He neeeeee wat ontzettend k*t!! Hoever was je? Wat een raar antwoord hun weten toch wel of je moet stoppen met utro?!
Iz! Neeeeeeeee! Wát een kutzooi zeg....Dit is zo afschuwelijk....kan er gewoon niet over uit. Een hele dikke knuffel lieverd, wat ongelooflijk naar... Mijn advies is direct stoppen met Utro als er geen ‘hoop’ meer is. Je had 8dpo een positieve test dus kan helaas niet korter zwanger zijn dus het ziet er niet goed uit. Het zou idd zo kunnen zijn dat de utro je miskraam tegenhoudt, maar dat hoeft niet. Ik zou stoppen, hopen dat het op gang komt en anders over twee weken bij de echo nadenken over andere maatregelen (pillen/curretage). Plus mocht het op miraculeuze wijze toch goed komen dan betekent stoppen met utro niet dat het mis gaat door het stoppen. Veel vrouwen die ‘gewoon’ zwanger zijn stoppen ook met dit termijn met utro. Maar als je stopt geef je iig je lichaam zelf de kans om er iets mee te doen. Nogmaals heel veel sterkte, ik heb echt zo met je situatie te doen
Wat ontzettend k*t.. Ik herinner me je andere topics nog en het is je zo gegund. Ben je snel weer zwanger geworden, testen lopen netjes op en dan hoor je dit vandaag. Zo zuur. Toch hoop ik nog dat er ineens op wonderbaarlijke wijze een vruchtje met een mooie hartslag zit bij de volgende echo.
Ach nee toch! Wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie. Gadverdamme zeg! Had je zoveel meer gegund dan dit
Ah nee, oh wat vind ik dit klote voor je kan niets doen om je te troosten maar wil je toch even een hele dikke virtuele knuffel geven
Ben er echt fysiek ziek van. Na lang woelen in slaap gevallen en dan na een uur weer wakker schrikken en de eerste paar seconden is het nog normaal allemaal en dan ineens komt het volle besef besef weer binnen, alsof ik het even vergeten was. In het grote geheel der dingen is het natuurlijk niks, en ik moet er ook geen groter drama van maken dan het is maar voor nu ben ik er echt kapot van. Met zere borsten want dat gaat vrolijk door voorlopig. Waar ik gisteren nog bedacht had door te gaan met utro heb ik toch besloten vandaag te stoppen met innemen na het lezen van @Frummels haar posting. Ik ben bang anders dat ik hier nog een hele tijd mee ga rondlopen. En als er toch een miraculeuze baby ergens in zit dan blijft ie wellicht ook wel olakken zonder progestron supplement. En zo niet, dan was het gewoon niet meant to be. Ik hoop dat ik hele zwikje snel op natuurlijke wijze ga afstoten. Ik heb echt zo geen zin in pillen die misschien maar half werken en spoed curretages en ellende. Wat een deceptie
Och lieve @Izzie7676 dit zag ik niet aan komen , wat. Een verdriet.. ik hoop dat de laatst omschreven ellende je bespaart blijft een dikke knuffel voor jou..liefs❤️
Jeetje zeg, heel veel sterkte. Je zegt dat het in het groter geheel niks is, maar het is toch wel een klap. En je emoties mogen er ook zeker zijn.
Onderschat het inderdaad niet, ik vond mijn miskraam toen ook heel heftig. Aan opmerkingen als 'joh je was pas net zwanger, je bent nog zo jong, je wordt wel weer zwanger' heb je niks en zorgen er ook echt niet voor dat je je beter voelt. Weet niet of jij dit soort opmerkingen ook krijgt, maar ik kreeg ze wel.. Geef jezelf de tijd om er flink verdrietig over te zijn! Hopelijk kun je daarna er weer tegenaan.
denk dat het idd goed is op te stoppen met de utro, en idd als er wel wat zit (ik blijf voor je hopen) dan blijft het hopelijk zitten zonder de utro. Is er wel iemand in je omgeving waar je nu wat aan hebt? Dit moet je echt niet alleen willen verwerken. Nogmaals een hele dikke knuffel, het is jullie zo gegund
Dit vond ik inderdaad zulke dooddoeners! Met name omdat ik in termen van vruchtbaarheid helemaal niet zo piepjong meer ben (ik was toen 30, ben nu 32) en ik na mijn miskraam nooit meer zwanger ben geworden. Rare opmerkingen van die mensen, hè. Ze kunnen dat helemaal niet weten, en in mijn geval hebben ze dus ook helemaal geen gelijk gekregen. Nogmaals sterkte @Izzie7676! Neem de tijd om dit te verwerken. Ik ben met mijn missed abortion wel een maand of drie zoet geweest, mentaal en fysiek gezien. Dikke knuffel!
Dank je wel allemaal. Rot opmerkingen krijg ik gelukkig niet, maar bijna niemand weet t ook nog. Mijn leeftijd speelt ook mee, ik ben 41, ver over de datum zeg maar. Mag in ieder geval zometeen en maandag bloed prikken bij de huisarts voor hcg en ik ga zo een echo buro bellen voor een second opinion
Is er echt geen enkele kans meer dat er mss over 2 weken meer te zien zal zijn? ik duim alvast heel hard op een mirakel voor jullie