30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Zwaaai naar iedereen ... ik had hier ook al bijna een week niet meer geschreven. Zoveel dingen aan mijn hoofd die niet met 'zwanger worden' te maken hebben. Deels leuke afleiding: regelen van trouwen. Datum is nu definitief: 27 augustus.
    En deels minder leuk: ik baal van mijn werk! Ik ben docent maar we krijgen steeds meer administratieve taken erbij waardoor ik steeds minder plezier heb van mijn werk. Ach jaaa...

@ Fleurtjes, fijn dat je er nog bent. Ik kan me zo voorstellen dat je na zo een verschrikkelijke teleurstelling soms even juist niet bezig bent met het opnieuw 'zwanger worden' ... aangezien je ook nog weer moet afwachten wanneer je cyclus weer op gang komt. Vind het zelfs soms zo confronterend op het NOD forum waar je de één en ander naar het 'zwanger zijn' forum ziet vertrekken...

@ Sunny: oh wat lekker, wintersporten. Misschien in Val Thorens? Je noemt Frankrijk en toevallig ben ik daar eens geweest. Meer skipistes kan ik daar niet opnoemen.
    Zou wel een gedenkwaardig moment zijn als je daar positief test. Moet opeens even denken aan een scene van Bridget Jones2. Wel handig inderdaad om zelf een testje mee te nemen :D
    (als je toevallig Bridget Jones deel 2 gezien hebt).

@Wendy en anderen over kapsels...
    Ik heb al jaren een vaste kapper, maar ik ga maar 2x per jaar, even goed bijpunten. Verder knip ik zelf. Ik heb donkere krullen dus valt niet op als ik met nat haar hier en daar zelf wat de punten bijwerk... Krult toch wel weer op.

Voor mijn trouwen heb ik nu wel een kapper aan huis besteld. Moest wel even slikken toen ik de bedragen las. Met het woord 'bruid' ervoor wordt gelijk 5x zoveel gevraagd. Ben dan 200 euro kwijt, wel inclusief een proef en make-up erbij.

Verder iedereen nog op het wachtbankje? Ik hoop één deze dagen mijn eisprong te hebben. Ben deze ronde keurig aan het temperaturen. Nu om de dag vroeg naar bed ;) en geen ov-testjes. Ben gewoon benieuwd of ik een ei heb en dat kun je ook achterhalen op de goedkope manier met temperaturen.

2. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ja ik ben er nog hoor.

Wanneer zijn alle nod's kunnen we weer gaan turen?
    Zelf vind ik de laatste week van een periode echt verschrikkelijk en denk ik wel 100x per dag "Zal ik testen?" :)
    Nouja, zal wel herkenbaar zijn denk ik.

Zwangere vrouwen hier op het forum heb ik niet zo moeite mee. Wat wel verschrikkelijk zeer deed was dat mijn schoonzusje afgelopen zondag vertelde dat ze 12wkn zwanger is. :$ Ik wist helemaal niet dat ze er mee bezig waren. En jeetje, 12wkn! Ik had ook 12wkn moeten zijn nu.

Ik ben ontzettend blij voor ze maar het doet wel heel veel pijn.

Afgelopen 8mnd is voor ons echt bizar geweest daarom vertrekken binnenkort naar Mexico om even bij te tanken.

Oja, ik ben voor mijn bruidskapsels en make up naar mijn eigen kapster gegaan. Dat kostte me 46 euro. Aangezien we binnen 2wkn gingen trouwen was er geen tijd voor een proefkapsel.
    Ik ben er op de fiets naar toe gegaan. Het was 3min. fietsen vanaf mijn ouderlijk huis.
    Als je een foto van het resultaat wil kan ik die wel pb-en. ;)

3. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey meiden leuk van iedereen weer wat te horen en succes allemaal!! de dagen komen nu echt steeds dichterbij voor ons he!
    ben vandaag dagje vrij en heb net een midweek geboekt als verrassing voor mijn vriend: een 2 persoonschalet in drenthe en dan tickets naar de hunebedden en het herinneringskamp westerbork. drenthe is voor ons erg ver rijden en onbekend terrein en ik wilde er altijd eens heen... dus..
    we vertrekken pas 30 mei hoor..

iemand bekend in die richting? we zitten dan in assen

verder hier geen klachten!! zo raar..maar waar..

