30érs en zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendy1977, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Schootje,

Welkom!
    Ik heb vorige week ook ruzie gehad met mijn man, nou ruzie.... Het klussen "moest" weer en toen heb ik gezegd in de trant van, nou maak maar aan met .... je weet wel.
    Dus toen de poppen aan het dansen, huilen natuurlijk gefrustreerd alles kwam eruit. Het is gewoon zo dat als het "moet" de lol er gewoon een beetje af is.
    Maar 2x op de vruchtbaarste dag geklust...... Moesten het natuurlijk wel goed maken ;)
    Succes iedereen!
    X

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ja ik ben ook bang steeds dat het een moetje wordt. mijn vriend heeft helaas veel minder zin in sex dan ik ( ja ook dat kan:))
    dus soms heb ik t idee dat t allemaal vanuit mijn kant moet komen. ik houd mijn vruchtbare dagen bij en dan komt het vanuit mij om te zeggen: ik ben weer vruchtbaar! we kunnen weer proberen.
    weet ook niet op welke manier ik het anders moet doen. mijn vriend kijkt echt niet op de kalender of ik al in mijn vruchtbare periode zit..
    maar het is gelukkig nog niet zo dat t problemen geeft maar wel af en toe spanningen..

3. schootje

schootje Lid

10 jun 2011
    5
    0
    0
    consulent
    Gelderland
    #663 schootje, 11 jun 2011
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
    Hoi hoi,

Wendy, Fleurtje en Joy vast bedankt voor het warme welkom, opdat we allemaal gauw aan de beurt zijn ;).

HappyG: gefeliciteerd, ik zie het net pas wat ontzettend fijn voor je, ga er lekker van genieten!

Wendy&Joy, lastig en vaak emo als het niet vanzelfsprekend gaat, ik ken t weer op n andere manier, wij deden het juist heel vaak, totdat we de condooms wegdeden, de eerste maand ging nog wel, maar vooral als hij aanvoelt dat ik mijn eisprong heb (ben ik vaak aanhankelijker en emotioneler) heeft ie meer moeite om te presteren, terwijl hij daar eerst nooit problemen mee had. Hij voelt het dan als een moetje, maar ik ben er nog niet achter wat ik moet veranderen....

Goed, nu genieten van het lange weekend, opdat de zon zich morgen ook weer laat zien. Kan met mooi weer altijd zo lekker wegdromen van wat er allemaal komen gaat.

Gr. S

4. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg het juist niet. Iig niet met woorden :D
    Nou heeft mijn man gelukkig een vrij hoog libdo dus ik hoef nooit aan te dringen zeg maar :)

5. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    @Happygrump van harte gerfeliciteerd. geniet ervan

@hier net terug van twee weken vakantie. Heb het heerlijk gehad, maar wel ongi geworden.
    Heb maar meteen een gesprek aangevraagt bij het ziekenhuis hoe we verder gaan. Donderdag hebben we het gesprek. Ben erg benieuwd wat daar verder uitkomt, ik kan nog maar 1x IUI doen.

Voor een ieder die nieuw is welkom.

6. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kniffel,

Mooi dat je het heerlijk hebt gehad! en wat een domper dat je weer ongi geworden bent. Met volle moed er maar weer tegenaan dan maar!
    Over anderhalve week kan ik weer testen..... lijkt wel of de tijd steeds langzamer gaat. Heeft iemand nog tips om er niet teveel mee bezig te zijn? De ene dag lukt het me beter dan de ander....

7. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja en Happygrump heb je nog je innestelling gevoelt?

8. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Kniffel. Ik had het zo gehoopt voor je.
    Jullie zitten wel heel lang in het IUI traject of niet? De volgende stap? IVF? Zou je dat zien zitten? Lijkt me vreselijk zwaar :(

9. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niks gevoeld eerlijk gezegd, maar we waren ook aan het verhuizen. Hartstikke druk gehad, misschien daarom niet heel erg mee bezig geweest... maar dat klopt ook niet want ik heb wel ovutestjes gebruikt en rond ovulatiedag flink geklust, alleen daarna ben ik er inderdaad niet meer mee bezig geweest omdat het gewoon zooo druk was. Op NOD last van mijn onderrug, maar dacht dat het door verhuizen kwam. 2 dagen later een testje gedaan. Kan het nog steeds niet geloven, had er al op gerekend dat we na de vakantie/zomer naar de gynacoloog zouden gaan. Zet hem op dames. Verleid die mannen :)

10. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha :)

11. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey allemaal! ik heb 2 dagen achter elkaar een knalpositieve ovutest gehad.. dat heb ik niet eerder gehad nog.. mss een sterk ei deze maand? :)
    wij klussen nu elke dag.. maar dan zeg maar niet precies om de 24 uur of 48 uur maar zo rond de 36 uur, hahah,.. weet t ook niet meer en moet alles geprobeerd hebben.
    gelukkig is mijn vriend erg meewerkend en gaat het klussen erg goed nu:) maar echt he.. dat vruchtbare slijm wat je moet hebben: nou dat heb ik niet hoor...

