30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Wat is jullie beroep trouwens meiden?

:)

2. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendy, sjonge moeilijk zeg! Is het ook al gevaarlijk in het hele erge begin van je zwangerschap? Misschien toch met je werkgever erover hebben, gaat natuurlijk wel over jou en je baby zijn gezondheid.

Ik werk zelf in de tandheelkunde, en werk ook met veel chemische produkten, probeer zo schoon mogelijk te werken, zoals handschoenen en mondmaskers. Mijn baas weet trouwens dat ik bezig ben met zwanger raken, niet dat ik het verteld heb maar hij raadde het zo(kun je eigenlijk niet maken naar mijn idee) en mijn gezicht heeft me verraden:)

3. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Ik werk sinds juli vorig jaar bij een bedrijf dat arm/beenkousen en braces regelt voor vnl fysiotherapeuten. Toen ik er ging solliciteren heb ik eerlijk gezegd dat we op kortere termijn graag kinderen zouden willen. Gelukkig zagen ze mijn kwaliteiten en vonden ze dat geen reden om me niet aan te nemen. :)

Hiervoor heb ik zes jaar lang een enorme stressbaan gehad. Gelukkig had ik op een gegeven moment de moed om te zeggen: hier en niet verder. Ook met het oog op zwanger worden. Ik ga nu een stuk relaxter door het leven...dat komt een evt zwangerschap vast ten goede! :)

4. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Ik heb nog eens m'n grafiek van de afgelopen 2 maanden bekeken...ik lees bij beide maanden dat ik 7 dagen na de (vermoedelijke) eisprong een enorme steek in m'n buik heb gevoeld. De afgelopen maand gebeurde dat tijdens de wintersport op de piste. Ik had wel een half uur een flinke steek in m'n buik. Zou dat een mislukte innesteling zijn geweest of zo? :(

Op dit moment heb ik nog geen vreemde dingen aan m'n lichaam opgemerkt. Wel sinds al de eisprong een beetje ongi-gevoel in m'n buik. Maar dat is alles...

FertilityFriend geeft aan dat ik de 10 al kan testen...maar ik wacht wel gewoon tot zo ongeveer de dag dat ik ongi zou worden. Ik geloof de 13e of 14e of zo... :) Jaaaa, ik ga 't volhouden tot dan... :):)

5. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik bij de calculator mijn cyclus invul, staat er dat 28 januari mijn eisprong moet zijn geweest en 2 februari de innesteling. Maar dat zijn toch geen 7 dagen? Of ligt het ook aan je aantal dagen van je menstruatie-cyclus??

6. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hallo allemaal ... ik ben docent :D Geef les op het MBO Zorg en Welzijn. Maar ik ben in het basisonderwijs begonnen.

Ben gestopt met testen, ik verwacht geen positieve test meer aangezien ik geen ovulatiesymptomen meer heb: slijm, liessteken etc. Ik ga volgende periode ook met Zwanger en Kids, zijn vandaag binnengekomen met post en gebruik ik die digitale alleen voor eventuele bevestiging.

Wendy, ik zou wel met baas bespreken dat je bezig bent met zwanger worden... ook al duurt het nog wel een jaar. Om zwanger te worden is het ook niet handig om in zo een omgeving te werken.

7. Stier78

Stier78 Lid

31 jan 2011
    63
    0
    0
    Sales
    Overijssel
    @ Wendy; lijkt me wel goed om aan te geven bij je baas als het schadelijk is voor je evt. zwangerschap. Heb je geen collega's die eerder dit hebben meegemaakt?

Zelf heb ik een buitendienst functie, dus prima voor mij te combineren. Alleen dat plassen onderweg ;)
    En niet teveel koffie bij klanten drinken, schijnt ook niet goed te zijn...

Nog 5 dagen wachten voor mij.
    Had 23-24 3n 25e een pos ovu test en zou dan de 30e mijn ei hebben gehad volgens internet berekening. Op de 4e kan ik dan een bloedtest doen en vanaf de 8e een thuis test.
    Nou geloof me, die test heb ik in huis! ;)

8. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik kwam even bij jullie spieken, maar is het goed dat ik meeklets?
    Ik ben 32 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje. Ik zit nu in ronde 10, maar voel mijn menstr al aankomen, tis alleen nog even afwachten wanneer. Jullie zijn wat minder ver zo te zien of zijn er meer meiden die in ronde 10 of 11 zitten?

9. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey leentje daar ben je weer...

