Heb ook een beetje een ongi-gevoel in mijn buik, duurt nog een week tot mijn NOD....... Weet eigenlijk niet of je zo vroeg al klachten kunt krijgen van je ongi. Vanmiddag kraamschudden gehad van een vriendin, mijn man en zo'n kleintje stond heeeel goed! Haha hij wilde em niet meer afgeven... Vanavond weer verjaardag, goed excuus voor geen wijntje.... ben de bob.
@ fleurtje: normaal heb ik wel een week vantevoren hoofdpijn, nu moet ik zeggen dat het maar 1 dag was en dat ik me druk maakte, ik ben zo dom, ik ging tekeer tegen mijn vriend dat het maar niet lukte en dat ik me klote voel etc.. heb er spijt van en met hem gepraat en hij zei tegen mij dat ik eens rustig moet doen en moet afwachten omdat ik mezelf helemaal gek loop te maken. Wat een stress geeft dit.Ik heb nu besloten maar af te wachten en niet bij alles wat ik voel gelijk te denken dat het fout zit. Vandaag uitgeslapen en voel me al beter. Hoofdpijn is weg, verder nergens last van.. Meiden, ik heb ook niks gedronken dit weekend en had ook etentjes en verjaardagen, het valt niemand op
@ Wendy: he balen dat je nu al voelt dat je ongesteld gaat worden. Ik voel het ook een week van te voren, krijg dan pijnlijke borsten en kramp in m'n buik. Maar ik hoop dat het bij jou wat anders betekent hoor! Ga je wel verder met de ovutesten als het deze maand niet lukt? Mij bevalt dat erg goed, maar het is wel duur aan het worden. @ Joy: Vervelend he dat je niet weet waar je aan toe bent, die 2 weken wachten duren veel te lang! Maar wel slim om jezelf te trakteren als je ongi bent, al zou je natuurlijk liever 9 maanden geen wijn drinken . @ Sunny: spannend! Heb je normaal symptomen een week voor je ongi? @ hier: Ik ben doorverwezen naar de gyn, dus dat gaat deze week gebeuren. Ik vind het wel erg spannend en zie er tegenop. Het is nogal een traject om in te gaan (als ik het zo lees op dit forum). Maar ik vind dat we lang genoeg geprobeerd hebben. Mijn man heeft trouwens al een zaadtest laten doen en dat was goed.  
@wendy, snap helemaal wat je bedoelt met jezelf gek maken en lekker uitrazen tegen je vriend. Je kunt alleen zelf veranderen hoe je over alles nadenkt! Ik denk zelf, stel dat het deze maand niet raak is, dan de volgende maand maar! @Leentje, succes bij de gyn spannend, lijkt me wel een fijn idee dat er eens goed na gekeken wordt of alles oke is met je lichaam
@ leentje, ja ik ga zeker verder met de testen, deed me wel goed wat spannend voor jullie aankomende week ! weet je al hoe de onderzoeken zullen gaan? @ joy, ook een gevoel dat je niet zwanger bent? dat voel je toch aan je lichaam he. .althans ik voel me echt niet zwanger, niet misselijk of wat dan ook, wel weer hoofdpijn.. @ sunny: hoe is t meid? denk je dat je zwanger bent??
Ha ladies, Hoe herkenbaar die stress en onzekerheid! Dit weekend voelde ik opeens ook geen rare dingen meer. Is dat een teken dat ik toch niet... Was er flink chagi door en besloot vanmiddag dat ik vanavond toch al een test wilde doen. Man lief deed gelukkig mee dus vanavond een test gedaan. De test streep was duidelijk en daarna kwam er heel licht een ander streepje. Ik voorzichtig optimistisch. Net weer even naar de test strip gekeken en de 2e lijn is nu veel duidelijker. Weet iemand of dit echt is of kan ik niet op die 2e lijn vertrouwen. Eigenlijk moet ik nl pas dinsdag testen en die 2e lijn was eerst heel dun...
Kwam het lichte streepje binnen de testtijd? Dat zou een goed teken zijn. Streepjes na de testtijd zijn blijkbaar indroogstreepjes. Spannend!
