Yeah! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! @ Kniffel: Ik heb hier geen ervaring mee ...mijn menstruatie stelt de laatste tijd echt nix voor. @ Wendy: Ga je deze maand ook weer aan de ovutestjes? Wanneer begin jij? We moeten allebei nog 11 dagen tot De Dag. Ik heb er nog maar 12 extra besteld. Zijn vandaag binnen gekomen. Denk dat ik dinsdag of woensdag begin (dag 10 of 11) @ Joy: Hoe gaat het met jou? Ben je alweer van je ongi af? Wanneer ga jij beginnen met ovutestjes? @ Stier: Hoe gaat het? Hoe voelt het zwanger zijn? Voel je je anders? @ Leentje: Is de klusweek goed verlopen? Wilde manlief een beetje meewerken.
Ja euhh kniffel, schreef vanochtend nog dat ik dacht te bloeden... maar dat was echter één veeg. Had een tampon in maar daar zit nu dus helemaal niets meer aan... Geloof dat je lichaam helemaal verslag kan zijn als je (onbewust) toch erg bezig bent met 'zwanger' worden. Je gaat overal op letten, dingen die je eerder niet eens opgevallen zijn. Lees wel mee. Ben beniewd naar de reacties van anderen!!
Hey Sunny, was nog bezig met mijn bericht en was jij er alweer tussen. Allemaal reacties op anderen ... hoe'st met jou dan? Hoe lang ben jij al bezig met het temperaturen? Lijkt me zo'n gedoe. Ben bang dat ik iedere ochtend vergeet ... en als ik wakker wordt is eerste wat ik doe, naar de wc. Daarna mag je ook al niet meer temperaturen begreep ik ...?
Halloooo, Goh had me gisteren toch een baaldag, echt alleen maar gehuild en me kut gevoeld..... Dus een erge ongi-dag dus... Dank jullie wel voor alle info! Dus mijn cyclus was dus 32 dagen. Maar ga in ieder geval wel met ovulatie-testen beginnen, ik denk morgen....
Hier alles goed hoor! Weer helemaal klaar voor de volgende ronde! En ook klaar voor het weekend trouwens! Nog 1 dagje werken! Ik doe het temperaturen doordeweeks meteen nadat de wekker is gegaan. Is 'n minuutje extra. En in het weekend meteen als ik wakker wordt (een uur of 7 of 8). De thermometer ligt binnen handbereik, dus als ik wil draai ik me daarna nog een keer om en slaap ik weer verder. Moet wel zeggen dat ik zo'n typetje ben van grafiekjes en dat soort dingen. Vind 't ook leuk om op fertilityfriend mn grafiekje bij te houden. Samen met de ovutesten geeft het een duidelijk beeld wanneer de eisprong is. Op "deze leeftijd" laat ik het liever niet aan het lot over...als ik 't lichaam een btje kan helpen dan doe ik dat. Zo ben ik dan ook wel weer...
Hey meiden, Dacht gisterenavond echt dat het zo beginnen maar vanochtend nog geen bloed. Ik wacht tot maandag en dan ga ik bellen of ik pillen mag hebben. Dit wachten is echt killing. Alle nods inmiddels alweer voorbij?
hai fleurtje.. dat wachten duurt zo lang zeg !! ik wens je alle sterkte @ sunny ik ga weer op dag 11 beginnen met testen ja.. vandaag een dagje naar de 9 maandenbeurs met mijn zus.. veel zin in x
@ Joy: Soms kan je het minder hebben dat je ongesteld bent he en heb je zo'n vreselijke baaldag. Gaat het nu wat beter? Waarom begin je zo vroeg met ovulatietesten? Zou ik niet doen hoor, beetje zonde van je geld. @ Sunny: onze klusweek zit er weer op. Gelukkig maar, want ben het weeral beu en mijn mannetje ook . Wat goed dat je temp, zo weet je idd wel goed wanneer je eisprong is. Ik heb nooit getemp, lijkt me zo'n gedoe. @ Fleurtjes: wat verdrietig dat je dan ook nog moet wachten tot je gaat bloeden, sterkte meid! @ Wendy: Ga je naar de 9 maandenbeurs? Daar zou ik ook graag naartoe gaan, maar zolang ik niet zwanger ben vind ik dat echt te moeilijk. Is je zus zwanger?
