Zwanger door de pil heen....

Discussion in 'Anticonceptie' started by kranenburg, Oct 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kranenburg

kranenburg Actief lid

Oct 14, 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik zit een beetje met mijn handen in het haar...
    Ik slik nu al vanaf mijn 16e de pil Mycrogynon 30 al 11 jaar.
    Heb op dit moment 2 lieve zoontjes Sem van 4,5 en Mees van bijna 2.
    4 dagen geleden had ik ongesteld moeten worden, de krampen had (heb) ik, maar er kwam alleen een beetje oud bloed,
    Nu heb ik dus al 4 dagen echt ongi krampen maar er komt niets meer. Ik slik de pil regelmatig,
    Heb al 2 weken erge hoofdpijn en voel me niet lekker,
    Heb ook net sinds 3 maanden een kinderkleding winkel opgestart met merk kleding en het loopt naar verwachting niet zo goed, dus ik weet niet of door stress de menstuatie ook uit kan blijven.

Iedereen in mijn omgeving weet dat ik hel erg graag een 3e kindje wil, mijn man twijfelt erg, grotere auto aanschaffen kinderen koste nu eenmaal geld etc
    En op het werk van mijn man loopt het momenteel niet zo lekker, dus die zou zich helemaal kapot schrikken van het verhaal als ik nu zwanger zou zijn, dus ja ik weet gewoon niet wat ik moet doen:(

2. Seth

Seth Niet meer actief

HI,

heb je al getest....??

ik ben hier ongepland zwanger van de vierde..... en we waren echt klaar...
    weet hoe groot de shock is...en hoe bang je voor reactie van je man kan zijn...
    hier viel dat enorm mee,... mijn eigen gevoelens lagen meer dwars...

Stress kan idd zorgen voor uitgestelde ongi... oververmoeidheid etc ook...
    ben zelf in maanden van stress maanden niet ongi geweest....

mijn advies.. TEST: want dit geeft alleen voor meer spanningen..!!

3. kranenburg

kranenburg Actief lid

Oct 14, 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet dat ik moet testen...
    En als is het zo zou zijn dan kunnen we het toch niet meer veranderen,
    Ik heb altijd geroepen na de bevalling van Mees dat ik heel erg graag een 3e kindje wil, maar het eigenlijk qua planning nog even 2 jaar moeten duren, zodat ik mijn zaak rustig kan opstarten want ik doe het allemaal in mijn uppie en heb gewoon geen geld om iemand in dienst te nemen, dus ook het idee als ik zwanger zou zijn wat doe ik met de baby als ik 4 dagen werk....en tijdens mijn bevalling wie gaat er een paar weken in de winkel staan Pfffff

4. Seth

Seth Niet meer actief

het is zoals het is.....

je kunt beter weten waar je aan toe bent.... dan "struisvogelpolitiek"... daar word je niet meer of minder zwanger van... :)

Nogmaals ik begrijp je gevoelens precies hoor... ik had (en heb!!) het ook......

Voordat je allemaal problemen op je hals haalt, die misschien onnodig zijn... test..
    stap, voor stap....

ik testte trouwens hier om te bewijzen dat onze kater het mis had.... ;) ik had niet eens het idee zwanger te zijn..

5. kranenburg

kranenburg Actief lid

Oct 14, 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou heb het er met mijn man over gehad en heb eind deze middag een test gedaan...........negatief:(
    maar nog steeds continu het gevoel dat ik ongi moet worden
    Zal toch niet zoveel verschil zitten in de ochtend urine?

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik zou morgenochtend nog eens een test doen. Het kan echt wel schelen..

Maar het kan ook de stress zijn. Zo heb ik het een anderhalve week later gehad, omdat ik stress op het werk had (oa contractverlenings-gesprek en wat deadlines).

Share This Page