30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    30 april: Happygrump
    1 mei :
    2 mei :
    3 mei : Joy1980
    4 mei :
    5 mei : Fleurtjes
    6 mei : Wendy1977
    7 mei :
    8 mei : Kniffel
    9 mei:
    10 mei:
    11 mei: Roxie

Zo, heb mezelf er ook even bijgezet. Succes Happygrump, jij bent de eerste :D

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    succes allemaal! ik zie t weer somber in, weet dat t vroeg is om te zeggen maar ken mijn lichaam nu al zo goed!

iemand van jullie al eens naar t kinderwens spreekuur geweest? ik vorig jaar september, mag weer een afspraak maken ( heb gebeld)omdat ik 34 wordt en nu maand 9 al inga.. dus toch maar eens doen denk ik na nod datum afgewacht te hebben..

3. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy, kom op meid. Je hebt nog een hele week te gaan.
    Zelf merkte ik beide zwangerschappen ook 0.0 voor nod.

Wat is het kinderwens spreekuur?

4. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roxie, succes vandaag!;)
    @Wendy, snap dat je zo denkt, het is ook een soort zelfbescherming denk ik..... Dat herken ik.
    Ik hoop dat het wel raak is voor je! Kinderwens spreekuur, wat is dat precies nog nooit van gehoord, kan me er wel wat bij voorstellen, maar krijg je dan onderzoek ofzo?

5. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha waren tegelijk aan het reageren....

6. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    HappyGrump, hoe is het bij jou?
    Ga je morgen al testen of wacht je het nog even af?

Ik moet me ernstig beheersen terwijl ik pas op 8dpo zit. :) Vorige keer had ik op 9dpo een heel licht streepje en op 10 een duidelijke.

Hopelijk houd ik het vol tot 4 mei

7. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, op naar de volgende ronde maar weer........:(:x

8. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Joy1980 balen meid. :(

*dikke knuf*

9. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Oh nee :( Balen Joy... Ben je erg verdrietig? Sterkte!

Happygrump al getest??

10. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey joy :( balen!!!!!!!!!!!!!!!!! sterkte meid

het kinderwens spreekuur is iets nieuws, je krijgt een gesprek van 45 minuten en alles wordt doorgenomen via een lijst, wat je moet weten, allerlei tips om goed voorbereid te zijn op een zwangerschap. ik heb woensdag een afspraak samen met mijn vriend en bij ons gaat t om een doorverwijzing naar de gynaecoloog. dat doen ze dus ook!

11. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh wendy wat moet ik nou schrijven? Spannend die afspraak maar de reden waarom is wel balen. Hopelijk kan je gauw terrecht bij de gyn.

12. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend 9dpo en een extra gevoelige test van zwenk gedaan maar helaas niks :( Dom natuurlijk om al zo vroeg te testen. :)

Voel wel allemaal gerommel en steekjes in mijn buik. Nou maar wachten tot woensdag/donderdag.

13. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Gisterochtend een testje gedaan, leek mij wel handig om voorbereid koninginnendag te vieren, maar helaas negatief , alleen ook niet ongesteld. Baal echt!! Vorige maand getemperatuurd en ovutesten gedaan en kwam toen op een cyclus van 30 dagen. Die maand daarvoor had ik een achterlijk lange cyclus, maar rond mijn ovulatie was ik toen ziek, dus dacht dat het daaraan lag. Omdat de HA zei dat ik er teveel mee bezig ben, deze maand geen ovutest of temperatuur, gewoon lekker geklust ;)
    Nu dus weer wachten op de rode duivels zodat we weer aan een nieuwe ronde kunnen beginnen (stiekem hoop ik natuurlijk nog op een wondertje).
    Ik hoop dat jullie straks meer geluk hebben, duim voor jullie!
    Groetjes

14. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen H.G.
    Er teveel mee bezig zijn vind ik altijd zo'n lulsmoes. Alsof je zwanger in je hoofd word. ;)

Was gisteren je nod? Weet je ook wanneer je je ei hebt gehad?
    Wie weet kan het nog?

15. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister was mijn NOD. Mijn cyclus is met uitzondering van 2 periodes redelijk regelmatig geweest en na al het meten vorige maand kwam ik uit op een ovulatie op de 20e dag. Dus dat heeft wel een beetje in ons achter hoofd gezeten. Ik weet niet wannneer mijn ovulatie was deze maand. Ik heb de kruitvat test gedaan, die schijnt al vroeg een resultaat te tonen en er was echt geen streep te bekennen...

16. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iritant!! Ik voel van alles en toch zegt de extra gevoelige zwenk dat ik niet zwanger ben. :( Zit nu op 11dpo dus hij dan toch wel iets moeten moeten laten zien?

Bereid me maar vast voor op de volgende ronde...

17. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    jeetje wat een onzekerheid weer meiden wat ik hierboven lees.. zo spannend weer elke maand..
    ik weet dat sommige het moeilijk vinden om te geloven maar ik weet bijna weer zeker dat ik niet zwanger ben.. voel gewoon echt al paar dagen na mijn ei of het weer fout zit.. ik moet nog wachten tot vrijdag maar al weer paar dagen acne, hoofdpijn en buikpijn..

maaaaaaarrrrr nog steeds sprankeltje hoop natuurlijk...
    ik laat wel weten hoe het woensdagavond was bij de verloskundige

x

18. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hoi allemaal, sorry dat ik niet zo erg actief ben hier maar ben ook best druk geweest afgelopen week en 3 dagen met migraine op bed gelegen.gister echo gehad en beebje was erg druk in me buik..echo was ook best lastig te maken maar ik heb wel een leuke met een armpje omhoog:D

suc6 voor iedereen die zit te wachten op een posi test en sterkte voor diegene waar het deze maand niet bij gelukt is..dont give op!!

19. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey catwoman :) mooi hoor! gaat de zwangerschap goed??
    maar dat is klote migraine in je zwangerschap! je kon zeker niets tegen de pijn innemen??

x

20. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto catwomen :)

Deel Deze Pagina