30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Leentje, ik snap je helemaal, van de meeste zwangeren hoor je dat ze het gewoon wisten dat ze zwanger waren. Nou hoe voelt het dan!!? Je kunt jezelf ook voor de gek houden (heb ik een aantal keer gedaan)
    Stel dat het toch gelukt is, is 1 glaasje toch geen probleem.

@Sunny, ik heb zelf ook sinds ik mijn spiraaltje niet meer heb veel meer last van emoties, ik was juist de bikkel van mijn vriendinnenclub haha, nou er moet maar een zielige reklame op tv komen of heb de tranen in mijn ogen.

@Wendy, wel fijn dat jij nu kunt klussen zonder het "verplichte"
    Nou dat had ik gisteren kon me er bijna niet toe zetten... pffff (erg he!)
    Vanmiddag ga ik weer een ovu-testje doen, laat ik nog wel weten!

Fijn weekend!

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Hey Meiden

Gister avond waren we beiden zo moe en allenbei niet lekker, en hoofdpijn:( NIET geklust dus, en nu zo'n schuldgevoel:(
    Vreselijk!! Had ik maar niet zo'n schuldgevoel. Ik hoop dat dag 12 en 13 goed zijn geweest:(
    Want had dan w.s gisteren dag 14 mijn eisprong. Zou het dan goed zijn geweest?

@ leentje: mijn zus was dronken en wist niet dat ze zwanger was:) erg he, hahaah, dus maak je niet druk..

@ sunny: ben blij dat t beter met je gaat, denk dat jij een heel laat ei hebt deze maand:O

@ joy: Laat t weten he!! ben benieuwd

x

3. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    @ Leentje: Een drankje drinken is volgens mij niet zo erg hoor. Ik ken een paar meiden die niet door hadden dat ze zwanger waren en in het begin nog zijn wezen stappen (en drinken). Hebben allemaal gezonde kindjes op de wereld gezet.

@ Wendy: Je hoeft je toch niet schuldig te voelen? Als gisteren je ei was en je hebt die 2 dagen daarvoor geklust...dan is dat toch een mooie score! :) Tenminste...ik zou er erg blij mee zijn! Als je moe bent en hoofdpijn hebt dan is het niet zo gek dat je even geen zin hebt. Mijn donderwolk heeft er afgelopen week ook voor gezorgd dat de "score" minimaal (zeg maar gerust nul) is. Had gewoon geen zin...

@ Joy: Hoe zag je testje eruit vandaag? :) Is er al(weer) een 2e streepje te zien?

Bij mij weer helemaal nix te zien! :( Ik zit al op dag 14. Vorige keer was er op dag 13 al een licht streepje te zien. En het erge is...ik zie ineens m'n temperatuur wat stijgen! Hij kan toch nog niet al zijn geweest? Ik heb alleen op dag 11 heel even wat steekjes gehad in m'n buik.

Had trouwens wel moeite met het bepalen van mijn eerste cyclusdag deze maand. Ik had namelijk een paar dagen 1 wolkje bloed verloren, maar dat mag je toch nog niet als eerste dag rekenen? Ik begon pas met tellen toen het iets meer doorzette. Grrr....strax had ik toch die eerste dag met een wolkje bloedverlies moeten tellen als 1e dag... :x ...dan was dag 11 eigenlijk dag 15... :$

Ik test nog 3 dagen door (t/m dag 17) en anders denk ik dat ik m'n eitje heb gemist. :)

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hoe was je testje nu, Joy? Lekker nieuwsgierig he haha.

@ Wendy: je moet je toch niet schuldig voelen meis, want jullie hebben veel geklust! Maar snap wel dat je er van baalt, maar als je je niet lekker voelt dan heb je echt geen behoefte.

@ Sunny: nou zeg, is je testje nog niet donkerder. Had je op dag 11 niet getest? Je 1e cyclusdag is als je menstruatie echt doorzet, dus als je veel rood bloed hebt. Had je de 1e dagen bruinverlies of ook rood? Ik denk dat je wel goed gerekend hebt, maar dat je cyclus nu iets langer is.

@ hier: tja dat wijntje, jullie hebben wel gelijk hoor, kwaad zal het vast niet kunnen. Alleen gaat het een beetje tegen mijn gevoel in, omdat ik normaal niet drink na mijn eisprong. En het is niet bij 1 wijntje gebleven ;).

5. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    He allemaal,

Nou heb een ovulatie test gedaan en hij is nu wat donkerder dan gisteren, maar nog steeds niet positief, ik denk dat morgen of overmorgen positief zal zijn.

Vanavond een carnavalsfeest, ik ga er wel eentje drinken....
    Volgende week kan het niet meer....

@sunny, ik heb ook geteld vanaf echt rood bloedverlies en het lijkt wel te kloppen.
    @wendy, je moet echt geen schuldgevoel hebben hoor! Denk er maar over na dat de sperma-cellen tot 7 dagen kunnen overleven in je baarmoeder!

6. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    @ sunny: hey meid wat raar! zou je nu zo'n laat ei hebben??
    Ik hoop voor je dat je m nog vindt en op dag 11? dat zou wel heel gek vroeg zijn..

@ joy: Het komt er dus aan jouw eitje, anders 2 keer per dag testen??

