3 x (vroeg) positief getest, maar nu temperatuurdaling. Ongesteldheid in aantocht?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nic28, 6 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic28

Nic28 Lid

5 okt 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet pas dinsdag/woensdag ongesteld worden, maar had vannacht mijn eerste (lichte) positieve test in handen. Vanochtend natuurlijk opnieuw getest (Lees: wel 3 verschillende testen :D), en twee van de testen gaven wederom licht positief aan. Vreemd detail overigens wel, dat de "vroege test" van Sensitest helemaal niks aangaf... Had overigens wel het idee dat de testen minder duidelijk waren dan gisteren, maar er waren wel degelijk duidelijke strepen te zien. (natuurlijk even gecheckt bij mijn man :) )

Aangezien ik nog een paar dagen voor mijn NOD ben en me daar toch wel een beetje zorgen over maak, hou ik nog altijd mijn temperatuur in de gaten. Vanochtend zag ik dan ook een kleine daling van 0,1 - 0,2. (d.w.z. 36,9) Zou dit dan toch een ongesteldheid aan kunnen duiden? Of zit ik wellicht te stressen om niks? :(

Hoop dat iemand mij advies kan geven, de ongerustheid neemt nl met de minuut toe.. (t is al een keer eerder vroegtijdig misgegaan...)

Thanks voor de hulp!! :)

Liefs,
    Nic28

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Er kan nog een hoop misgaan vanaf de innesteling tot de eerste dag van je NOD. Het kan natuurlijk altijd misgaan, maar hoop voor je dat je een positieve test in handen kan houden. Een daling van je temp betekend vaak een naderende ongi, maar of dat met tiendes is ,is mij niet bekend.

Zal voor je duimen

3. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Ik zou niet zo op temp letten, het is ook maar een heel klein verschil.
    Ook lees ik dat je al een hele lichte posi test had?
    Dan is dat toch goed nieuws?
    Als ik jou was zou ik over 2 dagen nog eens testen, dan heb je meer duidelijkheid.
    En het blijft altijd toch weer afwachten.
    Succes!!

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik zou die temp ff los laten hoor, want het wil niet altijd wat zeggen kijk maar is bij de tempkaartjes. Het kan idd nog misgaan, helaas maar dat kan het tot ongeveer 12 a 13 weken. Idd over 2 dagen nog is testen...en k duim heel hard voor je dat ukkie lekker blijft plakken in je buik meis.

5. Nic28

Nic28 Lid

5 okt 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden, hou jullie op de hoogte..
    Zal natuurlijk ook voor jullie duimen!

Liefs

Deel Deze Pagina