30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest.
    Er zat bij elke eileider een eitje van 9mm:) en nog een paar kleintjes.
    Op naar mijn volgende controle afspraak komende woensdag. Dan word er gekeken hoe hard de eitjes zijn gegroeid:D

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    wow kniffel succes! ik heb er niet veel verstand van maar wat gaan ze nu verder doen dan?

x wen

3. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Kniffel,

Goed nieuws dus?! Ik hoop dat ze zijn gegroeid! Ik heb nu de ovulatietesten van clearblue gekocht, dus ik wacht op een :)
    Vandaag is in ieder geval nog niet de dag.....
    Succes iedereen die deze week aan de slag gaat!

4. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Woensdag gaan ze kijken hoe groot de eitjes dan zijn en als ze goed zijn gegroeid, dan gaan we zaterdag voor de IUI en moet ik 36 uur voor de inseminatie een groei prik halen op de eerste hulp:p (donderdag avond). Daarna is het op het wachtbankje plaats nemen:D.

5. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    OHH spannend zeg!

ik zit nu op dag 10, Gisteren begonnen met vrijen..we gaan deze week om de dag klussen en dan maar eens hopen op goed resultaat en dat we het eitje voor zijn, denk zelf namelijk dat ik steeds te laat was door pas te vrijen op de dag van een positieve ovulatie test. dus ik doe deze maand dag 9,11,13,15
    en ik blijf wel testen, dus ga daar zometeen mee beginnen.

hoe is t met de anderen ??

6. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag eindelijk een :) Net een druk weekend gehad dus veel geklu(t)st hebben we niet, maar vanavond gaan we het gewoon inhalen ;)

7. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

ik ben weer terug van vakantie :)

Het is teveel om nu allemaal terug te lezen maar dat ben ik nog wel van plan.

Omdat ze in het zkh wat onderzoeken wilde doen ivm mijn mk's moest ik een ronde overslaan. Had verwacht dat mijn menstruatie pas over 6 wkn zou zijn na mijn mk maar nu begin ik te twijfelen of ik mijn ei niet eerder heb gehad..

En in mexico zijn we ook niet zo braaf geweest :)
    Dus als ik na 2 april (dag 35) nog niet ongesteld ben gooi ik er denk toch maar een testje tegen aan.

8. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hai happygrump ik hoop het voor je!! we duimen he:)

hey fleurtjes, hoe was je vakantie? mexico lijkt me prachtig!
    wel spannend ook hoor!!
    waarom moest je dan een ronde overslaan? wat kunnen ze dan onderzoeken?

ik ben een heerlijk dagje vrij, vanavond weer klussen, het is nu echt klussen volgens de kalender maar het is niet anders als je zwanger wilt worden lijkt mij. ik lees steeds en steeds meer op internet dat het zo'n kleine kans is dat het sperma het ei ontmoet dus je moet wel klussen volgens de kalender lijkt mij.
    hoe denken jullie daarover? het spontane is er wel af, je geniet natuurlijk wel samen en het is voor een goed doel maar ik zou niet weten hoe ik anders zwanger moet worden:)

9. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn HA zegt dat je er juist niet teveel mee bezig moet zijn, maar als je het graag wilt is het moeilijk los te laten, vind ik. Zo ben ik toch gaan googlen, zo ben ik ook hier terecht gekomen. je wilt er toch meer over weten en om nu geen rekening te houden met je cyclus, dat gaat al niet meer denk ik dan...

10. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben en probeer er steeds meer anders over te denken.... Het gebeurd wanneer het gebeurd denk ik gewoon, wat maakt het eigenlijk uit of je nu 1, 3 of 12 maanden over doet. ALS het maar gebeurt en dat is voor meer dan 90 procent voor alle stellen. Zoals nu is mijn man weer naar het buitenland midden in de vruchtbare periode... Nou kan ik me heel druk gaan maken maar wat heeft voor zin? Moet ik em achterna vliegen om te klussen? Niet haalbaar hoor.....
    Ik zie nu nog de voordelen van nog geen baby hebben, als het zover is dan weet ik bijna zeker dat ik denk, waar heb ik me druk om gemaakt.
    Meiden ik denk dat het allemaal wel goed komt met iedereen! Hoop houden en ondertussen genieten van het leven!

11. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Hallo meiden! :)

Het heeft even geduurd, maar ik ben er weer! Moest even de moed verzamelen om hier een berichtje te droppen. De vakantie heeft me erg goed gedaan...zo goed zelfs dat ik zwanger thuis gekomen ben. :)

Ik vind het zo gek om dat hier te melden, terwijl verder familie en vrienden het nog niet weten. Ja, de huisarts en de tandarts (had toevallig eergisteren een afspraak bij de tandarts). Daarnaast zit ik zelf nog een beetje in de ontkennende fase. Ik kan het eigenlijk niet geloven. Ben zo'n typetje van: eerst bewijs zien. :) Maar ja...dan zal ik toch eerst moeten wachten tot ik m'n afspraak bij de verloskundige heb.

Maar goed, het hoge woord is er uit. Gaat alles goed hier? Ik ga zo even lezen wat ik hier allemaal gemist heb en ik ga m'n banner aanpassen. :D

12. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    wow meid nee!!!! jaa!!!!! bedoel ik!!!! super en van harte, ben enorm blij!! kan je me gelijk raad geven?

ik heb dag 9 en 11 ( gisteren ) gevreen,nu dag 12 om 1600 een knaltest!! nu wil ik eigenlijk vanavond niet vrijen maar morgenmiddag, omdat we dan allebei vrij zijn en dan zit er mooi een schema in van om de dag ipv elke dag rond de eisprong wat we 2 maanden al deden en dus zonder resultaat..

wat denk je?? of zou jij toch vanavond pakken en morgen met het risico dat het zaad niet de kans heeft op sterkte te komen?
    xx wen

13. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey!! hoe ver ben je?? vertel!! ow ben zo blij voor je sunny

14. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ik hoop dat voor mij de 7e ronde dus ook DE ronde wordt, is wel door 2 pendelaars voorspeld dat ik in april zwanger zal worden:)

ik ga toch voor morgen meiden.. dag 13 dus en dag 15 pak ik ook mee:)

15. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Raad/tips...ja, daar vraag je me wat. Ik ben nu zwanger geraakt van 2 x sex. Als het goed is op de dag van de eisprong en 2 dagen daarvoor. Daarom kan ik ook nog niet goed bevatten dat het raak is. :)

Er zijn zoveel stellen die al beginnen vlak na de stopweek en dan om de dag of zelfs dagelijks klussen. Hoe kan het dan dat het bij ons met 2 x klussen is gelukt? :( Ik denk wel dat het temperaturen en de ovutesten erg hebben geholpen om de juiste dag te vinden.

Ik ben trouwens nog maar 5 weken en een paar dagen hoor, dus 't is nog zo ontzettend pril. Ik ben me er van bewust dat het nog mis kan gaan in die eerste 3 belangrijke maanden. Maar natuurlijk zijn we wel ontzettend blij en proberen we er ook een beetje van te genieten! De glimlach op het gezicht van m'n vriend (vooral toen ik tijdens de vakantie in Frankrijk die test liet zien) is goud waard. :)

16. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    wow inderdaad dan had je erg veel geluk, nou mooi toch..
    als ik morgen klus heb ik waarschijnlijk precies hetzelfde als jou, dus 2 dagen voor het ei en op de dag zelf..
    nou als het dan niet raak is weet ik het niet meer..

hahahaha x

17. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Had net m'n grafiek nog even bekeken, maar ik zie dat we niet op de dag zelf hebben geklust, maar 1 dag en 2 dagen daarvoor. Zal zo de link naar m'n grafiek er weer even bij zetten. :)

18. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sunny wat heerlijk!! Van harte gefeliciteerd meid :)

19. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sunny, van harte gefeliciteerd hoor!!! Super nieuws!!
    Wat lijkt me dat onwerkelijk om een positieve zwangerschapstest in je handen te hebben!

Ik had vanochtend een smiley op mijn ovu-test, en werd daar al emotioneel van haha!

Ik ga een kaarsje branden voor iedereen!

20. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Jaaaa Sunny, van harte gefeliciteerd! Wat bijzonder allemaal ... vakantie, je verjaardag en als klap op de vuurpijl: zwanger!!
    Echt heel bijzonder :D

Deel Deze Pagina