Stier78, als ik jou was had ik alle tests gedaan die je had!! haha, als je er 1 van clearbleu hebt zou ik die ook doen, volgens mij is die test wel heel goed!
Mijn vage streep kwam al na 3 minuten en de dikke streep zat er later. Voel me vandaag ook erg misselijk maar weet niet of dat van de stress komt. Ga vandaag na mijn werk toch nog maar even een andere test kopen. Ik barst van de ovu testen omdat ik daar groot van had ingekocht maar zwangerschapstesten moet ik nog extra kopen. Zou toch echt wel erg tof zijn!
Ovutesten zijn ook wel eens positief als je zwanger bent, probeer je die toch gewoon. Maar binnen de tijd een streep, dat is positief...spannend!!! Heb je een foto?
Goedemorgen allemaal! Goed weekend gehad? Volgens mij is het de week van het testen! Stier78...jij als eerste! Je had al een heel licht streepje schreef je...ik duim voor je!! Daarna volgen Joy en Wendy over een paar dagen...gaan jullie dat volhouden of toch stiekumpjes eerder testen? Ik ben over een weekje aan de beurt. Ik wacht denk ik tot 14 februari Valentijnsdag. De 13e is volgens mij mijn NOD, dus dan kan ik de 14e wel een testje doen. Tjee...wat duurt dat nog lang!! :x Leentje78: succes deze week bij de gyn! Wel goed om te horen dat de zaadtest bij je man helemaal in orde was! Dat is weer één "zorg" minder. Als het bij ons over zo'n 5 maandjes niet raak is, gaan wij ook maar eens de huisarts bezoeken. Maar ik wil eerst nog even een paar maanden ovutesten proberen. Katja77 en Fleurtjes, hoe gaat het met jullie?
Ik zit nu op mijn werk en kan dus niet testen. Ook kan ik nog geen foto erop zetten. Zal dat vanavond doen als ik thuis ben. De 2e streep is nu (gisterenavond en vanmorgen) heel duidelijk maar hoop dat het geen indroog streep is!!! Ben wel heel misselijk! Kan ook de stress zijn!! Iedereen succes deze week. Wel leuk als we straks allemaal in Okt gaan bevallen.
Hierbij mijn foto. Toch wel duidelijk 2 strepen. @ Leentje: Heb net een ovu test gedaan maar daar bleef maar 1 streep zichtbaar. @Sunny: Lastig dat wachten hè! Morgen kan ik officieel testen maar gisteren trok ik het al niet meer. Vandaar dat ik dus gisteren al stiekem heb getest. En nu dus een beetje onzeker ben over indroog lijntjes, goede test etc. @ Joy: Mijn nieuwe zwangerschapstest bewaar ik tot manlief er morgenochtend bij is. Is geen clear blue test maar hou je op de hoogte. Spannend!
Werkt blijkbaar ook niet bij iedereen hoor, die ovutesten. Maar ik zie op de zwangerschapstest wel duidelijk 2 streepjes. Ik duim voor je!
Heeft iemand hier ook last van het niet durven nemen van een zwangerschapstest?? Ik durf gewoon niet! Wat stom zeg, tenminste ik moet nog even wachten. Ben zo bang voor de uitkomst!
Probeer er niet te zwaar aan te tillen...jullie zijn (net als ons) nog niet heel lang bezig toch? En ook nog maar net van de anticonceptie af. Ok...makkerlijker gezegd dan gedaan...dat snap ik. Ik heb me voorgenomen zeker het eerste half jaar niets te verwachten. We moeten ons lichaam in ieder geval even de tijd geven te herstellen na (jaren) gebruik van anticonceptie. Ik ben wat dat betreft een redelijk nuchter figuur. Een nuchtere Fries (nu wonend in Arnhem dan) Maar misschien denk ik er over een paar maanden wel heel anders over als het dan nog steeds niet is gelukt.
Vanmorgen weer een test gedaan en ik ben zwanger! Weer 2 streepjes en nu direcht en duidelijk. Oktober 2011 is de maand. Nu duimen voor jullie!