:)

x

4. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    @Wendy, ja ik ben best bekend in Drenthe, ik woon zelf dan in Groningen. Maar voor leuke uitjes, wandelen e.d. rijd ik vaak even richting ... het zuiden. Drenthe valt daar voor mij dus ook onder want er gaat 'niets boven Groningen' ;)

Orvelte vind ik zelf ook altijd erg leuk om door heen te wandelen.
    Orvelte, een van de mooiste dorpen van Drenthe en Nederland
    Assen zelf heeft wel weer een leuk winkelcentrum.

Ook leuk:
    Een dagje GEVANGENISMUSEUM is bepaald geen straf! Leuk dagje uit? Het gevangenismuseum in Veenhuizen!
    - - H u n e b e d C e n t r u m - Borger - -
    Openluchtmuseum Ellert en Brammert

En nog veel meer bezienswaardigheden. Bovenstaande heb ik afgelopen zomer allemaal weer eens bezocht.

5. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Whoahhaaaaa ... ik had nog twee ov-testjes liggen, die van de persona voor de digital clearblue. Ik dacht zostraks, 'toch even proberen'. En jaaaa ... 1x gokken en gelijk een :).
    Toch een ei dus, wat een geruststelling en nu hopen dat mijn temperatuur dat morgen of overmorgen gaat bevestigen. Geeft wel een soort van rust in mij, dat dit gedeelte i.i.g. werkt.
    'Blij met mijn ei' zoals Wendy eens zo mooi schreef in haar topic.

6. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey katja super!!@ goed geluisterd naar je lichaam zeg:)

en thanx voor de tips, het wordt vast leuk en natuurlijk hoop ik er zwanger heen te gaan en anders hoop ik maar dat ik daar zwanger wordt:) haha

succes met je ei hoor!!!!!

7. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Ik heb nog niet echt klachten.
    Een beetje last van hoofdpijn en een zeurderig / ongi gevoel:( bij mijn schaamstreek.
    Ik heb nog geen last van mijn borsten.

Bij allebei de zwangerschappen had ik verschillende klachten, dus we zullen het volgende week welzien:)

8. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @katja, ik heb mijn bruidskapsel door een vriend laten doen en hij is ook nog eens visagist dus dat was mooi meegenomen. Hij wilde er niks voor hebben, en heb em daar een mooi kado voor gegeven.
    En mooi dat je een positieve ovutest hebt! Succes!

@Fleurtjes, een vriendin van me is nu 11 weken zwanger dat is even slikken maar daarna vind ik het super natuurlijk voor hun! Had me ook min of meer al voorbereid omdat ik het al dacht.

Ik ben nu snipverkouden en heb hoofdpijn... dus voel van alles maar kan dus ook van de verkoudheid komen... ik wacht gewoon af!! makkelijk gezegd he!

9. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey meiden, verveel me een beetje, en maak me toch weer erg druk merk ik. nog paar daagjes wachten voor mij.
    ik lees op forums dat veel meiden een voorgevoel hadden en toen bleken zwanger te zijn maar dat gevoel heb ik niet.
    ik heb helemaal geen klachten op dit moment..
    grr het maakt me onzeker..

10. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    @Wendy, achteraf is het denk ik makkelijker om te zeggen, dat je een voorgevoel hebt gehad. Maar denk echt niet dat dit de regel is. Niet iedereen heeft een sterk intuitief vermogen, misschien is deze er wel maar wordt dit geblokkeerd door angsten/ aannames ... 'het zal toch niet' waardoor je een voorgevoel onderdrukt.

Ik ben zelf in dit soort dingen toch een soort van (positieve) pessimist: 'van het minste uitgaan, dan kan het altijd meevallen'.

Vandaag nog met mijn collegaatje gesproken, die was stomverbaasd te horen dat ze zwanger was. Ze is nu 20 weken ver en heeft nog nergens last van. Het enige wat voor haar aanduidbaar is, is ontbrekende ongesteldheid.

Dusss... houdt moed en in mijn belevingswereld, niets mis met van het negatieve uitgaan, kan je misschien nog voor een verassing komen te staan. Nog een paar dagen volhouden :D

@Joy, beterschap!! Fijn dat jij iemand had die als vriendendienst je haar en make-up hebt gedaan.
    Het is beetje jammer dat ik in de zomervakantie trouw, anders had ik gewoon de leerlingen kunnen vragen van mijn school: haar en verzorging. Wel andere afdeling want ik werk namelijk bij de onderwijsassistentes (die geef ik les dus). Helaas verder geen vrienden die ik kan aanspreken.

