Hoi allemaal, Dit is de eerste keer dat ik met ovulatietesten bezig ben, maar ik begrijp er niet zoveel van :-/ Ik heb een onregelmatige cyclus, laatste menstruatie was 5 november. Zondag 24-11 testte ik positief, 25-11 was hij weer negatief. (23-11 niet getest) dus ik dacht dat dat wel m'n eisprong zou zijn. Vrijdag 29-11 had ik wat doorzichtig slijm bij m'n afscheiding dus ik maar weer testen en weer positief. Zondag 2-12 weer testen voor de zekerheid, weer positief Zo eigenwijs en nieuwsgierig als ik ben nog een paar keer getest vd week en allemaal positief. Vanmorgen ook zwangerschapstest gedaan (midstream) deze was negatief. Misschien te vroeg? Vanaf wanneer kan dat? Hebben jullie enig idee? Is een ovulatietest gevoeliger dan een zwangerschapstest? Of maak ik gewoon continu dat LH hormoon aan?! Ik weet dat ik ook gewoon kan wachten maar ben gewoon zo nieuwsgierig.. Ben twee jaar gestopt met de pil en we wilden ons er niet te veel op focussen, dat duurde me nu wel wat te lang, vandaar de testen. Bedankt alvast!!
Welke test was even donker of donkerder? Kan het namelijk niet goed zien. Een lichter streepje is namelijk niet positief. Dus vind de eerste vier sowieso niet positief..bij de laatste twee kan ik het niet goed zien
De onderste is de T streep, die moet toch het donkerst zijn? Of zit ik naar de verkeerde streep te kijken? Bij die van 24-11 zijn ze gelijk en 25-11 is er bijna geen T streep
Dat klopt, ik zit verkeerd om te kijken. , misschien dat je ei uiteindelijk niet springt? Zal ook niet weten waarom je t altijd donkerder is
Zou kunnen. De mijne is ook nog niet regelmatig, zie mijn onderschrift...wat is je cyclus tot nu toe? Ikzelf temp ook , om toch een beetje zicht erin te krijgen
Ahaa en in jouw onderschrift staat dus het aantal dagen van je cyclus? ik ben nog een leek hier haha.. Maar ook erg wisselend dus. Mijn laatste waren 28, 45 en vandaag is dag 33. Ik zal ook eens info gaan zoeken over temperaturen.
Ja dat zijn idd de dagen vd cyclus Ik vind het tempen wel een prettige bevestiging achteraf op de ovulatie testen..was in eerste instantie niet echt een voorstander van, maar omdat de cyclus na het stoppen met de pil zo onregelmatig bleek te zijn, vind ik het toch wel handig. Ik koop de testen vd action, lekker goedkoop