@Leentje, Ja vreselijk zo'n baaldag... Maar ben er al weer overheen! Ben helemaal fit voor de volgende ronde! Ben zelf ook altijd blij dat de klusweek er weer op zit. @Fleurtjes, dat wachten lijkt me ook vreselijk, hopelijk gaat deze tijd snel voorbij @Wendy, de 9maandenbeurs lijkt mij wel confronterend en tegelijkertijd ook interessant, hoe was het??
nee hoor, ik vind dat niet confronterend.. ik ga daar elk jaar heen, zus en ik zijn niet zwanger, maar t is super leuk daar!! moet je echt doen.. Met de trein rijden was vreselijk dames! vertragingen, treinen die niet meer reden ( zonder reden) en die vrieskou!! maar uiteindelijk net thuis en een leuke middag gehad en een tas vol leuke spulletjes! liefs wen
Hey Meiden Zit met een vraag. Als het goed is is deze maand weer mijn ovulatie op dag 17. Mss raar maar nu zit ik te denken, wanneer nu de beste dagen om te vrijen?? dag 14 16 en 18? of juist dag 13 15 en 17. Die laatste zijn denk ik mijn optie... x
@ Wendy, persoonlijk zou ik voor 13, 15, 17 gaan en misschien dag 16 er gewoon ook nog even bij! Het zou mij ook leuk lijken, struinen over de 9 maandenbeurs. Nooit gewezen maar ik vind vaak wel gezellig. Tenzij trouwbeurs... daar was ik om ideeen op te doen, 2 maanden geleden. Had het na een uur al bekeken... wat een poppenkast!! @ Sunny, ik zal jou dan af en toe even om adviezen vragen betreffende het temperaturen. Lees nu al wel een tijdje mee op de pijler van temperatuurkaartjes. @Fleurtjes, hoe is het? Al een bloeding? En nogmaals veel sterkte... Ik ben vandaag pas echt ongesteld geworden. Ik had dit keer een cyclus van 36 dagen!! Heeeel vervelend. Maar gelukkig kan ik nu weer overnieuw beginnen. Nu ook begrijpelijker waarom ik nog geen positieve ovulatietest had. Ik had een na dag 21 opgegeven. Ben gisteravond naar film geweest met vriendinnen: Black Swan, hele aparte artistieke maar ook mooie film. Bij toeval bleek het ladiesnight te zijn en kregen we nog een goodybag mee met allelei leuks.
Hoi meiden, Heb gisteren een ovulatietest gedaan omdat ik gewoon zeker wilde weten of die eerste bloeding toch niet mijn ongi was. Dat was dus niet zo, geen streepje te bekennen. Volgende week dus klusweek! Iedereen veel succes! Black swan lijkt mij ook een geweldige film, ga er ook nog heen met mijn homo-vriendje haha. Fijn weekend nog!
Moeilijk he! Wat ik zou doen: om de dag vrijen vanaf dag 12 en als je ovulatietest positief is dan zeker die dag (ook al is het nog maar 1 dag geleden) en de dag daarna. Misschien is je eisprong nu iets eerder en mis je hem als je dag 14 begint.
ja vind t erg lastig en wil ook helemaal niet `geforceerd`vrijen maar elke dag is niet goed voor de kwaliteit van het zaad. ik ga mijn gevoel volgen, de ovulatie testjes weer doen en maar hopen op geluk @ katja: ik had dat vorige maand, dag 36! dan denk ik: komt dat nou echt door stress? @ joy: succes en zet m op! Fijne zondag meiden
Je moet doen waar jullie een goed gevoel bij hebben. Tja en zin hebben is het belangrijkst, maar ik heb normaal gezien niet om de dag zin , weet niet hoe dat bij jullie zit... Maar ik probeer natuurlijk wel zin te maken.
Tja, ik weet niet. Ik ben toch zwanger geraakt. Mijn ovutestjes/Eisprong en de hartjes staan hier geloof ik een paar paginas terug. Ow maar dat had ik ook hoor. Na een paar dagen was ik wel blij dat het klaar was. hahah
Gelukkig ben ik niet de enige . Ben het na de klusweek echt beu! @ Wendy: Als het zaad goed is dan kan je best eens een paar dagen achter elkaar klussen. Als de zaadcellen van minder goede kwaliteit zijn, dan kan je beter niet elke dag klussen. Maar dat weet je natuurlijk niet, dus dat maakt het nog lastiger .
Voor mij zijn de ongesteldheidsdagen 'rusttijd'... verder hier wel dagelijks, i.i.g. om de dag erg gezellig Daarom hoef ik niet zo bewust bezig met 'klussen'. Daar zal het i.i.g. niet aan liggen. Maarrrr even nog over temperaturen. Dinsdag had ik bloed en was ik dus begonnen met temperaturen. Was allemaal: 37.4, 37.6 zelfs en nu met daadwerkelijk menstruatie gezakt naar 36.5... Ga er nu stiekum toch vanuit dat ik een ovulatie heb gehad ondanks de negatieve ovulatietesten. Waarschijnlijk had ik sowieso niet lang genoeg doorgetest met een cyclus van 36 dagen...