@Fleurtjes ik ben inderdaad heel nieuwsgierig naar jouw kapsel. Misschien doe ik nog inspiratie op :D

11. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Pffff...vroegertje vandaag. :( Was om 05.27 uur al wakker. M'n laatste werkdag voor de vakantie....we gaan nog een klein weekje snowboarden in. @ Katja: we gaan naar Avoriaz, maar Val Thorens ken ik ook. Zijn we 3 keer geweest, dat is echt top daar! Jammer genoeg wordt het warm aankomende week, dus de sneeuw zal wel niet erg goed meer zijn. Maar ja, zijn we er toch even tussen uit. En als we terug komen, mag van mij de lente/zomer wel beginnen! :)

Ik merkte dat vanochtend m'n temp ineens een stuk omlaag ging. Gisteren nog 36.93 en nu 36.67. Innestellingsdip??? :( Ik zit nu op dag 26...mij NOD is pas over 3 dagen. Vandaag heel lief zijn voor m'n buik! Te beginnen met een taartje :D...ik trakteer m'n collega's alvast voor m'n verjaardag die over 'n paar daagjes is.

12. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Baaldag vandaag, wat zeg ik een hele grote baaldag! Ben ongi geworden..... een cyclus van 25 dagen. Snap der niks meer van.
    Ik heb er geen zin meer in zo....

Voor de rest succes!!!

13. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Hai dames!! Krijg van de stress geen nieuwe banner op het forum!! GRRRR

Hier ook: weer ongesteld!! super, wow wat ben ik blij :(:(:(:(:(

heerlijk die hoofdpijn, buikpijn en rugpijn! Heb een weekje vakantie en dat had nu voor mij niet gehoeven op dit moment..

op naar de next round!!

14. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames, in het bijzonder wendy en joy.
    Blijf moed houden. Het is een grote teleurstelling, maar uiteindelijk zal het de moeite waard zijn. we weten waarvoor we het doen. De lente komt er aan, dus nieuwe ronde nieuwe kansen. OP naar het volgende ei.
    Fijn weekend!

15. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hai happygrump

mijn hoofdpijn is weer aan t minderen: hopelijk voel ik me snel weer beter! weet alleen niet hoe ik het deze maand moet aanpakken hoor, blijkbaar plannen we het fout als het gaat om de vruchtbare dagen..
    weet t echt niet..Ik denk er aan om op dag 10 te beginnen en dan om de dag tot dag 16 of zo?
    x

16. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hey Wendy en Joy, jammer deze ronde niet gelukt! :(
    Ik voel met jullie mee want het is toch elke keer weer spannend en dan zo een teleurstelling als je daadwerkelijk ongesteld wordt.

@Wendy: inderdaad vanaf dag 10 om de dag, wanneer positieve ovulatietest wel even 2 dagen achter elkaar, dus op de dag van je positieve ovulatietest en de dag erop nog een keer.

@ Sunny, als je dit leest, volgende week misschien:
    VAN HARTE GEFELICITEERD!! met je 34e verjaardag. Je schreef al dat je jarig zou worden tijdens je skitrip. Zag net in je profiel dat je gisteren jarig was...
    Hoop ook dat bij jou de duivels zijn weggebleven.

17. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Ook ik ben vanochtend ongi:x:x:x geworden.
    Op naar de volgende ronde en dat zal een IUI ronde worden.
    We gaan het nogmaals proberen via het ziekenhuis. Hoop dat dat eindelijk een keer positief uitvalt:(.
    Succes voor degene die nog op het wachtbankje zitten en erg jammer voor degene die ongi zijn geworden. Op naar de volgende positieve ronde:)

18. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kniffel, wat rot zeg! Ik hoop dat het de volgende ronde raak is voor je! En voor de anderen natuurlijk ook.

Hier een lichtpuntje, mijn man is gestopt met roken! Dit is de derde dag pas maar goed hij doet zijn best!

Volgende week kunnen we weer aan de slag, das natuurlijk een voordeel van een korte cyclus......

19. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    oh wat goed gestopt met roken!! nou de mijne kan dat dus niet maar die heb ik aan de multi vitamines gezet:) het is het een of het ander, ja toch?

zondag dag 10, dus dan gaat het hier weer beginnen hoor!! haha
    x

20. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren zag ik 2 ooievaars overvliegen toen ik naar mijn werk reed.......
    Goed voorteken!!:D

Deel Deze Pagina