Sunny van harte gefeliciteerd en ja ik weet hoe het voelt om de glimlach te zien bij je man bij een pos. zwangerschapstest. Ga er van genieten
@wendy, waar kan ik dat pendelen vinden? of hoe doe je dat eigenlijk? Haha ben nieuwsgierig ernaar..... Ik weet in ieder geval dat ik als ik dit jaar zwanger raak, we een meisje krijgen volgens de chinese kalender....
hallo allemaal ik ben weer terug en (waarschijnlijk) nog wel zwanger ook...gisteravond had ik ineens een positieve test in mijn handen... maar ja het grote probleem komt nu...ik ben zwanger van mijn nieuwe vriend..we zijn net 2 maandjes samen bijna en hij is een stuk jonger dan dat ik ben. sowieso geloof ik nog steeds niet dat ik zwanger ben maar mijn huisarts wel en heeft me nu doorgestuurd om een echo te gaan maken om te kijken hoe lang ik zwanger ben... mijn vriend wil eigenlijk dat ik weg laat halen maar mijn huisarts heeft dat afgeraden gezien de gevolgen daarvan. mijn wereldje staat echt even op z'n kop momenteel
Hier ook ronde 7 Eigenlijk moest ik deze overslaan maarja.... Heb geen ovu testen gebruikt maar denk dat mijn nod rond 02-04 zit. Al zou dat wel snel zijn na mijn mk (34dgn). Maar als ik mijn lijf een beetje begin te begrijpen is dat echt zo.
Jeetje meid, wat een dillema. Neem geen overhaaste beslissing. Denk er goed over na. Ik hoop dat jullie er uit komen. Heel veel sterkte *knuf*
dankje voor je reactie... sowieso laat ik het niet weghalen... mijn huisarts heeft het sterk afgeraden ook gezien mijn leeftijd en de gevolgen van het laten weghalen maar ik kan het ook niet..ik denk dat ik er zelf aan onderdoor ga als het weggehaald zou worden...het is wel een leven wat in me zit *knuff*
Hallo allemaal, ik ga ook een nieuwe ronde in. Vandaag ongesteld geworden. Cyclus van 34 dagen dit keer. Dus nieuwe NOD heb ik maar voor 28/29 april gezet. Dat duurt nog een hele poos. @Catwoman, gefeliciteerd maar ook sterkte natuurlijk in deze situatie. Hoop voor je dat jullie er samen, en dus met z'n drieeen uit gaan komen.
ik heb net een heel gesprek gehad met mijn vriend en hij is gelukkig van gedachte veranderd...dat neemt niet weg dat het nog wel een lastige tijd gaat worden, vooral omdat het totaal niet in de planning zit. we hadden net zelfs wel een beetje lol erover en dat maakt het wel wat makkelijker...
hey catwoman !!! je bent terug en zwanger jeetje meid!! wel super nieuws natuurlijk maar ik snap ook de onzekerheid van je! @ katja: heel veel sterkte meid, wat een dumper elke keer weer he! met mij gaat t wel, voel me heel onzeker elke keer, wanneer ik in de vruchtbare week zit en ga vrijen omdat ik het zo graag wil nu!! ik zit nu op dag 14 en had dag 12 een knal test he! en wij hebben deze dagen geklust: dag 9, 11, 13 ... maar mss is mijn eitje wel vandaag, dus wil vandaag eigenlijk ook klussen, dan is t wel 2 dagen achter elkaar, maar dan toch maar voor t zekerste en dan weer afwachten he... @ fleurtje: ik weet mijn NOD niet eens voor deze maand!! zal t eens uitrekenen, haha x
kijk meiden, dat vind ik zo moeilijk!! dag 12 test knalrood!! wannneer komt dan het ei? is ie er al op dag 12, of komt ie op dag 13 of zelfs pas op dag 14?? daar zit ik nou steeds mee en daar maak ik me steeds druk om! wat denken jullie??
Lastig he Wendy, zelf had ik twee keer een positieve ovulatietest. Op dag 20 en 21. Ik had op dag 22 een temperatuurstijging dus ik had dus ergens tussen dag 21 en 22 mijn eisprong. Persoonlijk zou ik dus van de dag uitgaan van een positieve test en voor de zekerheid de dag erna ook meenemen. Maar goed ... je hoeft het ook allemaal niet zo nauw te nemen, kijk naar Sunny! Het is inderdaad een domper. Toch nog ook een beetje euforie dat ik deze cyclus toch een positieve ovtest heb gehad en via temperatuur een stijging heb gespot. Verder had ik er toch een beetje mee gezeten dat ik dan zeker op zoek moet naar een nieuwe jurk. Vanaf deze cyclus zal ik tegen die tijd hoe dan ook nog wel in de jurk passen. Een beetje buik kan ie wel hebben. Echter geen toeter.
Binnen 24 of 48 uur na je posi test. Maar het luistert niet zo nauw hoor. Als je in deze periode klust zit je goed. Normaal gesproken ongeveer 14 dagen na dat je je ei hebt gevonden. Dus 15 dagen na je posi ovu test.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. ik ben blij voor je dat je vriend wel wat positiever is geworden over de zwangerschap. Het was voor hem natuurlijk ook wel even schrikken dat er zo snel een kleintje onderweg kan zijn. Wanneer mag je je echo laten maken?
dankje...het was voor beide schrikken want ik had het zelf ook totaal niet verwacht maar ja hij zit nog op school en alles...dus sowieso zal ik het meeste moeten doen als de kleine er is..maar dat is niet erg... ik moet maandag weer bellen...gister kreeg ik ze niet te pakken helaas...zodra ik weet wanneer...laat ik het zeker weten
Nou ; ons best gedaan in ieder geval, haha. ik heb nog geprobeerd naar mijn slijmverlies te kijken etc.. dat kan ik niet echt ontdekken. ik ga maar gewoon van de positieve test uit en gewoon maar weer afwachten.. zal mijn ei dag 14 hebben gehad, dus gisteren mijn nod wordt: zaterdag 9 april x
He, ik zie hier een aantal meiden die (bijna) in de 7e ronde zitten! Zou 't geluk brengen??? Als je dan ook nog eens 77 achter je naam hebt staan, zou je 't bijna gaan geloven. Mijn 7e (en hopelijk laatste!) ronde verloopt tot nu toe prima. Ik vind het alleen nog veel te lang duren voor ik m'n 1e afspraak bij de verloskundige heb. Wat dat betreft is het eigenlijk een verlengde van het wachtbankje... Ik dacht dat hier eerder in dit forum iemand HCG had gestrooid....maar mss was het ook wel een ander forum. Ik wil in ieder geval even wat rondstrooien hier...kan nooit kwaad toch!? * H * C * G * H * C * G * H * C * G * H * C * G * Ik hoop dat we het woordje "worden" in de titel van dit forum heel gauw kunnen deleten!
Haha ja dat was ik. Blijkbaar heeft het wat geholpen 7 schijnt idd een geluksgetal te zijn: Geluksgetal - Wikipedia
Nou ik neem de HCG graag aan hoor!! Ik heb er zelf niet zo heel veel vertrouwen in deze keer maar goed het kan in ieder geval..... @Wendy, ik heb mijn NOD 8 april! X
hai joy dan zitten we echt bij elkaar in de buurt met onze NOD nou sunny ik ga er vanuit dat getal 7 geluk brengt!!! fijn dat je je goed voelt! wachten duurt idd echt TE lang haha x