Ja jullie hebben gelijk maar als ik niet meer zou werken op de chemo ben ik mijn baan kwijt, want op dit moment moet ik wel tot ik echt zwanger ben. andere collega´s gaven het zo snel mogelijk aan toen ze gelijk wisten dat ze zwanger waren, nadeel is dat iedereen het al weet maar voordeel is dat je niet meer met de chemo mag werken. ook ik werk met handschoenen, mondmasker etc maar ga het er zeker nog eens over hebben..

verder voel ik me niet anders, denk ik, had wel beetje rare buikpijn, maar kan van alles zijn.
    afwachten maar! voel me niet zwanger eigenlijk.

GR wen

10. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    he joy, volgens internet duurt t echt 7 dagen dat het bevruchte eitje dus via de eileider naar de baarmoeder gaat en zich daar innestelt..
    voel je al dingen?

hey sunny ik had dat dus ook he vorige maand na 8 dagen of zo flinke steken en bruinig slijm, was ook een week over tijd! raar allemaal. dus kan best.

11. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me nog niet anders, wel een beetje vol gevoel in mijn buik, tenminste klein beetje ongi-gevoel dat de hele tijd aanhoudt. Maar ja je kunt zoveel gissen als je wilt! De ene heeft helemaal niks gevoeld de ander weer wel..... Bij iedereen anders.
    Ik ga 11 februari gewoon testen!
    Gister bij een buurvrouw koffie gedronken, daarna "wijntje?" vroeg ze, nou zeg ik doe maar iets fris. Haha, zegt ze ooooh ik snap het al...
    Krijg je dat!

12. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Ik ga morgen bij een vriendin eten...normaal gaan de wijntjes er wel in, maar morgen wordt 't een sappie. :)

13. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik trek vanavond een fles wijn open, want ik ben ongesteld geworden.
    Volgende week 2 afspraken in het ziekenhuis, kijk er niet bepaald naar uit.

14. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ah gads leentje, balen meid!!!

wat ga je in t ziekenhuis doen?

Ik voel me niet zwanger helaas meiden:( wel opgebazen buik en pijnlijke borsten maar dat is ook als ik moet menstrueren..
    we zien wel..
    beetje down vandaag!!

15. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nog Leentje,

Balen van je menstruatie, ondanks dat ik het nog niet zo vaak heb meegemaakt sinds we begonnen zijn, is het steeds niet leuk! Ik geef mezelf dan ook "cadeautje" als ik ongi ben geworden. Een lekkere fles wijn leegdrinken, of een schoonheidsbehandeling.
    De ene keer denk ik, het is raak dan denk ik weer van niet..... Je kunt je jezelf mooi de kop gek maken.
    Ben ook benieuwd wat je in het ziekenhuis moet doen. Sterkte daarmee!

16. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    @ Leentje: Grrrrrr....Leentje....balen hoor! :x Groot gelijk dat je een flesje wijn open trekt. Sterkte volgende week in het ziekenhuis!

@ Joy en Wendy: bij mij ook geen enkele symptoom te vinden. :( De afgelopen dagen wel wat ongi-gevoel, maar vandaag niet meer. Al voel ik nu ineens een klein beetje m'n buik trekken... :) Nog ongeveer een week wachten!

Wendy, ik hoop dat morgen je down-gevoel helemaal is verdwenen en dat je morgen met een :) op staat!

Fijn weekend allemaal!

17. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hai allemaal, voel me nog steeds down, haha sorry!
    wil gewoon iets voelen zodat ik het weet, ben ik zwanger of wordt ik ongesteld?
    mijn darmen rommelen, dat is t enige, af en toe buikpijn, van de darmen?
    weet t ook niet..
    fijn weekend allemaal en hopelijk weet iedreen volgende week meer:)

18. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey meiden, ik hier nog ff..

erge hoofdpijn op komst helaas en heb nu ook buikpijn,. denk dat ik over 6 dagen ga menstrueren. jammer want had nu echt op het juiste moment van de ei geklust..
    maarjah..dan heeft t toch niet gepakt denk ik..

wat voelen jullie?

19. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Leentje :(

Wendy, jij moet nog wel ff tot je nod. Heb je normaal ook zolang van te voren klachten?

20. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Mijn onderbuik rommelde vanochtend ook. En ik heb de hele dag al pijn in m'n onderbuik en onderrug. Heb ik nog niet eerder gehad.

Krijg net een smsje van een vriendin waar ik zometeen naar toe ga....of ik een wijntje bij het eten wil. :) Hmmmm...best zin in een wijntje, maar denk dat ik beter een glaasje water kan nemen. :D

Deel Deze Pagina