30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    @ sunny: oh meid ben zo benieuwd hoe t nu verder is met je !! hoop dat t niet doorzet!

@ joy: balen meid !! klopte je cyclus trouwens wel deze maand dan?? succes deze dagen met die klote menstruatie..

@ katja: hoe is t met je? voel je je zwanger ??

Met mij gaat t klote, ben al vanaf 4.20 uur wakker met flinke hoofdpijn en moet zo gaan werken:( heb ook buikpijn en rugpijn..

dus dat zit niet goed..
    mag ik stiekem alvast zeggen dat ik naar de volgende ronde ga??

GRR!! we houden elkaar op de hoogte!

2. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ben echt ongi zeg, tenminste qua humeur dan....... Is bij jullie de ene ongi ook anders dan de ander? Dan bedoel ik (sorry niet zo fris) de hoeveelheid en kleur?

@ Wendy, hoop dat het niet doorzet!!! Het kan nog!

Oja ben wel weer op mijn oude cyclus van 26 dagen

3. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee bij mij niet. Altijd erg licht en maar 3-4 dagen. :(

4. Stier78

Stier78 Lid

31 jan 2011
    63
    0
    0
    Sales
    Overijssel
    Ben ik ook weer.
    Even een dag off line en net bijgelezen.

@Katja77, ik ben van 78 dus hier ook een oude bes ;)
    Zwanger van de eerste en stiefmoeder van 3 jongens.

@ de meiden met ongi symp en rare bloedingen, SUCCES!!!

5. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou bij mij is het zo weinig en weer sorry een bruine kleur. Normaal is het meer en helder rood.
    Wat kan dat zijn??

Op naar de bruiloft!

6. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Even 'n hele kleine update van mijn kant...eergisteren heb ik 's avonds welgeteld 1 klein wolkje rood bloed verloren...gisteren weer hetzelfde...ook weer 's avonds. En vandaag alleen maar een mini "drupje" bruin. :(

Wordt er niet wijzer van. Ik denk dat ik morgen gewoon een testje ga doen. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. :)

Later dit weekend een langer bericht...wij gaan u eerst een pizza bestellen! :D Mjammie! Dat is voor ons alweer errrrug lang geleden!

7. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hai meiden, mijn banner klopt weer hoor!! :(
    ben weer ongi..
    maar we gaan door en houden moed!

@ sunny: laat t weten meid!! ben erg benieuwd...
    @joy: van jouw cyclus snap ik niks meer, echt raar!! doe je wel de ovulatie testen binnenkort? dan weet je meer denk ik hoe het nu zit bij jou..

x

8. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen wendy :(

Sunny heb je al een testje gedaan?

9. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Ja, Sunny heeft 'n testje gedaan, maar hoe ik dat ding ook bekeek ik kon geen tweede streepje ontdekken. Ook geen heeeeel vaag streepje of stipje. :(

Toch begrijp ik er geen fluit van...mijn temp is nog steeds hoog...gisteren ieniemienie bruin gezien, niet noemenswaardig :( ...ik wacht maar gewoon die Rode Duivel af, want een zwangerschapstest liegt niet... :)

@ Wendy :( balen hoor... Denk dat ik je over 1 of 2 dagen ook volg in de volgende ronde.

Katja, fijn te horen dat je er nog bent in dit forum! :)

Voor alle niet zwangere dames hier...zijn jullie symptomen ook allemaal verdwenen? Ik heb niet zo heel veel pijn meer in m'n buik en mn borsten zijn ook minder gevoelig.

Even 'n klein btje peptalk: KOM OP! We gaan er weer voor in deze volgende rrrrrronde! :D

10. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    *strooit hcg*

11. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    *probeert wat hcg op te vangen* :D

12. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Ja meiden we houden moed!!!!

ik drink nu een heerlijk prosecco roseetje en ben aan t relaxen met mijn vriend en ik maak een account op facebook, haha:)

sunny vind t allemaal erg raar en spannend bij jou:D

x

13. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer ook wat HCG op te vangen haha...
    Sunny balen dat je geen streepje kon ontdekken! Ikzelf ook turen en turen.....
    @wendy smaakt goed he prosecco rose! Heb er zelf ook een aantal gedronken....
    Ben zelf nog steeds erg weinig ongesteld, echt maar een paar druppels en het is bruin.
    Weet iemand hier iets over te vertellen? Kan het ook zijn dat je lichaam er reageert dat je misschien te graag wil ofzo?

14. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey joy, het kan hoor! dat je deze maand een lichte menstruatie hebt. ik heb het deze maand heel erg!! erge buikpijn ook , echt balen want ben al heel t weekend thuis omdat ik niks kan doen..

over 8 dagen je eisprong lees ik!! hopelijk komt t deze maand goed voor jullie! xx

15. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, had al weer een testje gedaan omdat ik dit nog niet eerder mee had gemaakt, met dit soort vragen he, wie zou je kunnen bellen? De huisarts of verloskundige? Geen idee....
    Mijn man is nu ook zover dat we gaan uitrekenen wanneer de beste dagen zijn om te "klussen". Gelukkig dit scheelt weer een beetje stress voor mij!
    Kijken jullie altijd op deze pagina wanneer je moet klussen of heb je ook nog andere pagina's?

Op naar de volgende ronde voor de nog niet zwangeren!

16. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Joy: bij mij begint de menstruatie meestal zo, eerst een paar dagen (soms wel 4 of 5) weinig bruinverlies en daarna ongesteld. Normaal had ik dat nooit, maar dat is ongeveer 9 maanden geleden begonnen (was toen al 1 jaar met de pil gestopt). Je cyclus kan elke maand anders zijn. Is dit je 5e ronde? En op welke dag van je cyclus zit je? Je kan altijd naar de huisarts gaan, maar als je normaal een nette cyclus hebt kan hij/zij niet zoveel.

@ Wendy: Balen van je menstruatie. En zeker als je dan zoveel pijn hebt. Heb je ook het gevoel dat je baarmoeder flink samentrekt en dat zelfs naar de wc gaan pijn doet? Ik had dat afgelopen maand, niet normaal zoveel pijn.

Hier komt de klusweek er weer aan. Dinsdag begin ik met ovutestjes, hoop dat mijn cuclus weer iets korter gaat worden. Ben begonnen met tarwekiemolie, schijnt goed te zijn voor de vruchtbaarheid.

17. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey leentje, ja dat heb ik ook en vooral die koppijn he! wordt er gek van.. morgen weer werken dus hopelijk is t dan weg!!

heel veel succes deze week met je ovulatie etc!! heb nog niet gehoord van die olie, ik heb mijn vriend nu aan de vitamine pillen. hij kan maar niet stoppen met roken en dat is echt killing voor het zaad dus hij moet ook een beetje meewerken en aan de vitamines! vind t niet leuk dat roken het zaad kapot maakt maar ik kan praten als brugman helaas!! :mad:

@ joy: ik gebruik een ovulatiekalender online en dan die ovulatie testen

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Pff ja die koppijn heb ik ook zo erg. Meestal voor de menstruatie koppijn en tijdens de menstruatie migraine. Net of de menstruatie alleen nog niet genoeg is :x.

@ Joy: ik gebruik trouwens de menstruatiekalender, daar kan je alles heel makkelijk en duidelijk bijhouden. Je kan zelf je eisprong invoeren, maar je kan het ook door de computer laten berekenen. Zo leer je je cyclus goed kennen. Je hoeft je alleen maar te registreren.
    De link: www.menstruatiekalender.net.
    Dat boek dat je kan downloaden op die pagina (rechtsonder) is ook best interessant.

19. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @leentje en wendy, thanks voor de tips! Daar ga ik zeker naar kijken! Dus wendy je hebt je vent aan de vitamine-pillen? Welke dan? of maakt dat niet uit? Mijn man rookt namelijk ook........ Ook met geen mogelijkheid ervan af te krijgen.....

20. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hallo allemaal ... ben ik nog de enige 'op het wachtbankje'?
    Mijn NOD is morgen maar ik heb er niet echt een gevoel bij.
    Voel hier en daar wat maar da's elke maand ;).

Zoals ik hier al eens eerder schreef ... heb ik geen positieve ovulatietest gehad. Verder wel dagelijks/ om de dag geklust dus daar kan het i.i.g. niet aan liggen :D

Ik gebruik voor mezelf ook de kalender van menstruatiekalender.
    Voor nieuwe ronde ga ik ook maar eens temperaturen. Wil gewoon weten of ik ovuleer. Heb nu begrepen dat je dit alleen goed duidelijk kan krijgen met temperaturen.

Ga het komende periode dus naast elkaar leggen. M'n goedkope ovulatietestjes naast temperaturen. De :) (smiley's) zijn op. Die koop ik ook niet weer.

Weekend is weer voorbij. Hebben jullie dat ook: De 'zondag-dip-want-ik-moet-morgen-werken'. Geen hekel aan mijn werk hoor maar toch, heb altijd beetje moeite met de zondag en maandagochtend.

@Iedereen: alvast een heel liefdevol VALENTIJN gewenst :D!!

Oh en ... wie toegevoegd is als 'vriend' kan mijn trouwjurk zien.
    Het is geen Rembo-styling geworden. Zag deze bij een outlet-winkel. Past prima, helemaal mijn stijl en mocht hem gelijk meenemen.

Deel Deze Pagina