En zo zie je maar weer dat de mooiste testen geen hol zeggen. Vandaag op de echo een lege vruchtzak. Hartstikke zwanger van niks . Mijn action testen van vandaag ( in de hoop dat ik een lichte streep zou aantreffen) knallen. Verdund met 75 % water een loeidonkefe test. Ben er doodziek van. En zo boos. Heb geen kramp geen bloed niks. En dan een klap voor je bek leeg zakje. Knalzwanger en geen kindje
Neeee wat erg meid... Wat zal dat een klap in je gezicht zijn geweest zeg Heel veel sterkte de komende tijd
Nee ik ook echt niet. Ik vond het zo spannend maar ik had er een goed gevoel bij. Nogal wiedes want aan Mn hcg ligt t niet. Zo ontzettend naar dit. Een vruchtje zonder hartslag had ik ook vreselijk gevonden maar dit voelt zo fout. Ik voel me zo in de zeik gezet door Mn eigen lijf
Die posts zag ik helaas niet. Ik kreeg later een melding te zien dat er meerdere berichten waren en zag inderdaad het bericht van @Izzie7676. Niet mijn bedoeling uiteraard
Zoals ik al eerder schreef, zag ik jouw laatste berichten niet. Heel vervelend. Ik heb mijn reactie verwijderd
Ik snap er ook niks van. En ben nu gelijk bang dat ik het zelf in stand houd met de utrogestan. Ik vroeg ze of ik moest stoppen maar daar gaven ze geen antwoord op, moest ik maar bespreken met Mn huisarts want die had t voorgeschreven. En die was weer eens onbereikbaar vandaag dus ik neem t nog maar in voor nu. En dan willen ze dat ik over 2 weken kom. Ik wil volgende week. Anders ga ik wel naar een particulier buro. Ik wil niet twee weken doorgaan met utrogestan en me zwanger voelen met niks