Hallo allemaal! Zoals jullie kunnen zien ben ik ook maar weer met een nieuwe cyclus begonnen. Kon niet achterblijven he! Was ook al een poosje niet naar de zonnebank geweest, dus toen ik wist dat 't 'm niet was geworden deze maand heb ik zaterdagavond eerst maar een kwartiertje "zonnestralen" opgevangen. En...saampjes een flesje wijn open getrokken. (en soldaat gemaakt uiteraard! ) Alleen Katja nog op het wachtbankje hier? Dus je pakt voor a.s. ronde ook de thermometer erbij? Ik vind het best handig. Alleen kun je eigenlijk pas achteraf bekijken wanneer je eisprong was. Maar in combi met ovutestjes heb je genoeg info om je eisprong te vinden. Denk dat ik ook nog een paar ovutestjes ga bestellen. Tjee, wat moeilijk trouwens voor de meiden hier waarvan de vriend nog rookt. Het is zo slecht... Zijn ze flinke rokers of is het af en toe een sigaretje? He, die link www.menstruatiekalender.net die ken ik niet. Is dat een beetje hetzelfde als fertilityfriend? Heb net geprobeerd me aan te melden, maar dat lukte helaas niet. Zal 't later nog eens proberen.
Ook wel stom. Krijg net een berichtje van menstruatiekalender.net dat ze geen nieuwe aanmeldingen accepteren. Zit ik jullie er lekker mee te maken en kan je je niet aanmelden . Zie dat Libresse ook een kalender online heeft, maar weet niet hoe die werkt. Sinds vandaag is het niet meer mogelijk om je in te schrijven op menstruatiekalender.net. Wij bezinnen ons momenteel over de toekomst van de applicatie en vonden dit een goed moment om even de pauze-knop in te drukken. Wie reeds een toegangscode heeft kan van de kalender gebruik blijven maken.
hai meiden!! @ sunny: balen meid, maar we gaan door oke? en we gaan voor een nieuwe ronde met zijn allen ik heb mijn vriend gewoon aan de multi vitamines gezet, en ja ik vind hem een stevige roker, denk 20 sigaretten op een dag! ik vind t ook niet leuk, maarjah.. als ik niet zwanger kan worden na 1 jaar zegt men dat je MOET stoppen met roken. Ik ken iemand die weg ging bij haar man omdat haar man niet wilde stoppen en slecht zaad had door t roken..vreselijk he! Iemand verrast vandaag met valentijn ?? (L)(L) ik niet.. grr!! hahahahahahah xx
ah fleurtjes neeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! je was toch al best ver? jeetje wat vreselijk, ik d8 nog aan je omdat je je echo zou hebben.. hoe voel je je en gaat t een beetje?? sterkte en een knuffel xx
Fleurtje wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte! Heb een kaartje van mijn man gehad, dat hij dat helemaal alleen heeft uitgezocht vind ik schattig! Ben vandaag echt ongi geworden, betekent dat dan dat mijn cyclus langer is? of moet ik die eerste dag gewoon aanhouden.... geen idee.... ovulatie-testen dan maar....
@Fleurtje ... moeilijk om hier woorden voor te vinden. Wat een vreselijk nieuws!! Sterkt meid! Dat besef ik me pas sinds ik op het forum kom ... het is één ding om zwanger te worden ... maar dat de 'zorgen' pas beginnen als je het éénmaal bent. Nogmaals sterkte!!
Dat had ik ook. Bij mijn eerste mk kon ik het haast niet geloven. Bij mijn 2de zwangerschap wist ik dat ik zwanger was maar voelde het ook toen het mis ging. Sinds vorige week voelde ik me zo twijfelachtig en niet echt blij. Gisteren was ik ook echo bang voor de echo. Maar niet vergeten, dat kans dat je een kindje krijgt is veel groter dan dat je een miskraam krijgt.
Balen! De eerste dag van je ongi (en dus de 1e dag van je nieuwe cyclus) is als je echt rood bloed hebt, dus de dagen dat je bruinverlies hebt tel je bij je vorige cyclus. Het kan goed dat je cyclus langer is. Hoera voor de ovutesten, hoef je je igg niet bang te zijn dat je je eisprong mist .
Hoe is het met jou Fleurtje? Moet je nu wachten tot je gaat bloeden of krijg je een curretage? Of vind je het vervelend dat ik dit vraag?
hai joy, ik zou t echt niet weten, wat doet jouw cyclus vreemd zeg!!!! mijn menstruatie is over ik drink nu een wijntje en ga me daarna weer voorbereiden op vruchtbare dagen @ fleurtjes: gaat t een beetje met je? x
Hmmm... mijn ticker is al aan een nieuwe cyclus begonnen. Echter wacht ik nog steeds op de duivels... Dacht bij 3 dagen over tijd, doe eens een testje maar die was negatief. Heel vervelend dat je nu moet wachten tot je naar een nieuwe ronde kan.
Ik heb een klein vraagje over mijn cyclus. Meestal loop ik op dag 2 helemaal leeg met stolsels en al, moet om het uur me verschonen. Nu ben ik afgelopen dinsdag ongi geworden, maar het is alleen wat bloed, zonder stolsels. Het is ook vele malen minder dan mijn normale ongi. Het meeste is bij het plassen. Heeft iemand dat wel eens eerder meegemaakt?