Hallo allemaal, Ik weet het even niet meer. Ik slik al een maand of 5 weer de pil. Ik was altijd op vrijdag klaar met mijn strip en werd dan zondag of maandag ongesteld. Nu had ik vd week al zo'n misselijk "anders" gevoel. Laatste maand werd ik later ongesteld als normaal maar heb er niets achter gezocht en was dus weer gewoon begonnen met een nieuwe strip. Nu ik me vd week zo voelde heb ik voor de zekerheid een testje gedaan en die verkleurde heel licht. Toch maar gewoon de pil genomen want hij kon ook vals zijn... Nu moest ik vanavond eigenlijk mijn laatste pil inemen maar heb sind vanmorgen beetje bruinverlies....1 veeg rood en nu bruin wat alweer bijna over is..Zou het dan toch?? het is niet gepland maar wel welkom!!
Uhm..naar mijn idee is een streep een streep..ik zou toch echt VANDAAG nog een testje doen...als je zwanger bent dan moet je stoppen met de pil slikken...koop anders die 2 van Kruidvat voor 5 euro...en als die 2 ook een streep geven...en je bent nog niet overtuigd..Clearblue waarop gewoon zwanger staat. Er zijn er hier meerdere die door de pil heen zwanger zijn geraakt en ook hun "menstruatie" hebben gehad. Succes!
ja misschien haal ik er nog wel 1...Ik moet eigenlijk maandag pas ongesteld worden. Moest vandaag nog een pil innemen maar denk dat ik dat maar laat....