Erg mooi om jouw hele topic te lezen! Een hele fijne zwangerschap en hopen op een prachtig gezonde baby! gefeliciteerd!
Dat is pas een knaller! Ik hoop dat je ervan kan genieten ondanks de onzekerheid die misschien soms even om de hoek komt kijken!
Super meis!! Ben eerlijk gezegd weleens benieuwd wat een kv2v5 nu voor een streep zou geven. Denk dat die ook al behoorlijk zal knallen, wat vrij uitzonderlijk is voor 14/15 dpo. Ik begin ook aan 2 kruimeltjes te denken .
God je zal t meemaken zeg Ik ben dit topic weer even aan t doorlezen want zo ineens twijfel ik dan weer of alles wel goed zit. Het meemaken van een miskraam sloopt je vertrouwen wel hoor, echt zo jammer. Want ik had vandaag een goede dag, een knaltest maar weinig last van symptomen en hup daar ga ik weer twijfelen of t wel goed zit. Echt waardeloos, ik hoop zo dat ik daar een modus voor kan vinden anders Worden het hele lange maanden
herkenbaar meis.. ik heb ook wenig symptomen, en zit na een week nog steeds broek te loeren . deze ukkies blijven nu gewoon bij ons hoor!!! ze moeten gewoon (en wie weet beide wel 2, want jou testen lijken op die van mij ).
Ja dat houd ik mijzelf ook steeds maar voor dat het na twee x mis toch echt wel raak mag blijven toch.
Er zijn zat vrouwen die helemaal geen kwaaltjes hebben hoor. Ik ben geen moment misselijk geweest. Pas bij week 6 wat gevoelige tepels en moe. Verder niets. Hou je ons op de hoogte?