3 x missed abortion en dan....

Discussion in 'Miskraam' started by mvl, Oct 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Na deze miskramen, en jij hebt er helaas al nog meer gehad, zie ik, zou ik geen combi test en geen vruchtwaterpunctie etc. doen. Ik zou bij een goede zwangerschap er voor emzelf van uitgaan, dat dit kindje het wel gaat redden. Waarom zijn die andere 3 anders afgestoten door mijn lichaam.

Ik heb inderdaad al begrepen dat er zelden iets uit die onderzoeken komt...

2. mvl

mvl Fanatiek lid

Dec 16, 2009
    3,699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Weet 1 van jullie misschien het antwoord op het volgende; als er nog hcg in je lichaam zit, krijg je dan geen eisprong...met andere woorden, ben nu aan het tempen, mocht ik tzt een eisprong zien verschijnen, kan ik er dan van uitgaan dat alles weer normaal is van binnen, hcg weg etc.

Ze willen namelijk dit keer ineens geen hcg prikken, vorige keren wel, door die nacurettage bij de eerste keer, kreeg ik het de tweede keer voor elkaar dat ze gingen prikken. Nu al 2 gyns en een assistente die zeggen datd at niet de normale gang van zaken is...Nee, 2 x een her-curettage moeten ondergaan met de nodige extra spanning wel???

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Belachelijk dat ze het hcg niet willen checken, zeker niet gezien jouw historie. Echt absurd hoor, het is een onderzoekje van niks. Ik zou het bij de huisarts vragen, die doet het heus wel.

Volgens mij kan je wel een eisprong krijgen bij een nog wat vehoogd hcg, maar helemaal zeker weet ik dat niet, dus laat gewoon je hcg prikken.

Jemig zeg, wat een arrogantie van die artsen. Alsof de extra stress die het niet-prikken jou oplevert zo goed is voor jouw gezondheid!

Suus

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    wat fijn om te lezen dat jij ook geen punctie zou doen ik zei dat ook al meteen tegen de gyn maar die keek me aan ofdat ze water zag branden.
    ik wil het dus ook niet mocht het aan de orde zijn inderdaad omdat je dan kans hebt op een miskraam

5. music4life

music4life Niet meer actief

allereerst heel veel sterkte hoor! neem vooral je tijd (werk)
    ik heb 3 miskramen gehad

1 met 11 weken 2007
    1 met 8 weken mei 2010
    1 met 7 weken deze laatste heb ik laatste gehad want ik had nu eigenlijk zwanger moeten zijn van een 2ling,maar hellaas .gelukig gaat het met dit kindje goed!

bij al mijn mk kwam het vanzelf op gang en is alles er uitgekomen bleek bij de nacontroles. van mn 1ste mk heb ik lichamelijk de meeste klachten gehad. van de laatste geestelijk het meeste omdat het zo kort op elkaar was.... succes en als je vragen hebt mag je me altijd mailen

6. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze hebben me gevraagd of ik foliumzuur en een vitaminesuplement neem. Ja dus. Dat zou voor een onbetrouwbare uitslag kunnen zorgen. Maar ze lieten mij de keus of ik daarom ging stoppen met inname.

Ik ga er trouwens niet mee stoppen nu ik zwanger wil worden.

Share This Page