Zal het dan toch de leeftijd zijn? Ik heb ook wel eens wat gepost bij een clubje die ook allmeaal in Juli 2010 gestopt zijn met de pil, maar daar zijn al zoveel zwangeren bij, dat ik alleen maar meer aan mijn iegen lijf ga twijfelen... Ik ga ook temperaturen zodat ik straks 2 cycli op papier heb staan en dan naar de gynacoloog kan... succes allemaal
hai meiden, ik kan pas 8 juli terecht bij de gynaecoloog dus ik hoop maar dat het niet meer nodig is nog 2 kansen tot die tijd dus... morgen dag 10 en dan ga ik weer testen en kunnen we weer aan de slag. ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. ga over 2 weken lekker paar daagjes naar Drenthe met zun 2en en dan maar afwachten weer.. succes allemaal met de vruchtbare week die weer op de stoep staat en een fijn weekend x
Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest (dag 8) en er zitten twee eitjes. links 1 van 12 mm en rechts 1 van 15 mm en de bms is 6 mm. Zondag nog een keer voor controle en alles goed groeit dan zondagavond 10000 eenheden pregnyl laten zetten en dinsdag voor de insiminatie. Hopelijk zijn de zaadjes van mijn mannetje nu een stuk meer. De laatste keer waren het er maar 100.000. Als ze het er nu ook te weinig zijn dan gaan we waarschijnlijk door naar het IVF traject, maar anders zo wie zo nog een keer IUI. Eerst maar eens, over 1,5 week, van mijn vakantie genieten. Lekker twee weken, hopelijk ongi vrij, naar frankrijk.
ohh kniffel zooooo spannend!! ik zit op dag 11 en heb een knal rode ovulatie test weer.... dus jah!! we hebben nu bedacht om deze dagen elke dag te vrijen ipv om de dag! gewoon eens proberen of het dan wel wil lukken! x
Ja leuk een lijstje. Alleen verwacht ik mijn ei pas rond volgende week dus mijn nod weet ik nog niet.
hoi allemaal ik heb hier al een poos niets meer geplaatst..ik weet ook niet of dit nog wel het goede topic is voor mij nu ik zwanger ben. ik heb net de eerste termijn van mijn zwangerschap achter de rug en de ergste vermoeidheid en misselijkheid wel achter de rug. verder heb ik vrij weinig te melden behalve dat ik niet kan wachten tot de 31ste om dan het hartje te gaan horen eindelijk. dan krijg ik ook mijn verwijzing naar gynaecoloog voor verdere controles en bloeduitslag. jammer genoeg maken ze niet weer een echo..had toch eigenlijk wel weer even beebje willen kijken. hopelijk hebben jullie binnenkort een posi test in handen
Hoi allemaal, Ook weer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb.... Weinig te melden het is weer gewoon afwachten. Mijn NOD is 25 mei!
hey catwoman snap ik! lekker naar een zwangerforum jij geniet ervan meid en succes met alles! ik had t fout mijn nod wordt ook 2 juni.. afwachten weer... en dat wachten duurt zo fokking lang @ joy: hoe voel je je? denk je dat t raak is??
Ik had hier gisteren gereageerd? Vreemd mijn reactie is weg. Gisteren een posi ovutest in handen dus ongeveer vandaag mijn ei. Een week eerder dan vorige maand dus daar ben ik wel blij mee. Nod lijstje 25 mei : Joy1980 2 juni : wendy1977 3 juni : fleurtjes
@Wendy, heb niet het idee dat het raak is..... heb ook een drukke maand(werk en prive) achter de rug dus ging/ga er eigenlijk al vanuit dat het niet raak is. Maaaaar! je weet nooit! Blijft toch een sprankje hoop. Als ik sommige meiden hoor die helemaal geen symptomen hebben gehad, dan put ik daar mijn hoop uit.....
hey fleurtjes succes he en joy ik hoop het voor je ik heb over een week vakantie en zit dan in drenthe tot mijn nod, zou super zijn als ik zwanger ben dan ..
@Wendy, ik hoop het ook voor jou! Nu is het elke keer het wc-papier checken........ ach ja..... als ik soms de kids van mijn vriendinnen zie denk ik wel eens stiekum, het kan nog wel haha! Maar goed je eigen kinderen is toch anders denk ik... Iedereen succes en op naar de positieve test!
@Fleurtjes, ik heb gisteren getest en een dikke min. Denk dat ik woensdag of donderdag nog 1 keer ga testen als ik nog niet ongi geworden ben.
Jammer meid Het kan nog wel maar je hebt zelf het idee dat het niet gelukt is toch? Jij zit ookal weer in de ronde 8 toch? Zou het dan toch aan onze leeftijd liggen?
ja balen allemaal! ik denk dat ik maar een contract afsluit voor 6 jaar hier op t forum.. pff ik moet nog 8 dagen wachten maar heb al weer veel hoofdpijn en het gevoel dat het niet raak is.. maar mag nog niks zeggen en moet afwachten he succes allemaal!