30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zat er al in na 2 nega testen. De rode duivels zijn gearriveerd.

Nou ik hoop deze keer weer een mooie cyclus van 30 dagen. *duimt*

2. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Dat is balen
    Hopelijk de volgende keer een mooie test.

3. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hoi wendy, zwangerschap gaat goed..ben wel ietsjes terug gezet maar ja dat is niet zo erg.alles gaat goed en dat is belangrijker..over 4 weken moet ik terug dan laten ze mij het hartje horen en daarna word ik naar gynaecoloog doorgestuurd voor verdere controles.
    wat betreft die migraine was echt waardeloos..ik mocht max 6 paracetamol en dat helpt niet echt er tegen.

@fleurtjes...dankje voor je reactie..ik vond het best nog wel een grappige echo zo met dat handje

4. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hallo meiden! @ fleurtjes: balen meid, leef met je mee!
    nou dag 1 van mijn menstruatie ( zoals ik al verwacht had)

gisteren bij de vk geweest, liet al mijn ovutestjes zien en ze zei: jeeeee wat maak jij er een werk van, dit heb ik nog nooit gezien:)
    we smokkelen er 2 maanden bij zei ze en ik stuur jullie door. mijn vriend en ik zijn verder gezond volgens de vragenlijst dus het kan van alles zijn zegt ze, bijvoorbeeld een eitje dat niet groot genoeg wordt etc.. maar mijn probleem: ik werk in het ziekenhuis waar ik nu dus onder controle kom te vallen! ik wil niet dat mijn collega's t weten maar ik kom er denk ik niet meer onderuit. kan niet elke keer diensten blijven ruilen, en als ze t nu weten kan ik makkelijker onder werktijd even naar de gynaecoloog voor bijvoorbeeld een onderzoek.. maar dan gaan ze allemaal weer vragen hoe het nu is, of het al gelukt is etc.. mijn eigen ouders weten t nog niet eens en dat wil ik even zo houden.
    echt een probleem dus en nog meer stress, ben al zo'n zenuwpees..
    ik krijg volgende week te horen wanneer ik moet.. vind t nu toch eng ook al wilde ik zo graag verder kijken wat er nu aan de hand is
    :(

x

5. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
  6. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Fleurtjes, balen zeg...

Wendy, kan me bijna niet voorstellen dat de vk dat niet eerder heeft gezien. Er zijn toch wel meer meiden die het allemaal zo goed bijhouden? En kan je niet 1 collega in vertrouwen nemen, zodat zij je kan helpen met smoesjes?

Catwoman, leuk die echo! Moest even zoeken naar het zwaaiende handje, maar schattig hoor!! Lekker dat alles goed gaat, en hopen dat die migraine nu weg blijft.

Heb erg geprobeerd deze maand er minder mee bezig te zijn, maar is toch lastig. Toch denk ik dat het aardig is gelukt, ben gister zelfs mn Etos zwanger worden pillen vergeten :D

Kan testen op Moederdag, maar misschien wacht ik mn NOD af. Denk niet dat het raak is deze rond, voel helemaal niks. Ben alleen moe, maar dat komt omdat ik de laatste tijd wat veel feestjes achter elkaar heb gehad :D

In juni gaan mijn lief en ik op vakantie naar Italië. Als ik niet zwanger terug kom, gaan we naar de dokter.

7. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen hoor voor iedereen hier die weer de rode duivel heeft aanschouwd.....
    @Wendy ik heb de test op zwangerwijzer.nl gedaan. Kwamen wel een aantal dingen uit waar ik iets aan heb of kan doen... Dus thanks!
    Elke x weer een teleurstelling, maar weet zeker dat het een keer raak zal worden! Gewoon heeeeel veel geduld hebben en ondertussen genieten van alle leuke dingen in het leven.

8. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook weer rode duivels, weekje later dan verwacht. Dus wij gaan weer voor de nieuwe ronde, nieuwe kansen..
    Succes allemaal dames!

9. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep. We roken niet, drinken niet, geen drugs, geen ziektes in fam. geen weetikhetallemaal al niet.

En toch.... :( Bah.

10. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meid. Op naar nieuwe ronde!

11. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Vanochtend getest en gehoopt op een klein Moederdagwonder, helaas weer een hartstikke witte test. Hoop dat ik woensdag dan weer ongesteld word, dan heb ik in ieder geval een cyclus als een klok.

Vanaf morgen ga ik maar temperaturen

Zo eerst de stad in, shoppen. Heb veel cadeaubonnen gekregen voor mn verjaardag die nog op moeten. Dit lijkt me een goed moment.

12. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook naar een nieuwe ronde :(

We doen er allemaal wel lang over he? :(

13. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    Ook bij mij zijn de rode duivels vrijdag aan de deur komen kloppen, moed houden en op naar de volgende ronde.

14. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij jou ook al? Shit zeg dat is echt super balen.

15. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    jeses zeg!! allemaal rode duivels hier! moet toch niet kunnen!!
    hoe oneerlijk :(:(:(:(

heb flinke migraine gehad het hele weekend, het zit allemaal niet mee en ben super emotioneel weer... vreselijk... haat het!

16. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik hoop dat we binnenkort/snel blij nieuws kunnen posten. Ik ga deze maand weer temperaturen en testen...
    Succes allemaal meiden!

17. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met tempen. Ik heb dat 3dgn geprobeerd maar dat is echt niet aan mij besteed. :p

Ga wel weer ovutesten. Maar begin nu pas vanaf dat ik vr. slijm heb. Vorige keer ben ik geloof 10 dgn bezig geweest ivm onregelmatige cyclus. Dat moet korter kunnen.

18. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah, wat balen zeg voor ons allemaal! houd moed!!!! Deze week alweer de vruchtbare dagen..... Op naar een bevrucht ei!!!
    Succes allemaal!!!

19. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden,

gister helaas ongesteld geworden, alhoewel het natuurlijk geen verrassing was door die witte test op zondag. Heb zondag al zo moeten huilen, eigenlijk voor het eerst dat ik er zo verdrietig over was, en nu gaat het wel weer. Had juist het idee dat ik goed bezig was, veel leuke dingen gedaan, zinnen verzetten. Ik probeerde in ieder geval te doen wat iedereen altijd als tip geeft: probeer aan iets anders te denken. Nou, diegenen kan ik nu zeggen: dat maakt geen HOL uit!

Excuus, ben gewoon beetje boos op mn lijf. Heb door die Etospillen wel een kortere cyclus gehad. Scheelt maar 1 dag, maar alle beetjes helpen. Ben maandag begonnen met temperaturen. Over een maand heb ik vakantie, dan wil ik niet temperaturen en als we terugkomen uit Italië wil ik naar de dokter als het dan nog niet raak is. En dan heb ik ieder geval al 1 cyclus getemperatuurd.

20. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Logisch dat je gefrustreerd raakt. Ik weet er alles van, nog 44 dagen en wij zij alweer een jaar bezig :(
    Loop nu na 2 * wel bij de gyn maar ja wat kan hij doen?

Maar een cylcus van 28 is toch prachtig? Ik zou willen dat ik zo korte en regelmatige cyclus had.
    Ik neem tegenwoordig zelfs maar geen banner neer. Gaat bij mij immers toch nergens over. :x

Deel Deze Pagina