Ach meisje toch. Zo naar dat zoiets je lichaam verlaat. Ik was bij mn 1e vmk zo blij dat het er uit kwam maar voelde met emotioneel gezien de dagen erna even zo rot en leeg. Maar 1 voordeel: vandaag kan je rekenen als cyclusdag 1. Hopelijk snel wit testen en door. Heb je afgelopen dagen nog getest?
Dank je wel allemaal, echt fijn om het zo te kunnen delen. @sweetdreams ik ga straks ( zaterdagmiddag ) weer even testen maar verwacht dat deze vrijwel negatief zal zijn, de streep nam sinds vorige week vrijdag flink af al. Ik laat bij de controle echo volgende week gelijk Mn eierstokken even bekijken en begin ook weer met ovulatie testen. Ben heel benieuwd of en wanneer ik weer een eisprong krijg.
Dat raakte me best wel om te lezen, verschrikkelijk om mee te maken. Dikke knuffel! Je bent ontzettend sterk! Ik hoop op een plakker binnenkort!
Sterkte @Izzie7676... Het is niet niks Wel fijn dat je lichaam het zelf gedaan heeft. Vind het ook mooi dat je de kracht had om af te wachten...
Ik heb het gelukkig nooit mee gemaakt maar je ervaring klinkt wel heftig. Iig "fijn" dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Zou fijn zijn als je snel weer een goede cyclus hebt. Succes en duim voor snel een mooie zwangerschap
Met tranen in de ogen lees ik je berichten. Je bent sterk zeg!!! Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen. En voor de toekomst heel veel geluk!