Ja dat klopt gewoon KUT!!! Gewoon weer op naar de volgende ronde! Blijf postitief meiden het komt allemaal goed daar geloof ik heilig in! Dikke Knuffel
Goedemorgen!!!! Helaas witter dan wit getest, maar niet getreurd. Italië here we come!!! Meiden, tot over 3 weken, ik ben even lekker met vakantie. En ik denk niet dat ik daar wifi heb Jullie allemaal meer geluk met testen! Liefs Roxie
Hallo Allemaal, Ik ben net 30 geworden en wij zijn net bezig voor ons 1ste wondertje. Ik klets graag met jullie mee. Gefeliciteerd aan alle zwangeren tot nu toe! En alle meiden die nog niet positief getest hebben: toi toi toi Groetjes Siri1981
@Roxie, balen meid Ik had gehoopt dat jij goed nieuws zou brengen. Heel veel plezier op vakantie. Maak er wat van @Siri1981, welkom Zie dat je al bijna mag testen. Spannend.
fijne vakantie roxie en siri welkom en vooral succes! hebben jullie dat ook tijdens je menstruatie? altijd misselijk, hoofdpijn en gewoon niet lekker zijn.. het beinvloed echt mijn sociale leven
Welkom Siri! En jammer dat het niet gelukt is.... Als ik ongesteld word heb ik ook hoofd en buikpijn in ieder geval de eerste 2 dagen. Weet niet of het mijn sociale leven beinvloed eigenlijk.... Heb er wel de hele dag last van.
durf niet te testen, geen zin in de teleurstelling, cyclus is wel vaker langer geweest...Het zou nu te mooi zijn om waar te zijn. Net verhuisd naar een groter huis (sinds een weekje). Nu hebben we een kamer over, zal het dan toch eindelijk??? of krijg ik weer een cyclus van 40-50 dagen??
2 dagen overtijd Happygrump! Ach doe die test nou dan ben je uit de onzekerheid. Ik hoop het zooo voor je.
Testje gedaan!! POsitief Mijn vriend was er al van overtuigd dat het nu raak was. En wat een timing omdat we nu net verhuisd zijn naar een groter huis. Ovulatietestjes gebruikt en rond de ovulatie elke dag geklust. Dus dames zet hem op! De zenuwen gieren echt door mijn lijf...
Dank je wel!! Je had inderdaad gelijk Helemaal blij, kan het bijna niet geloven. Heb ook helemaal nergens last van eigenlijk... nog niet, laten we het daarop houden.
Nu jullie nog dames, blijf hoop houden, ik had er ook een hard hoofd in eerlijk gezegd, maar toch gelukt. En jullie blijven het leukste clubje, heb een beetje rondgeshopt bij andere clubjes, maar niks aan Zet hem op!!
Gefeliciteerd Happygrump!!!!! En nou wel blijven plakken hahahaha Geniet ervan meis! Groetjes Siri1981
Hoi meiden, Ook ik ben 30 en wil graag met jullie mee kletsen. Ik zit in mijn 3de ronde (wel al sinds september ontpilt) en heb gister mijn eisprong gehad, gelukkig voel ik die aankomen. Het is weer een spannende maand. Voor de (net) zwangere een geweldige tijd gewenst en voor wie ook zo graag wil veel succes en plezier! Gr. S
wow happygrump! meisie toch! van harte hoor! ben erg blij.. dus je voelde gewoon helemaal niks? haha dat geeft ons weer hoop hier he! ik zit weer rond mijn vruchtbare dagen.. ben nu steeds minder nerveus aan t worden, mss omdat het steeds niet wil lukken. soms geef ik de hoop op en heb er dan geen zin meer in, hoe stom dit ook klinkt. maak ook ruzie met mijn vriend, later blijkt dit om niets te zijn geweest.. erg frustrerend allemaal. nog 1 kansje om zwanger te worden voor ik naar de gynaecoloog mag! we zullen weer zien... welkom schootje, en heel veel succes! fijne pinksteren meiden!