@ kniffel: balen meid! ben erg benieuwd bij jou wat ze gaan doen?
    @ happygrump: ben je misselijk of wat voel je ? :D

12. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    #672 happygrump, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
    Klinkt goed toch! Vruchtbaar slijm is volgens mij alleen maar iets meer "afscheiding" dan normaal en doorzichtiger. Dat zie je alleen op je toiletpapiertje vogens mij...
    Ik voel me prima. Gevoelige borsten en rommelende darmen, maar van dat laatste heb ik wel vaker last. Ik wilde eigenlijk alweer een testje doen om te kijken of het nog steeds positief is, maar omdat ik ook niet ongesteld word, zal het wel goed zijn toch?!
    En gewoon nog even een dagje extra doorklussen, je weet maar nooit ;)
    Oh ja, ik had ook ergens gelezen dat zink goed voor de zaadjes is, nou is mijn vriend gek op vitaminen pillen, dus heb ik er een potje zink bij gezet :D Misschien heeft dat ook wel geholpen :cool:

13. kniffel

kniffel Actief lid

27 jan 2011
    380
    0
    16
    @fleurtjes Ze gaan waarschijnlijk meteen door met ICSI, maar dat horen we donderdag. Dan hebben we een gesprek over het vervolg traject.

14. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow oke. Maar dat maakt voor jouw lijf qua "behandeling" niet veel uit toch?

15. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zeg, mis ik ff bijna mijn ei! :$

Normaal ga ik uit van een cyclus van minimaal 30 dagen. Doordat ik gisterenochtend ineens last had van cervix slijm had ik het op tijd in de gaten. Vandaag een ovutestje gedaan en die is bijna posi. Denk dat hij morgen echt positief is.

Ik heb dus weer een nod, nml 28 juni.

Deze keer weer een korte cyclus. Pff wat een zooitje;)

25 juni ben ik een jaar gestopt met de pil. Zou het dan toch nog lukken op de valreep?

16. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat je em nog hebt gevonden!
    Succes he!:D

17. schootje

schootje Lid

10 jun 2011
    5
    0
    0
    consulent
    Gelderland
    Hoi Wendy,
    Wat fijn 2 positieve ovutestdagen, iig duidelijke eisprong, heb je dat normaal niet? Wat betreft dat slijm, dat had ik nooit echt, maar deze maand ineens totaal onverwacht verloor ik op dag 9 veel helder doorzichtig slijm toen ik naar toilet ging, de rest van de dag een beetje en vooral heel vloeibaar. Dit heb ik ook nooit eerder gehad. Wie weet krijgen we een goede maand van moeder natuur.

Hoi Fleurtjes,
    Goed dat je er op tijd bij was, dat biedt weer verhoogde kansen! Wel nog een dosis geduld nu tot de 28ste, ik hoop voor je dat het idd lukt om deze maand nog zwanger te worden, een jaar is lang genoeg.

@Joy, helaas geen tips, ik vind t ook elke keer zoooo lang duren. Deze maand gaan we samen op voor 24 juni NOD. Spannend hoor, nog 9 dagen….. Ben je ook zo aan het opletten of je al een innesteling kunt bespeuren? K had t weekend heftige middenpijnen, vroeger vond ik dat echt niet fijn, maar nu denk, ’t is me alles waard, als t daardoor wel raak is ;).

18. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Hallo meiden,

Is er hier nog plek om mee te schrijven? Ik ben ook 30 en liep toevallig tegen dit clubje aan. Lijkt me ook fijn om mee te schrijven met mensen die ook rond de 30 zijn. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en tot op heden nog zonder resultaat.

19. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi SunShineLover,

Welkom bij de club :)
    Zo te zien zijn jullie ook al even bezig. Hopelijk ben je snel zwanger en mag je naar een zwanger clubje :)

20. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ei voorbij (14-06) nu wachten tot nod op 27 of 28 juni.
    Heeft de rest al een nod? Zullen we een lijstje maken?

Nod-lijstje
    25 juni :
    26 juni :
    27 juni : Fleurtjes
    28 juni :
    29 juni :
    30 juni

Deel Deze Pagina