@ leentje: lekker wijntje dus gehad:)

Met mij gaat t wel weer, alleen zoveel last van acne, dat blijf ik raar vinden, heb ik nooit rond de ovulatie:) Nu is t weer afwachten voor ons allemaal meiden..

Heb trouwens een nieuwe fone: een blackberry bold

7. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Pffff...wat een weer vandaag zeg! :( Echt zo'n bankhangdag. Gelukkig kon ik mezelf motiveren om naar de sportschool te gaan. Toch nog wat beweging gehad vandaag.

Gisteren zijn we naar Ouwehands Dierenpark geweest. M'n moeder had kaartjes "gewonnen" bij de loterij. Dus ik mocht samen met manlief naar de dierentuin. Altijd leuk! Na de tijd nog pannenkoeken gegeten. Mjammmie!

En zometeen ga ik met m'n online foto-albumpje bezig van de wintersport in januari. Zo vullen we deze regenachtige zondag. :cool:

Hey Wendy, jij bent zeker je foon aan het checken...wat ie allemaal kan. :) Ik ben zelf zo'n typetje dat altijd achter loopt met de telefoon. Iedereen om me heen heeft allemaal van die blitse dingen...ik loop nog met een...goeie vraag...even kijken...een Sony Ericsson van een paar jaar oud. :)

@ alle forumlezeressen: Hebben jullie nog wat gedaan dit weekend?

8. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    ik ben gisteren ook begonnen met ovu testen en het was meteen raak. De controle streep was vandaag en gisteren net zo donker als de test streep.

9. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Dat doe je goed, Kniffel! Dan weet je nu wat je te doen staat! :D

10. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Yeaaaah! Ik had zojuist, vanuit het niets, een mooi ovutestje! :)

Geen vaag streepje, geen knaller. Maar duidelijk genoeg om te weten dat het niet lang meer duurt. Pfiewwww, d8 al dat ik 'm had gemist!

Heb net m'n mannetje ingelicht met een knipoog. ;) En met een beetje mazzel kan ik dan op mn verjaardag een zwangerschapstest doen. Dat zou toch een heeeeel mooi kadootje zijn! :)

11. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Meiden, even ego hoor:
    Vandaag had ik redelijk wat rood bloedverlies en menstruatiepijn, dus dat betekent voor mij ronde 12. Ik zit nog maar op dag 24, dat vind ik wel raar, maar had ook een vroege eisprong. Pffff ben het zat en ben verdrietig en boos :x:(.

12. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Leentje, bah wat balen zeg..... Dat is echt niet leuk, op naar de volgende ronde dan maar!

@iedereen, ik had een knalstreep net bij mijn ovutest!!! Vanochtend al geklust, vanavond weer....
    En morgen komt mijn man speciaal s' avonds naar huis ervoor:D
    Succes allemaal!

Oja heb carnaval goed gevierd, ben er net weer, niet teveel gedronken net genoeg!

13. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    als ik het zo lees kunnen we over twee weken met een hele groep gaan testen:)
    En ja ik ben zaterdag aan de klus geweest. Vanavond weer. Test was vanochtend donkerder dan de controle streep;)

14. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    is er nog een bepaalde thermometer beter om een temperatuurkaartje bij te houden??

15. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    @ Meiden die hun ei hebben gevonden : SUPER!! Hopelijk heeft het gewerkt deze maand> Samen op de w8bank weer!!

Mijn NOD is nu trouwens 12-maart omdat ik mijn ei eerder had, dus lijkt mij 14 dagen verder tellen??
    Bij jullie??

@ leentje: balen meid, zo ontzettend balen weer elke maand he! Snap je frustratie hoor:(
    Had je je ei dus op dag 12.. wist je dat ook?

x

16. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Gefeliciteerd met je knaltest! :) En wat lief dat ie morgen speciaal naar huis komt. Aan jullie aantal kluspartijen zal het niet liggen. :p Hihi!

Ik dacht dat ik vandaag ook een knaltest zou hebben, maar die was waarschijnlijk toch gisteren, omdat ie ietsje lichter is geworden. Voel ook m'n buik 'n beetje...volgens mij is het EI-dag vandaag. Mn mannetje is nu naar de sportschool...heb gevraagd of ie nog wat krachten wil bewaren voor strax. :D

Hoe heb je carnaval gevierd Joy? Verkleed en wel? Ben benieuwd als wat dan. Of had je dat hier al ergens vermeld staan. :)

17. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Mijn ei was idd op dag 12 of 13, dat wist ik. Een paar dagen eerder dan normaal.

Ik vind het echt vreselijk om in ronde 12 te komen, vooral omdat ze zeggen dat je vanaf een jaar verminderd vruchtbaar bent. Had dit van te voren nooit verwacht, misschien dat het daarom zo tegenvalt.

18. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sunny, succes vanavond meid!
    Ben niet echt als iets verkleed, lekker fel gekleurd bloemetjes jurkje aan getrokken en een knalblauwe pruik.:$
    @Leentje, tis moeilijk maar blijf positief denken! Misschien kun je er over nadenken om eventueel een onderzoek naar vruchtbaarheid te doen? of heb je dat al gehad?

Denk dat mijn NOD-dag 14 of 15 maart is dus ga dan testen.

PS net mijn man aan de telefoon gehad, hij is op weg naar huis!:D

19. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Foto, foto, fotooo! :)

20. kniffel

kniffel Actief lid