he fleurtjes het ligt zeker aan onze leeftijd helaas.. de verloskundige zei dat wij na onze 30e nog maar 15% kans hebben elke maand.
Hoi allemaal, Heb wat krampen in mijn buik, maar nog geen enkel teken van menstruatie..... Morgenochtend doe ik nog een test en als die negatief is, gewoon de ongi afwachten dan........
Nod lijstje 25 mei : Joy1980 2 juni : wendy1977 2 juni : kniffel 3 juni : fleurtjes 7 juni : happygrump
Vanochtend weer een test gedaan en weer een dikke min...... Gewoon afwachten tot de menstruatie. Voor de anderen succes!!
sterkte weer JOY! onze tijd komt wel! owja en die pendelaars geloof ik ook niet meer, want daar klopt geen ruk van, is gewoon gokken en giswerk..
Vanochtend ongesteld geworden........ ik zie het niet meer zitten hoor..... Doen we iets verkeerd? niet vaak genoeg? Waarom lukt het sommigen wel binnen een paar maand en ons niet. En wendy net wat je zegt onze tijd komt wel.... maar het duurt zo lang.......... Mijn banner maak ik morgen wel.. Iemand nog positief nieuws?????
Oh Joy, ik weet zo goed hoe je je voelt. Maar jullie zitten nog binnen het jaar. Dat is nog 'normaal'. Al wil je natuurlijk het liefst vandaag nog zwanger raken. Toen wij de 6mnd passeerde dacht ik echt "Jeetje, nu zitten we aan de verkeerde kant van de 6mnd". Volgende week vieren wij onze eerste trouwdag. Ironisch genoeg is dat ook de dag dat ik voor het eerst uitgerekend zou zijn. Hier verder geen positief nieuws. Zit nu pas op 7dpo. Dikke knuf.
joy sterkte meid!!! wat een klote zooi allemaal he.. ik wacht nog steeds af,, maar voel me niet zwanger x
Laatste loodjes. Ik haat wachten :x Normaal test ik al zo rond 9 a 10 dpo. Zit vandaag op 11dpo en heb nog niet getest. Aan de ene kant wil ik graag een test doen om het te weten. Aan de andere kant heb ik geen zin om weer geen streep te zien. Zou donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden dus ik probeer daar op te wachten. Bah!
Kom op fleurtjes! Ik zou de test gewoon doen, je wordt er in ieder geval niet niet zwanger van.... Volgende week alweer de vruchtbare periode! Mijn man en ik hebben afgesproken om het vaker te doen.....dus wie weet
15%, echt waar! Dat is weinig... Wij al bijna een jaar geleden gestopt met de pil. Ik had hele erge last van pukkeltjes en bultjes op mijn rug, volgens mij door die hormoonverandering (zonder pil), die zijn inmiddels weg, dus hoop ik dat mijn lijf nu rust heeft en hopelijk eindelijk klaar is voor een zwangerschap.. Ik wacht wel altijd tot de dag dat ik ongesteld moet worden en zelf langer. Ik heb al een aantal langere cyclussen gehad dus vertrouw die NOD datum niet... Vingertjes gekruist maar weer
Hoi meiden, ben ik weer even. Joy, wat balen zeg!!! Heb je al een idee wanneer je eventueel medische hulp in gaat schakelen? Ik ga zondag op vakantie naar Italië en dinsdag is mn NOD. Als het nu niet raak is en ik kom niet zwanger terug van vakantie (we gaan 3 weken), dan ga ik naar de dokter. Ben dan bijna een jaar bezig en 1 miskraam verder. En vind mn leeftijd ook mee gaan spelen. Ben nu 32 en zou het liefst ook 2 kinderen krijgen... Fleurtjes, heb je je in kunnen houden? Of toch maar getest? Probeer me elke maand in te houden. Vind het zo zonde van de test, maar dat is me nog geen een keer gelukt Nu doe ik een test in mn koffer, of ik test de ochtend van vertrek. Houden jullie trouwens je temperatuur bij? Heb dat deze cyclus voor het eerst gedaan. Moet zeggen dat ik het ook wel erg interessant vind. Ben erachter gekomen dat mn eisprong waarschijnlijk steeds later plaatsvond dan ik dacht... Daar ga ik niet teveel over nadenken, dan word ik gek. Maar weet het liever nu pas dan nooit natuurlijk!!
Oh heerlijk er even 3wkn tussen uit! Ik hoop dat je òf nog zwanger vertrekt òf anders zwanger terug komt. Veel plezier alvast. Ja gistermiddag getest met een zwenk dipstick. Super wit natuurlijk. Had daarna helemaal een baalbui. Tempen doe ik niet. Dat vind ik teveel gedoe Houd het wel bij ovutestjes.
Ben er nog helemaal niet aan toe om medische hulp in te schakelen, daar wacht ik nog mee. Ik heb er vertrouwen in dat het zo goed komt. Weer iemand al weer wat meer??
what's new? hier niks!! dag 1 van mijn menstruatie.... owja een paar dagen assen was heel leuk met mijn vriend ! veel gedaan en gezien : groningen, westerbork etc etc... x
nog een weetje: ik vroeg me af waarom mijn cyclus steeds korter wordt.. blijkt met zomer en wintertijd te maken te hebben! in de zomer meer uv licht dus kortere cyclussen..