30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mariloe,

Leuk dat je er ook bij bent, vervelend dat je zo onregelmatig hebt, misschien zijn de ovulatie-testen wat voor jou?
    De banner moet je in je handtekening plaatsen staat geloof ik tussen je gebruikersinstellingen.
    @Wendy, Ja leuk we kunnen dezelfde dag testen, heb die dag ook bruiloft van een vriendin, dus kan ik een wijntje drinken die dag of niet! Superspannend.

2. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    @ Joy1980: nog gefeliciteerd met je man! 30 jaar...mooie leeftijd! Ik snap heel goed dat je graag een wijntje had gedronken. Vooral bij 'n feestje is dat wel een moeilijk. Wat goed dat je toch nog even je charmes in de strijd hebt gegooid. ;)

@ Wendy en Joy: gaan jullie over 11 dagen testen? Of wachten jullie dan nog een paar dagen?

@ Stier78: gezellig dat je je bij ons voegt op dit forum! Ik lees dat je deze maand ook bent begonnen met ovutesten. Ik ook. Ik had 5 testjes nodig om mijn piek te vinden. Of het heeft geholpen...dat moet nog blijken. :D Maar euuhh..laat je niet van de wijs brengen door mensen die zeggen dat het in 1 x raak was. Jullie zijn nog maar net begonnen. Al begrijp ik dat je natuurlijk zsm zwanger wilt zijn. Dat willen we hier allemaal. :p

@ Mariloe: welkom hier! Ja, dat ontpillen is niet leuk. :( Ik hoop dat je lichaam gauw z'n ritme heeft gevonden. Geef 't een paar maanden de tijd. Het wil nog niet echt lukken met je banner he! :)

@ Kniffel: zit je nu rond je ei? Succes! Je banner geeft nog wat anders aan

3. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Haaaaaaai, iedereen een goed weekend gehad?? Het is alweer maandag maar had vandaag een vrije dag, dus gevoelsmatig nog weekend ;)

Welkom Stier en Marilou!!

Ontzettend fijn Wendy en Sunny dat jullie je ei hebben gevonden. Kan me zo voorstellen dat dit al een hele geruststelling is.
    Zelf heb ik hem nog niet gevonden. Ik had vandaag toch zeker een positieve test verwacht met CB. Ik test nu 2x per dag en was al door mijn 7 testen heen. Nu aangevuld met testjes van een vriendin die gelukkig nog wat over had (en niet meer nodig).

Maar goed, ik heb wel ovulatiepijntjes, maar geen ei, denk nog steeds dat ie wel komt. Maar blijkbaar/ misschien heb ik een kortere Lutheale Fase.
    Het zou voor mij alleen al een opluchting zijn om een 'ei' te sporen via die testen (heb 'k het nog niet eens over zwanger worden).

Zwaaaai :D

4. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Hey Katja! Dat is goed mogelijk dat je een korte(re) LF hebt. Nog even geduld. Nog even doortesten. :) Ik hoop dat je ei zich heeeel snel meldt!

5. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Yep ... maar moed begint me wel een beetje in de schoenen te zinken, het lukt me nog niet eens om een ovulatietest positief te krijgen. LF wordt zo wel steeds kleiner (niet zo goed), of of ik heb deze maand een lange cyclus.

Heb intussen ook maar dipsticks besteld voor de volgende ronde. Dan gebruik ik die CB er wel naast. Kwam er achter dat je ze kunt aanvullen met teststaafjes van Persona en die zijn niet zo duur. 8 staafjes voor 11 euro bij de ETOS. Die passen gewoon in de CB digital: inclusief 0 en :) (alleen heb ik die nog niet gezien).

Jullie nog nieuwtjes?

6. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    @sunny. Het klopt dat ik mijn banner nog niet aangepast heb.
    Op 27-12-2010 ben ik ongi geworden. Op 22-01-11 (een week te vroeg) heb ik een bloeding gekregen en ik weet dus niet of dit een innestelingsbloeding was of mijn ongi.(het was wel erg weinig voor mijn ongi)
    Maar als ik ervanuit ga dat ik mijn ongi een week te vroeg heb gekregen dan zat ik gisteren ongeveer rond mijn ei en was het een innestelingsbloeding dan hoop ik zo snel mogelijk een pos test te krijgen. We zullen het over een week of 2 a 3 weten.
    Ik heb namelijk wel vanaf vorige week maandag (de dag dat ik ongi had moeten worden) het gevoel dat ik ongi moet worden, maar dat duurt nu al 8 dagen.

7. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fleurtjes,

Ben nog even benieuwd of jij een innestellingsbloeding hebt gehad of een kramp/steek in je buik. Had je meteen het gevoel dat je zwanger was?
    Morgen de innestelling?! Wendy ook dan toch? Spannend....

8. mariloe

mariloe Lid

31 jan 2011
    63
    0
    6
    overijssel
    nou nou die banner gaat niet helemaal goed hoor.
    maar heel erg bedankt voor je tip joy.

maar goed, ik heb vandaag een test gedaan en wat blijkt ik ben in blije verwachting dus helemaal happy.:)
    dus op naar de volgende stap.
    en mijn vriend is ook super blij.

9. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen bloed bij mij. Al had ik wel 6dgn na mijn ei steekjes in mijn buik. Kan het niet het goed omschrijven maar had zoiets nooit eerder gevoelt.

