Wat een knaller! Hoop dat je er toch van kan genieten. Kwaaltjes komen en gaan en ik kreeg pas bij een week of 6-8 kwaaltjes. (Vooral vermoeidheid) en sommige vrouwen hebben nergens last van. En dan nu over 8 maanden een heerlijk klein poppetje in je armen sluiten.
Wauw super test izzie! Geweldig. Snap je gevoel idd. Op naar de 1e echo dat is een stapje dichterbij iets meer vertrouwen ❤ En twee.. het kan maar er zijn er genoeg die voor nod een knaltest hebben waar 1 wondertje in zat. En anders dubbel zoveel liefde en plezier
Wauw mooie oploop van testen dit is zeker een blijvertje gefeliciteerd!.. Komt er ook tweelingen in de familie dan?
Ja en sowieso door mijn leeftijd een verhoogde kans maar ik ga uit van 1. Ik hoop maar gewoon dat alles goed blijft gaan, nog steeds weinig symptomen
Heb zojuist de schrik van Mn leven gehad. Ik had vanmiddag een dutje gedaan en werd helemaal akelig wakker, hartkloppingen en paniek. Gedroomd dat het foute boel was. Dus ondanks dat ik mezelf had voorgenomen niet meer te testen ben ik in de auto gestapt en heb ik de Kruidvat 2v5 opgehaald. Ik dacht die zal ook wel mooi knallen na mijn mooie test van maandag. Dus test gedaan en prachtig positief maar toch niet zo’n knaller als ik had verwacht. Ik had verwacht dat de teststreep donkerder zou zijn dan de controlestreep maar hij was net zo donker en raar oneffen gekleurd. Ik was al helemaal verdrietig en voelde me helemaal niet goed meer. En toen bedacht ik misschien is die test gewoon zo raar omdat Mn hcg misschien te hoog is. Had ik pas nog gelezen ergens. Dus nog een plas er uit geperst en verdund met meer dan de helft water. Snotverdorie een knaltest van heb ik me jou daar. Toch ook het hook effect, dat had ik echt Niet verwacht De bovenste test is dus met onverdunde urine, de onderste met aangelengde urine. Wat onwijs stom was dit.
Je hebt nu al teveel hcg voor de test, die gaan dan rare dingen doen... die dromen of ideeën had ik ook, gek werd ik ervan. Ook onzeker, maar nu 27weken zwanger. Succes!
Ja echt hè, jongens wat een gedoe. Ik zou willen dat ik onbezorgd kon genieten. Dit kindje is zo gewenst door ons ❤️
Pfff opluchting. Maar daarnaast is je knaltest toch ook nog gewoon ronduit stom!! Zulke rare oneffen streepjes, het lijkt elke x erger te worden. Maar dit is superfijn! Wanneer heb je echo?
echt verrot stom. Boycot aan de Kruidvat testen. 28 februari echo. Ben benieuwd hoeveel melt-downs ik nog ga krijgen, hysterisch gedoe van mezelf. Ik was zo kalm, drie hele dagen
Had ik je al ergens gefeliciteerd? Zo niet: hierbij!!! Wat fijn om iemand uit het 40+ groepje zwanger te zien!!!!
Ik heb het volgens mij nog helemaal niet gezegd, ondanks je reacties in mijn topic, dus hierbij: hartelijk gefeliciteerd! Goed om te horen dat weer een 'ouder' iemand zwanger is (ik ben zelf bijna 38)!