miskraam of niet? wie helpt mij please!!!

Discussion in 'Miskraam' started by miran1977, Jun 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miran1977

miran1977 Lid

Jun 4, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 miran1977, Jun 4, 2014
    Last edited: Jun 4, 2014
    Dames, ik heb even jullie mening nodig.
    Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger. Vanaf vorige week donderdag, dus 6 dagen geleden, begon het met bruine afscheiding. Niet veel maar gewoon met afvegen en soms meer dan anders. Dit ging door tot zaterdag. Toen begonnen de krampen. Menstruatieachtige krampen, zeurderig de hele dag door. S''avonds stopte het en s'nachts gewoon geslapen. Zondag middag moest ik werken, zit in de zorg, en toen begonnen de krampen weer. Ik ben redelijk verstopt dus met persen kwam er een draadje rood bloed mee. Dit was ook geljk weer over. Rest van de zondag af en aan krampen gehad. S' avonds stopte het weer en s'nachts gewoon geslapen. Maandag was er niets aan de hand. Bruine afscheiding was minder. Gewone dag. Eind van de middag begonnen de krampen weer. Tot uur of 11. toen geen last. Dinsdag ook weer pas eind van de middag krampen. Zit inmiddels wel aan de lactulosesiroop. Eind van de middag begonnen de krampen weer. Valt mij wel op dat het begint nadat ik veel heb gegeten. S'avonds na het eten werden de krampen vrij heftig. Menstruatie krampen en nu kwamen ze in golven. Toen bij plassen en drukken wat rood bloed verloren met wat stukjes erin. Geen stolsels maar draadjes en schilfertjes. Rond uur of 11 gisterenavond was de pijn weg en goed geslapen. Vannochtend geen pijn, wel een klein beetje bloed verlies bij het plassen. Bloed is ook niet helderrood maar bruin rodig. Koper rood zeg maar.. Vind het zo vreemd want als je een miskraam zou hebben dan zou je toch zeggen dat het doorzet als je eenmaal krampen krijgt. Wordt er zo onzeker van.
    Vanavond naar de verloskundige en hopelijk kunnen we morgen een echo doen.
    Heel verhaal maar moest het even kwijt. Loop hier nou al bijna een week mee. Iemand ervaring hiermee of iemand een idee?

Groetjes,
    Miran..

2. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Ha Miran, hier geen goed verhaal ben ik bang... Bij mij begin het ook met bruinverlies en beetje buikpijn dag na de echo waarbij ik een kloppend Hartje had gezien. Dit hield een week aan. En omdat ik me zorgen maakte een echo laten maken... Helaas was het bij mij toen mis. En ben ik paar dagen na die echo alles verloren...
    Kun je geen echo laten maken in het ziekenhuis? Met 7 weken kunne ze echt al wel wat zien. Die onzekerheid is killing,ik weet er helaas alles van...
    Succes!

3. miran1977

miran1977 Lid

Jun 4, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Poema,

Ik moet vanavond naar de vk en hopelijk wordt ik dan doorverwezen naar de gyno voor een echo.. Ik heb ook een achterwand verzakking dus zou goed kunnen dat het daardoor komt. Vind het zelf zo vreemd dat ik elke dag wel wat krampen heb maar het ook weer stopt en mij nog steeds zwanger voel. Zere borsten, misselijk enzo. Hoop idd dat ik snel een echo krijg en wat duidelijkheid heb.
    heeft het bij jou dus een week of 2 geduurd voor je alles kwijt was?

4. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Heb je al contact gehad met je VK? En wat zei die er over?

5. miran1977

miran1977 Lid

Jun 4, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanavond naar de vk. Hopelijk kan ik dan morgen voor een echo..

6. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Maar zij weet nog niet van je bloedverlies? Ik zou echt even bellen, want de hele week daarmee rondlopen en jezelf opvreten is echt niet leuk. Zij kan het ook niet oplossen maar je kunt iig even je verhaal doen. Ik hoop voor je dat alles goed is vanavond!!

7. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    #7 poema, Jun 4, 2014
    Last edited: Jun 4, 2014
    Ik had ook elke dag wel wat krampen en zelfs geen rood bloedverlies. Maar het voelde gewoon niet goed. Daarom naar het zh gegaan voor een echo. Ik voelde gewoon dat het niet goed zat. Ik heb een echo gehad met 6w2 toen was alles goed, zelfs een kloppend hartje. En met 8w bleek dat het gestopt was met 6w3. Het heeft er dus nog twee weken gezeten voordat het eruit kwam. Ik hoop voor jou dat jij een ander verhaal krijgt dan het mijne... Het hoeft ook allemaal niks te betekenen zei mijn vk toen.
    Hoe laat mag je vanavond? Maken zij ook zelf echo's?

8. Noppie87

Noppie87 Lid

Mar 6, 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring, maar ik wilde je wel even succes wensen vanavond. Hopelijk is alles goed en ben je weer gerustgesteld.

9. miran1977

miran1977 Lid

Jun 4, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel spannend ik wordt net door de VK gebeld en mag straks om half 6 al voor een echo.. pfff nu maar hopen op een goede zwangerschap.

10. miran1977

miran1977 Lid

Jun 4, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel noppie 87..

11. miran1977

miran1977 Lid

Jun 4, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn VK heeft geen echo apparatuur maar werd net gebeld dat ze voor vanavond al een afspraak heeft gemaakt voor een echo..
    Erg blij.. nu maar duimen

12. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Oe! spannend! Laat je ons de afloop weten? Ik ga heel hard voor je duimen dat alles ok is!

13. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Ik duim mee!!!!

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Ik hoop voor je dat alles goed is!!

15. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    @miran: al nieuws????

16. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Hoe gaat het??

17. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    word nu toch wel wat nieuwsgierig...

18. miran1977

miran1977 Lid

Jun 4, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou echo gehad. Het hartje klopt. Dus dat is gunstig. Ze kunnen niet zeggen waar de krampen en bloed vandaan komt. Kan door mijn darmen komen. Heb een achterwandverzakking dus kan zijn dat er wat in de knoop of in de weg raakt. Geen idee. Het is toch nog wel even afwachten. 50/50 procent kans dat het hartje blijft kloppen. 18 juni moet ik weer heen. Ik hoop dat we die 2 weken goed doorkomen.

19. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Jeetje! 50/50 is inderdaad echt enorm spannend!! Heel veel succes met de weken doorkomen..

Maar aan de andere kant: het hartje klopt meid:D!!!
    En ik zal heel hart voor je duimen dat ie dat blijft doen:)
    Toch alvast voorzichtig gefeliciteerd hoor..

20. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Nou, dat is toch hartstikke goed nieuws! Hoe ver ben je nu volgens de vk?
    En inderdaad, veel succes met het doorkomen van de weken...

Share This Page