1 op 3 vrouwen schijnt last te hebben van innestelbloeding dus het kan best zijn dat het dat bij jou is. Spannend :)

10. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mariloe
    Gefeliciteerd meid!! Ben ik niet meer de enige hier :)

11. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    @ mariloe, welkom en zwanger!!! wow!! van harte...
    hoe ver ben je? en hoe voel je je?

@ sunny, ik ga denk ik gewoon t weekend van de 11e testen,of ik moet me echt zo zwanger voelen , dan doe ik het eerder..

@ katja, ik had ook pas na 4 maanden mijn ei gevonden, ik testte wel toen 2 keer per dag maar er gaat inderdaad geld, tijd en stress in zitten,, heb je wel geklust op de dagen dat je dacht je ovulatie te hebben??

@ joy: zou ik dat voelen die innesteling? merk jij iets dan? ik las op internet dat t een week na je eisprong pas innesteld, dus zou dan pas voor mij zaterdag zijn.

@ kniffel: hoe is t nu?

Liefs wen

12. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    :) Wij euhmmm... sluiten hier elke avond de dag af met 'klussen'
    Liet vandaag nog een onderzoek lezen aan vriend, dat we misschien toch beter kunnen naar om-de-dag... toen zei ie beetje teleurgesteld tijdens het lezen van de nogal expliciete uitleg: ... euhmm hier word ik alleen maar meer opgewonden van.

Dus tja, ik doe die testen niet om te kijken naar beste dag, meer om te kijken of ik uberhaubt wel een eisprong heb. Maar heb wel alle 'klachten': pijn in de lies, slijm en beetje misselijk. Dacht/ denk altijd dat dit met ei te maken heeft.

Vriendin van mij is jaar geleden bevallen. Heb haar nu ook even ondervraagd hoe dat nu precies voelt. Zij wist 'direct' op het moment van vrijen al, dat ze bezwangerd was. Vervolgens voelde ze ook een soort van samensmelting.
    Gevoelsmatig had ze hele tijd het gevoel dat ze haar buik moest beschermen. Verder had ze geen pijnlijke/ misselijke klachten. Puur een helderwetend gevoel: "ik ben zwanger".

Ik mag op de 14e testen, als ik overtijd ben he, da's op valentijnsdag.

En en ... wie voelt zich zwanger al?

13. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    @Mariloe gefeliciteerd met je zwangerschap

@wendy Veel last van mijn onderrug, steken in mijn borsten, last van me liezen en continu het gevoel van ongi worden

14. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mariloe, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat lijkt me dat bijzonder.

@ Kniffel, wat vervelend die onzekerheid, hoop echt dat je niet ongi wordt en zwanger bent!

Ik heb zelf vandaag beetje raar gevoel in de onderbuik, is zo moeilijk om te bepalen of het je darmen zijn of je baarmoeder. Weet iemand hoe je daar onderscheid in kunt maken?

15. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hai joy ik voel echt niks raars, ik w8 t lekker af tot de 11e..of wie weet krijg ik toch verschijnselen:)

hai katja, wij hebben t ook elke dag gedaan, en ik las op internet dat om de dag achterhaald is en dat je tijdens je eisprong echt wel elke dag sex mag hebben..

op valantijnsdag(L) wat zou dat een mooi kadootje zijn.

meiden zullen we elkaar op de hoogte houden hoe we ons de komende dagen gaan voelen..
    hoop zo dat t raak is voor ons allen!

sunny jij ook over 12 dagen testen:) ohhh wat zitten we allemaal dicht bij elkaar in de buurt deze maand

16. Stier78

Stier78 Lid

31 jan 2011
    63
    0
    0
    Sales
    Overijssel
    Ook ik voel me niet anders.
    Denk steeds wel dat ik me anders voel maar volgens mij is dat omdat ik het gewoon erg graag wil.
    Heb een beetje een vol gevoel de hele dag door en in het weekend had ik buikpijn.

Nu voel ik me goed.

Wil zo graag nu al testen maar moet dus nog wachten tot as dinsdag ZUCHT!!!

Mijn OVU testen waren erg duidelijk.
    Het is de eerste keer dat ik ze gebruikte dus ik weet nu dat ik een ei heb. Nu maar hopen dat het heeft gewerkt.

Volgende week om deze tijd weet ik meer.

17. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ohhh stier hou ons op de hoogte

hier ook geen klachten, verschijselen

Gr wen

18. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt jezelf ook voor de gek houden met de verschijnselen. Dus ik probeer er ook niet teveel meer op te letten.
    Je verandert er toch niks mee!
    Op naar een hopelijk positieve zwangerschapstest!!!

19. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    zo is t JOY

hey heb t nog opgezocht, innesteling is 7 dagen na je eisprong dus zou bij mij zaterdag zijn en maandag gaat je lichaam pas hcg aanmaken en seintjes geven..
    we wachten af!! al duurt t ZOOOOO lang :S

20. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Zit wel met een probleempje joh,. ik werk dagelijks met chemo therapie, ik verpleeg patienten met kanker dus.
    als ik zwanger blijk te zijn mag ik NIET meer werken daar!! maar nu weet niemand op t werk dat ik zwanger wil worden en kan ik dus bij wijze van mijn werk ook niet weigeren!
    werken met chemo als je zwanger wil worden is niet goed als ik lees op internet.. mss toch met baas erover praten? maar wie weet ben ik pas na 1 jaar zwanger en zal ik toch moeten werken met de chemo's.. beetje dillemma dus

Deel Deze Pagina