor mezelf werd. Het hartje was bij 12 weken gestopt en uiteindelijk met 16 weken gekomen, dmv tabletten. Wel zou ik nooit meer voor tabletten gaan... vond het niet te doen. Nogmaals ontzettend veel sterkte gewenst!
Och meid wat erg voor je. Ik was pas 7 weken en een paar dagen toen we ontdekten dat er geen hartje klopte maar 12 weken, wat een verdriet. Die pillen zie ik ook echt niet zitten hoewel er hier ook dames zijn die het heel goed te doen vonden, de negatieve verhalen hebben me echt afgeschrikt. Ik moet eerst nog coor de tweede echo bij de verloskundige volgende week, en daarna maar even bespreken hoe of wat . Ik zou dan 9 weken zijn, maar mijn hcg is al aan het zakken dus ik gok geen nieuwe aanmaak van weefsel etc
Hey Izzie, Wilde je zeggen dat mijn ervaring met de pillen wel goed was. Het luchtte vooral op dat het daarna "klaar" was. Heb ze gisterenmiddag ingenomen om 3 uur, na 2 uur lichte krampen en licht bloeden en na 4 uur erge buikpijn, maar kwam wel alles eruit. Op dat moment is het vervelend en pijnlijk, maar ik was zo opgelucht achteraf! Als ik ooit in dezelfde situatie zou zitten, zou ik er weer voor kiezen. Snap wel dat de verhalen beangstigend zijn, ik heb ze ook gelezen en vond ze ook erg eng. Maar toch wel blij dat ik het gedaan heb. Ik wens je nog heel veel succes en sterkte, dat afwachten lijkt me ook erg moeilijk. Ik hoop dat het snel vanzelf op gang komt bij je! ❤️
Ja inderdaad wel fijn, maar wilde je graag het verhaal vertellen om te laten zien dat het ook een "positieve" ervaring kan zijn. Maar je moet sowieso je echo nog even afwachten zag ik, en daarna bepalen wat er eventueel verder te doen is. Succes en sterkte meid!
Heftig hoor. Ik denk dat de tijd weinig uitmaakt Tis in beide gevallen gewoon heel erg. Wij hadden wel een goede echo gehad met kloppend hartje bij 9 weken. Dus de klap was inderdaad wel hard. Wellicht heb ik een nare ervaring met die tabletten omdat ik misschien al wat te ver was. Dat het daardoor heftiger was. Maar ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Rustig aan en sterkte!
Ik wilde je nog even heel veel sterkte wensen.. Het is een ellendig proces, bah! En die hormonen door je lijf nu is een ding opzich, vond het ook vreselijk! Hopelijk zet het snel door! Knuffel!
Op zich goed, weinig geduld maar zag vanochtend wat bloed in het toilet. Ik moet er maar op vertrouwen dat mijn lijf het oplost . Lief dat jullie t vragen
Ondertussen heb ik zwaar de pest in. Het zet totaal niet door. Ik kan kennelijk geen kindje maken, maar afbreken ook niet. Echt wat heb ik er de schijt van. Bah. Ik weet al bijna twee weken dat ik geen levensvatbaar vruchtje bij me draag en dat het een miskraam gaat worden weet jk al ruim een week. Mag t alstublieft dan ook gewoon er uit komen nu ☹️
Ik zal voor je duimen dat het nog komt... hoelang wil je afwachten? En weet je al wat je dan wilt doen?
Ik heb donderdag een controle echo die ik sowieso twee weken na de eerste echo moest laten maken. Ik wil sowieso wachten tot t er uit komt, het zal toch niet voor altijd blijven zitten lijkt me
En als t echt echt niet komt dan kies ik curretage denk ik. Onder plaatselijke verdoving of een roesje. Geen idee eigenlijk, ik wil hier helemaal toch niet over nadenken, echt zo stom dat dit bestaat
Het is ook echt ontzettend klote. Oneerlijk vooral. Nogmaals sterkte en hopelijk is het snel voorbij en kun je verder.