WOW stier super!! gefeliciteerd, was je dus niet voor niks misselijk en was het echt zo!! ben erg blij voor je! met mij gaat t goed eigenlijk, nergens last van. @ sunny ik ga niet testen , want ik voel dat ik gewoon ongi ga worden.. en dan houd ik mezelf voor de gek..of ik moet ineens echt misselijk gaan worden etc. dan ga ik testen als ik zaterdag nog niet ongi ben geworden.. Hoe is t met de rest?? wat voelen jullie?? Liefs
Gefeliciteerd!! Lekker van genieten! Ik heb zelf nu het gevoel dat ik ongi ga worden....... Heb de hele week al zo'n gevoel, en vandaag word het sterker. Ik ga vanavond denk ik een test doen.....
Had gisteren al geduimd voor Stier78...dat heeft geholpen. Dusss...als jij vanavond gaat testen, gaat het duimen weer beginnen!
Ik heb vanaf de eisprong dagelijks last van wat lichte buikpijn en soms een opgezette buik. Daarnaast wat vollere en iets gevoelige borsten...maar ja, dit zijn volgens mij allemaal ongi-symptomen. Al heb ik er deze cyclus wel extra veel last van. Maar om nou te zeggen dat ik me zwanger voel...weet niet...geen idee hoe dat voelt!
@wendy Op zich wel goed. Ik ga er van uit dat ik 3 weken geleden geen innestelingsbloeding heb gehad, maar dat ik een week te vroeg ongi ben geworden. De zwangerschapstesten zijn namelijk nog steeds neg.
Hey meiden! Even ego bericht: Gisteren bij de gyn geweest en een fijn gesprek gehad. Ik had een uitgebreid bloedonderzoek laten doen en dat was allemaal goed. De zaaduitslag van mijn man nog eens doorgenomen en die was erg goed. Een half jaar geleden heb ik een inwendige echo gehad en omdat die goed was leek het hem een goed idee om nog een paar maanden af te wachten. Hij gaf ons de keus. We hebben er voor gekozen om te wachten tot de zomer. Toen ik daar zat had ik er ook helemaal geen zin in, al die onderzoeken die stress opleveren, dat gepruts aan m'n lijf . Het moet gewoon lukken zonder al dat gedoe! Dus we gaan het nu los proberen te laten.
@ joy: Ben ook benieuwd naar je test! @ Leentje: Snap je frustratie! Duim voor je! @ Kniffel: Had je deze maand ovu testen gebruikt? @ Sunny: Ik had deze maand ook last van een dikke opgezette buik 's avonds en veel steekjes, krampjes etc in mijn buik. Normaal had ik dat maar een dag of 2 voor mijn ongi. Ik voelde me wel anders maar wilde dat ook graag. Uiteindelijk ben ik dus wel zwanger en waren dat dus sympthomen. Maar nu voel ik bijvoorbeeld niets meer. Zelfs niet meer misselijk (vol gevoel in mijn keel) terwijl ik dat vorige week nog wel had. Je lichaam is maar een raar iets! Duim voor je! @ Wendy: Knap van je dat je je kunt beheersen om dit weekend pas te gaan testen!
@stier Nee ik heb geen ovu testen gebruikt, omdat ik niet wist of ik met 22 dagen ongi was geworden of dat ik een innestelingsbloeding heb gehad. Ik weet dat ik mijn ei altijd tussen dag 12 en 14 heb. Ik ben namelijk twee keer zwanger geweest en beide keren heb ik op dag 12 geklust en begin 2010 heb ik ook 3x IUI gehad en bij alle 3 de keren had ik mijn ei op dag 12. Mijn 2 zwangerschappen (en 2x mk) zijn niet voortgekoemn uit de IUI behandelingen.
@ joy: balen meid dat je voelt dat je ongi gaat worden!! @ sunny: wow dan heb je toch veel verschijnselen hoor denk ik zelf! vollere borsten zijn zowieso een teken? ben jij van plan eerder te gaan testen?? @ leentje! sterkte in ieder geval en ben blij dat de onderzoeken goed waren.. @ kniffel: hopelijk heb je deze maand meer geluk met je ei dan!want je zit altijd tussen dag 12 en 14 met je ei.. @ stier: wat raar dat je symptomen weg zijn, daderlijk krijg je ineens alles in 1 keer, zul je zien Met mij gaat t wel, iets pijnlijke borsten, hele lichte hoofdpijn en wel veel moe, maar nog steeds voel ik me niet anders! het is ook druk op het werk..mss daarom moe en hoofdpijn? ik ga niet testen want heb nog steeds het gevoel dat ik ongi ga worden..dat zal zaterdag moeten zijn..heb ook wat pukkeltjes hier en daar op mijn gezicht.
Toch goed nieuws dat het uitgebreide bloedonderzoek en het zaad van je man allemaal ok is! Dan kun je dat in ieder geval uitsluiten. Ik snap dat jullie het toch nog even willen proberen zonder al die poespas. Ik denk dat wij daar ook voor gekozen hadden. Nog even een paar maanden "er tegen aan"...ovutestjes erbij...goed plannen...en dan gaan wij hier met z'n allen heeeeel hard duimen!
Oooooh...die symptomen...maak me gek! Maar volgens mij zijn het ook symptomen die je hebt als je ongi moet worden. Maar, wat je zegt, normaal is dat 1 of 2 dagen...en nu is het al vanaf de eisprong. Normaal denk ik er niet zo over na...maar dit is de eerste keer dat ik denk: stel dat.... @ Wendy1977: Ik probeer het gewoon nog even een paar dagen van me af te zetten (das niet gemakkelijk! ) en dan zaterdag of zondag testen. @Joy1980....hoe is jouw test gegaan gisteren????
Nee he...kom net van het toilet (sorry ladies... )...ik zag iets wat ik liever niet zie...:x...het was niet veel...maar het was er wel. En het had deze kleur -> :x:x:x Zal niet verder in details treden. Grrrrrr....Hoe kan dat nou weer...4 dagen te vroeg??? Zit nog maar op dag 25! Go away!!!!
Sunny, het is mogelijk dat het een innestelingsbloeding is. Ik zal voor je duimen dat het niet je ongi is.
@ Leentje, goed nieuws dat alles oke is! Ik zou ook niet te veel poespas willen. Komt allemaal wel goed! @ Sunny, balen!!! Meer kan ik er niet over zeggen! Volgende ronde dan maar?! @ Wendy, succes nog, bij jou kan het nog..... Ik ben namelijk vandaag ongi geworden...... Baal verschrikkelijk.... Maar goed met frisse moed naar de volgende ronde!! Voordeeltje, reken maar dat ik me vermaak met de wijn op de bruiloft van vrijdag!!!
Hallo, hier was ik ook weer eens @Sunny, euhmmm bloeding niet zo mooi maar heeft het ook doorgezet? Ondanks je nuchter houding (die ik als Groningse ook herken) kan ik me zo voorstellen dat het toch teleurstellend is. Althans dat had ik vorige periode. @Stier: van harte!!! Twee zwangeren hier, dat geeft moed. Soms voel ik me zo'n ouwe hier als ik zie dat er al meiden hier aanmelden met '90 achter hun nickname. Ben beetje moe ... even snel een reactie van mij om te laten weten dat ik nog 'meedoe' Ga ik morgen even weer wat uitgebreider reageren. Bij mij geen nieuwtjes i.i.g.