Nou van mijn banner klopt ook geen ruk Vandaag dag 21, al 7 dagen aan het ovu testen, maar geen ei. Morgen naar het zkh voor oa. een echo dus dan kunnen ze mooi ff kijken waar die uithangt.
Ow nou niet zoveel Inwendige echo gehad en dat was allemaal goed. Het vruchtje was ook niks mis mee, nouja je begrijpt me wel. Besproken hoe nu verder. Mijn en mijn Hubbies bloed word op diverse dingen na gekeken en daar krijg ik over 4wkn de uitslag van. In de tussentijd mag ik wel zwanger worden en kijken we vanaf dat moment weer verder. Verder lijkt het erop dat mijn ei er eindelijk aan komt na 22 dagen. Dus werk aan de winkel. Hoe is het bij de rest hierzo? Het is zo stil.
hey meiden, hier ben ik hoor haha ik heb iets raars! zit op dag 10 en mijn ovulatietest is knal rood! hmm ... apart he! zo vroeg! hopelijk is mijn LF wel mooi 14 dagen. heb gisteren wel gevreeen , had een voorgevoel dat ik op tijd moest zijn deze maand, morgen weer eens vrijen, mooi om de dag dus mijn cyclus wordt wel heel kort deze maand: dag 26 dan. ik begon met dag 30, daarna dag 28 en t wordt steeds korter! @ fleurtjes: succes met je ei alsnog! @ sunny: NOG 2 DAGEN!! geniet van jullie echo xx
Hoi allemaal, daar ben ik weer, had niet zoveel nieuws te melden..... Heb net de klusdagen erop zitten, 2 dagen voor de eisprong en de dag van de eisprong. Ik wil er niet teveel meer over nadenken.. Heb wel mijn moeder ingelicht dat we bezig zijn, kon me niet meer inhouden. Heb het eigenlijk ook vaak over kinderen.. en ze vroeg hoe ik er over dacht..... Ja kan moeilijk gaan liegen! @Fleurtje fijn dat je ei in aantocht is@ @Wendy goed dat je naar jezelf luistert! Leve de korte cyclus!
Fleurtjes, fijn dat je een goede echo had. Duurt wel lang zeg, 4 weken wachten op bloeduitslagen. Mooi dat je ei er weer aan komt! Haha Wendy, lekker toch zo'n korte cyclus?! Joy, wel fijn om je moeder in te kunnen lichten. Ik heb haar nog helemaal niks verteld, ook niet dat ik een mk heb gehad. Ik had helemaal gepland dat ik het mijn familie en die van mijn vriend zou gaan vertellen dat ik zwanger was, en toen kreeg ik een paar dagen ervoor een mk. Wel helemaal een etentje gepland. Was met Kerst, dus dat was niet raar ofzo, maar had natuurlijk veel liever leuk nieuws gehad. Nu weet van mijn familie dus niemand dat we ermee bezig zijn. Mijn vrienden zo'n beetje wel allemaal, vind ik af en toe wel raar eigenlijk, maar heb helaas geen hele goede band met mn familie. Voor jou dus nu weer afwachten. Duurt altijd zo lang he... Mijn ongesteldheid is dit weekend afgelopen dus we zijn weer braaf om de dag aan het seksen. Maar met dit mooie weer vind ik dat helemaal geen opgave Wie is er als eerste aan de beurt met de NOD?
hai meiden, jullie vinden het allemaal dus positief een korte cyclus zo had ik er nog niet over nagedacht ik was bang dat het niet goed was! hier alles oke, ook om de dag geklust en wil er ook niet veel bij stilstaan deze keer..als dat lukt.. ik heb het mijn ma ook verteld dat we bezig zijn maar die is er zo mee bezig dat ze het wel elke week vraagt.. MINDER dus :S
Ik wilde het ook eerst niet vertellen, omdat ik dacht misschien gaat ze er wel op wachten en elke keer vragen..... Maar tot nu toe nog niet.... Ik denk elke keer, het moet toch een keer raak kunnen zijn! We doen zo ons best en willen zoooo graag........ Wat een geduld moet je hebben zeg! Even tussen ons, ik kan het niet meer aanhoren van vriendinnen die zeggen, het heeft wel 3 of 5 maanden geduurd zeg, dat was echt niet leuk elke keer die onzekerheid...pffff.
Over 2dagen staat hier ook de teller op 10 maanden proberen. Had nooit verwacht dat het zo zou lopen. Anywho, mijn ei voorbij en nieuwe ronde nieuwe kanzen. Kom op meiden, de zon schijnt en het is voor ons ook heus weggelegt. Daar ben ik van overtuigd.
zo de eitjes zijn weer voorbij dus dames op naar de paaseieren dan maar! weer NOD datums?? leuk mijne: 6 mei als ik het nu goed heb he omdat eitje eerder was. fijne dagen!!!! xx
He ja leuk een lijstje. NOD data's: 1 mei : 2 mei : 3 mei : 4 mei : Fleurtjes 5 mei : 6 mei : Wendy1977 7 mei : enz
ohh meiden ben ineens erg verkouden, echt best ziek! voel me niet lekker en ok hoofdpijn en misselijk ervan.. zou dat de bevruchting kunnen beinvloeden?? x
NOD data's: 1 mei : 2 mei : 3 mei : Joy1980 4 mei : 5 mei : Fleurtjes 6 mei : Wendy1977 7 mei : enz Ik heb mijn nod ff aangepast naar 5 mei ipv 4. @Wendy, ik denk niet dat dat invloed heeft hoor. Beterschap. @Joy1980, haha 4 dgen voor nod testen?
heel dicht weer ja! ben benieuwd wie er al eerste verschijnseltjes gaat krijgen.. ik heb al weer koppijn, maar kan te maken hebben met verkoudheid..... :S hoop ik maar vorige keer ook al koppijn paar dagen na ovulatie en toen was t ook niet raak.
30 april: Happygrump 1 mei : 2 mei : 3 mei : Joy1980 4 mei : 5 mei : Fleurtjes 6 mei : Wendy1977 7 mei : 8 mei : Kniffel